Stránka 1 z 1

BMW 120 r.v. 2005

Napsal: úte 24. čer 2008 16:05:45
od Styvi
Lidičky máte někdo zkušenost s tímto autem? Pokud ne můžu vřele doporučit. Měl jsem možnost se v něm jeden víkend povozit a nemá to chybu.... je to neuvěřitelnej dravec TDIčko se 150 kobylkama a náhonem na zadek a šestikvaltem... po ujetí prvních 40 km jsem byl naprosto unešenej... co vy?

Re: BMW 120 r.v. 2005

Napsal: stř 06. srp 2008 1:01:31
od speedys
Styvi píše:Lidičky máte někdo zkušenost s tímto autem? Pokud ne můžu vřele doporučit. Měl jsem možnost se v něm jeden víkend povozit a nemá to chybu.... je to neuvěřitelnej dravec TDIčko se 150 kobylkama a náhonem na zadek a šestikvaltem... po ujetí prvních 40 km jsem byl naprosto unešenej... co vy?
Na 120 v nafte se vybodni a jdi do 130 nebo 135... teda pokud chces aspon trosku dravou jizdu ;)

Re: BMW 120 r.v. 2005

Napsal: pát 23. pro 2011 9:13:36
od bmwleading
jj 120 je v pohode. Verim, že radového užívatela bežných vozidiel prekvapý ten jazdecký feeling z tohoto BMW. Pokial bezne uzivas auto "nižšej" značky, suhlasim s tebou.

Pokial si uz ale trosku ojazdeny na "zadkoch" , určite doporucujem v benzine spominane 130,135i.
Pokial vyslovene ten diesel, tak 123d.

V novej 1ke (F20) jednoznačne BMW 125d (160 kW/450 Nm)
Vznetový motor: R4, 1 995 cm3, BMW TwinPower Turbo. Pride teraz na jar. LXS !!!
V benzíne BMW M135i (235 kW) - jednoznacne

Re: BMW 120 r.v. 2005

Napsal: ned 09. pro 2018 22:19:03
od sottno
Pri výmene turbodúchadla je nutné premýšľať aj nad tým či je naozaj chybou len turbo alebo niečo to turbo poškodilo.
Ak neodstránite celý problém, môže sa nové turbo znova po pár mesiacoch pokaziť.
Ja som si dal vždy najskôr turbo skontrolovať aj sacie časti, vstrekovače a až potom som kúpil repasované turbo tu
https://www.turboarena.sk/