| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
Krom Mperformance výfuku je auto dá se říci ve full výbavě - zmíním nejdůležitější prvky :Bezklíčové odemykání a startování - Keyless, podsvícené kliky dveří, Adaptivní podvozek, Parkovací senzory přední,zadní,boční a zadní parkovací kamera, elektrické střešní okno, hudba Harman/Kardon, aurádio na CD/USB/Bluetooth, velká navigace Professional, vyhřívaný volant s multifunkcí, kožené vyhřívané přední elektrické sedačky s pamětí a bočními i bederními dofuky v, dvouzónová klima, bezdrátové dobíjení telefonu v loketce, tempomat, led adaptivní světlomety, elektrická tónovaná okna z výroby, elektrická samozatmavovací sklopná zrcátka s výhřevem a další základní věci, k autu letní R18 dvourozměry s 1 sezónu jetými Bridgestone Potenza Sport a zimními jednorozměry R18 (poslední fotka) s GY Ultragrip P+ více než polovičním vzorkem - obě R18 originál BMW
|
| | |
Doplňující popis:
|
|
Prodávám v ČR s touto úpravou,mám za to jedinou,po skoro 3 a půl letech svou víkendovou srazovku (70% dálnice/30% okresky a město). Auto jsem kupoval s nájezdem 25tkm,původ ČR po dvou majitelích - kamarádech - ročníky 64-65). Nikdy nebouráno,nic nelakováno a po celou dobu garážováno (i předchozími majiteli).
Servis (AutoBeky): Olej v motoru včetně filtrů měněn každých 10tkm (naposledy v 80ti tkm - netřeba aktuálně řešit),olej v převodovce a v diferenciálech měněn v 65 tkm, stejně tak v 80ti tkm měněny zadní dorazy tlumičů, přední čepy ramen a přední a zadní tyčky naklápění světel - celkově skvělý stav bez investic - sednout a jezdit.
Úpravy: Kompletní "bodykit" od Maxtonu (přední lip,boční prahy, zadní difusor, zadní boční lipy, spoiler na kufr, decat (zbytek výfuku stock - decentní zvuk absolutně nerušící klid v kabině, žádné dunění), vysokotlaké čerpadlo - HPFP Bosch z novější generace modelů 40i (Supra), OEM svíčky s gapem 0,55mm a větší turbo CastPure 800 https://pureturbos.eu/b58-f-series-cast-pure-800-turbo.html - turbo a svíčky měněny na konci března 2023 - mají najeto cca 10tkm, XHp stage 3 soft na převodovku a custom mapa na 98oct od Fabiana Bauma z PureBoost.de - dle jeho zkušeností a slov na 98oct je strop 570-580 koní (nechtěl jsem jít dál skrz ethalon a navíc je toto ještě bezpečný výkon pro motor bez zásahu do něj) - odbržděno nemám,ale dynamika dle Dragy 100-200 je s časem 6,84s (rychlejší jak GTR Nismo, jakákoliv Audi RS5,6,7,totožný čas s poslední M5 Comp - samozřejmě stock) celkem přesvědčující. V přímce nemá šanci ujet reálně prakticky nic.
Bude mi chybět,je to dokonalé daily s dynamikou mnohonásobně dražších aut,skvělý univerzál se spotřebou kombinovanou 10-11l a neprůstřelnou spolehlivostí,ale je čas se posunout zase dál.Pro bazary cena 1 200 000 Kč :),jinak vůz není odpočtový a Vůz pújčím jen vážnému a solventnímu zájemci.. Rozumné dohodě po skvělé domluvě se nebráním,ale to případně u auta s vážným zájmem. Neměním,pouze prodej - část ceny možnost i v platbě Bitcoinem.
|
| | |