| | | |
|
Nadstandardní výbava:
|
|
Béžový kožený interiér Valcona, plně elektrická sedadla vpředu s vyhříváním a pamětí řidiče i spolujezdce, multifunkční vyhřívaný volant s pádly řazení, obložení dřevo kořene ořechu, tempomat, climatronic, MMI 3G Plus + 2x slot na SD kartu + CD changer + vstup AMI/AUX, audiosystém Bose, DAB, BT handsfree, Navi, příprava pro telefon v loketní opěrce, bi-xenony s LED denním svícením, cornering mlhovky, automatické přepínání dálkových světel, parkovací senzory vpředu a vzadu, zadní parkovací kamera, samostmívací vnitřní + vnější zpětná zrcátka, el. sklápěná vnější zpětná zrcátka, vyhřívané ostřikovače, světelný a dešťový senzor, pojistné šrouby kol, 8x airbag, otvor na lyže + skisack. Vypínatelné ESP i ASR, auto ještě bez start-stop, zřejmě bez omezovače rychlosti na 250 (jede mnohem víc). Auto je na vinutých pružinách, čímž odpadají potencionální problémy s měchy.
|
| | | |
|
Doplňující popis:
|
|
Prodám svoji A6, výroba 26.11.2009 (model 2010), 1. registrace 9.12.2009, aktuálně najeto doložitelných 115 788 Km. V záplavě nafty se jedná o ojedinělý kousek - benzín V6, přeplňovaný kompresorem (výkon 290k/213kW, kód motoru CAJA, převodovka MCC). Černá Phantomschwarz LZ9Y.
Auto jsem koupil v březnu 2014 s nájezdem 84tKm a jsem tedy 2. majitel. Auto jsem používal pouze na delší trasy (na Prahu a poskakování jsem vždy měl jiná auta), proto ten malý nájezd za celou dobu. Poslední dobou auto spíš stojí bez využití (na cesty mám služební a na víkend jiná auta) a tak jsem se rozhodl s těžkým srdcem A6 poslat dál.
Interiér zachovalý, exteriér na pár místech horší kosmetika (od 1. majitele), kola klasika od obrubníků (také 1. majitel). K autu doložím CEBII (menší pojistné události 1. majitele. Za 1. majitele originál servis Audi, dále jsem servis dělal sám, např. olej vždy s proplachem. 10/2025 při 115tKm měněn olej v motoru + všechny filtry (myslel jsem že si auto ještě nechám). 7/2025 nová baterka Banner Power Bull 110ah. Motorově, mechanicky a elektricky bez závad. Aktuálně na origo letních kolech s Michelin Pilot Sport 4S 255/35 R19 (najedou ještě 1-2 sezóny) a přihodím ještě sadu kovaných R19 původně z A8 obutých na zimních Michelin Pilot Alpin. Rezervou je původní páté alu kolo R19 (stejný typ jako na autě). Motor je kapitola sama o sobě, táhne i na dnešní dobu úchvatně, kdo zná tak ví. Rozvody nechrastí. Převodovka nijak necuká. Podvozek OK, max tu a tam ťukne přední čep nebo možná jen Céčko stabilizátoru ale při normálním ježdění nic. Klasická povrchová koroze zadní nápravnice a ramen (snažil jsem se to mazat, ale čím novější auta, tím je ta kvalita stejně horší..). K autu kompletní sada klíčů + návody. Přidám také originál střešní nosiče co jsem tehdy k autu dostal (já je nikdy nepoužil).
|
| | | |