High performance parts        
Luxusní holení     |     Hliníkové schůdky     |     Army shop     |     Alu disky     |     Založení s.r.o.     |     Chiptuning     |     Alu kola levně     |     Chiptuning PowerTEC     |     Odpadkový koš Hailo     |     ( Vaše reklama zde? )

 
Profesionální chiptuning DIESEL TECHNIK
 

 

 

( Váš banner zde? )

Vyhledávání
Značka:
Model:
Karoserie:
Rok výroby:   
Výkon [kW]:   
Cena od: do:
Text:
Palivo:
Převodovka:
Pohon kol:
Najeto do:
Kraj:

(Více) (Méně)        

Hlavní menu
+ vložit auto +
Sportovní vozy
novinky v nabídce
katalog prodejců
diskusní fórum
rady při koupi
     recenze vozůnové
vážné nehody
napište nám
Přihlášení do systému
Login:
Heslo:


( zapomenuté heslo? )

+ registrace +


Partneři
Ráj aut - inzerce nových i ojetých aut Ráj veteránů - inzerce veteránůužitečné odkazy
zábavné hry
software pro prodejce
statistika webu
podpořte nás

Bazénová chemie GUAa
Bezchlórová bazénová chemie GUAa Pool je vhodná do bazénů i vířivek.
Proteinové nápoje
Nejlepší proteinové nápoje na velké svaly.
Vjezdové brány
Vyrábíme a montujeme kvalitní vjezdové brány. Křídlové i posuvné.

Srovnejte si jednoduše a přehledně povinné ručení online. Nejlevnější jen u Porovnej24.cz

Zkuste si zahrát na PokerStars.

Doporučujeme sjednání výhodného povinného ručení u ePojisteni.cz

Potřebujete porovnat havarijní pojištění? Využijte náš nástroj.

Porovnat mužete také povinné ručení snadno a rychle online.

Nejlevnější povinné ručení od Uspory.cz.

Nejvýhodnější zákonné pojištění vozidel na internetu.

Dřevostavby na klíč.

Ekonomické stavby.

Domy na klíč.

Vybíráte právě pneumatiky? Testy letních i zimních pneumatik.

CzechExotics.com


( Vaše reklama zde? )


Články
Leasing nebo spotřebitelský úvěr?
TOP 10 supersportů
MikeJePan a trh ochrany řidičů
další články
Doporučujeme prodejce

JS Autocentrum s.r.o.

MOTOR HOLDING a. s.

VIP CAR s.r.o.

Auto Zrucký, spol. s r.o.

Skladové vozy v České republice


Ostatní značky Ostatní modely Innotech Mysterro
   
Značka:     Ostatní značky
Model:     Ostatní modely
Typ:     Innotech Mysterro
Palivo:     Benzín
Převodovka:     Manuální
Poháněná kola:     Zadní
Barva:     vínová metalíza
Rok výroby:     1994
Najeto:     100 Km
Výkon:     225 kW  (306 koní)
Zdvihový objem:     5700 ccm
Pohotovostní hmotnost:     1350 Kg
Maximální rychlost:     300 Km/h
Zrychlení 0-100:     5 s
Datum aktualizace:     1.12.2016
Sdílejte na Facebooku:     Sdílejte tento sportovní vůz s přáteli

   
Cena: 4 000 000 Kč
Cena vč. DPH (vůz není odpočtový)

Spočítat půjčku na auto   >

     

Doplňující popis:    Český speedster Innotech Mysterro: Jediný svého druhu! Dramaticky vyhlížející otevřený vůz uhánějící po čerstvě položené asfaltové cestě rozpálené letním sluncem může vypadat jako nestoudné klišé. Pokud je však jediný svého druhu na světě a budete první, kdo jej při doslova klasické zápletce vyzkouší, začnete nejspíš vidět rudě stejně jako já… Sytě červený Innotech Mysterro je skutečně jedinečný. Příběh českého speedsteru se otevírá začátkem 90. let minulého století, kdy z Kalifornie přilétá brněnský rodák Zdeněk Mrkvica. Milovník motorizmu se vrací nejen s množstvím zkušeností a zážitků, ale také s odvážným cílem. Zamýšlí proti rostoucímu západnímu dovozu vyslat nový vůz, odpovídající americkému vkusu a slunečnému podnebí. Zakladatel a majitel společnosti Innotech nepodceňuje význam kvalitního designu, a proto již zanedlouho usedá ke stolu s nejvýznamnějším českým automobilovým designérem Václavem Králem. Výchozím bodem setkání je přirozeně supersport s nízkou přídí, výklopnými světlomety, rozšiřujícími se boky, výraznou zádí a názvem MTX Tatra V8. Po vzájemné shodě na podmínkách spolupráce je proto zvolena varianta přímého nástupce s otevřenou karoserií, které se dřívější projekt nedočkal. Již v únoru 1993 je stanovena konečná podoba vozu a dílna společnosti Peter v Trhovém Štěpánově začíná připravovat jeho stříbrnou maketu ve skutečné velikosti. Definitivním potvrzením vybraného návrhu je Národní cena za design, udělená Design centrem České republiky v roce 1993. Na řadu přichází konstrukční řešení, jehož základem se podobně jako u tvarově blízkého předchůdce stává robustní rám z ocelových trubek, osazený uprostřed uloženým agregátem a zahalený do laminátové karoserie. Právě s ohledem na místo určení padá volba na osvědčenou mechaniku americké produkce, která znamená snadnou údržbu a vysokou spolehlivost. Další výhodou je dosažitelný výkon, jemuž je přizpůsobena mimořádně pevná trubková konstrukce. Před zadní nápravou tepe motor od Chevroletu Základní motor představuje klasický 5,7litrový osmiválec Chevrolet, podávající při atmosférickém plnění 500 koní. Vrchol znamená 9,6litrový desetiválec Falconer, dosahující za použití přeplňování stěží představitelných 1000 koní. Plánem je nabídnout komfortní a sportovní provedení, přičemž mohutná síla bude směrována výhradně k zadním kolům. V lednu 1994 jsou připraveny panely karoserie. Následně vzniká první exemplář, nacházející se provedením mezi konceptem a prototypem. Podvozek, tvořený trubkovým rámem s upravenou zadní a sériovou přední nápravou Chevrolet Corvette C4, řeší Jiří Král. Třídílné pětipaprskové disky s centrální maticí, označované jako Mito 3PC Prototipi, na zakázku dodává italský výrobce OZ Racing. Přenos výkonu zajišťuje pro změnu americká pětistupňová skříň 850QC společnosti AUI. Mechanizmus řazení prochází řadou změn od původních táhel přes lanka až po finální tyče. Motorová elektronika je naproti tomu převzata bez větších úprav. Doplněna je pouze palivovými nádržemi z vozu Tatra 613 a nově navrženým výfukovým systémem se dvěma nad sebou umístěnými tlumiči a centrální koncovkou. Zajímavým detailem jsou zavazadelníky přístupné vzhůru výklopnými víky na bocích vozu, které na přání zadavatele pojmou dvojici vaků s golfovými holemi. Odemykání dveří, elegantně vykrojených předním blatníkem, je řešeno elektricky, a to tlačítkem na jejich vnitřní straně. Interiéru za mimořádně klenutým čelním sklem dominuje palubní deska s karbonovým dekorem orientovaná k řidiči, šestice přístrojů VDO, ovládací prvky GM, volant a hlavice řadicí páky Momo a sportovní sedačky Recaro. Celkovou atmosféru doplňuje čalounění jemnou, lososově zbarvenou kůží Connolly. Boční okna ani střecha nejsou vzhledem k cílové destinaci nutné. Zato montáž klimatizace k již instalovanému výměníku pod přední kapotou a související zástavba vnitřní ventilace se kvůli premiéře na autosalonu v Brně nestihla dokončit. V sobotu 3. června 1995 se veřejnosti představuje Innotech Mysterro… A za volant! Téměř přesně po 20 letech přijíždím na uzavřenou cestu nedaleko Brna, kde se tváří v tvář setkávám s vozem, který se představil na zdejším autosalonu. Vzdor původním plánům však zůstal jediný. V letním odpoledni obcházíme vínově zbarvený vůz, který stále působí dojmem, jako by chtěl světu něco dokázat. Kvarteto zapuštěných předních světlometů umístěných nakonec pod pevným průhledným krytem mu propůjčuje sebejistý výraz, klínovitě stoupající profil není po letech o nic méně dramatický a zblízka vyniká i rozšíření celého vozu za dlouhými dveřmi. Pojede? Pádnou odpovědí je zážeh motoru, který skrze centrální výfuk zlověstně štěkne. Hledám si místo za sportovním volantem a dostávám vysvětlení k ovládání vozu. Spojka je velmi tuhá a zabírá těsně nad podlahou, řazení jedné ze zřejmě pouhých pěti vyrobených převodovek není plně seřízené a vzhledem k širokému přednímu obutí potřebuje řízení silnější zápěstí. Šlapu na pedál spojky, řadím první stupeň a rozjíždím se po hladkém asfaltu před sebou. Mohutný motor nemá s vozem velkou práci a pružně za osmiválcového barytonu zrychluje. Ovládání je s rostoucí rychlostí nepatrně snadnější a stabilita ve svižněji projeté zatáčce dává tušit, že poměr rozvoru a rozchodů je správný. Prozatím původní brzdy vyžadují větší předvídavost, ale výsledné zpomalení budí důvěru. Jedeme stejnou cestou zpět a začínám se vžívat do role potenciálních majitelů. Celkový projev je poctivě mechanický a přináší specifický druh řidičského uspokojení. Vyžaduje pevnou ruku, ale vynaloženou sílu řidiči sebevědomě vrací. Vznáším řečnickou otázku, kam až mohl projekt dospět, kdyby se vyvíjel podle přívětivějšího scénáře. Innotech Mysterro: Technická data MOTOR Čtyřdobý zážehový GM L98 350“ V8, chlazený vodou, litinový blok, hliníkové hlavy válců, dva ventily na válec, rozvod OHV. Zdvihový objem 5700 cm3, Výkon 300 koní při 4600/min, Točivý moment 470 Nm při 4200/min. Elektronicky řízené vstřikování, zapalování GM. Uložení motoru před zadní hnanou nápravou. PŘENOS SÍLY Pětistupňová, manuálně řazená převodovka AUI 850 QC. Spojka jednolamelová, keramická. Zpřevodování I.: 2,412; II.: 1,636; III.: 1,185; IV.: 0,903; V.: 0,595. Hnaná náprava – zadní. Zajímavost: pravděpodobně jediná převodovka svého druhu mimo USA. KAROSERIE/PODVOZEK Trubková konstrukce s laminátovou karoserií v provedení speedster. Přední zavěšení tvoří dvojité lichoběžníky a vinuté pružiny. Zadní zavěšení tvoří víceprvkové zavěšení a vinuté pružiny. Tlumiče Bilstein, brzdy Chevrolet Corvette C4. Řízení hřebenové s hydraulickým posilovačem. Kola OZ Racing Mito 3PC Prototipi, 18“, pneumatiky Pirelli P Zero, 275/35 R18 vpředu a 335/30 R18 vzadu. Zajímavost: prototypové třídílné disky, vpředu neobvyklé šířky. Převzato z: ams Classic 08/2015
   
Kontrola auta:   
VIN:      
   
Spočítat půjčku na auto od společnosti Cetelem   Financujte s Cetelem AUTO a prověřte si až 3 auta zdarma pomocí VIN u Cebie.
  Můžete si sjednat férový autoúvěr s výhodným úrokem jednoduše on-line.
Mám zájem   >
Zobrazit kalkulačku Skrýt kalkulačku



Recenze od Auto.cz:    Fisker Karma     Kia Pro_cee´d GT     Kia Pro_Cee'd GT 2015     Polaris Slingshot     Range Rover Evoque Cabriolet     Rolls-Royce Wraith     Tesla Model S P85D     Testy automobilů     Uživatelské recenze

Prodávající:

Scuderia Praha a. s.

IČO: 25107640
Kraj: Hlavní město Praha
Čistovická 1707/98, 163 00 Praha 17
Odkaz na MAPU

Telefon:    Kontakt telefon
Email:    Kontakt email
WWW:    www.scuderiapraha.cz/

Scuderia Praha je jediné autorizované zastoupení značek Ferrari, Maserati, Abarth v České republice a specializovaným odborníkem na výkup, prodej a komplexní renovaci jakýchkoliv veteránů značek Ferrari a Maserati.

Zobrazit kompletní nabídku tohoto prodejce ( 25 )
Odpovědět prodejci na tento inzerát:
Váš email:
 
Váš telefon:
Váš dotaz pro prodejce:


 
Fotogalerie:

  Innotech Mysterro  Innotech Mysterro  Innotech Mysterro  Innotech Mysterro  Innotech Mysterro  Innotech Mysterro  Innotech Mysterro  Innotech Mysterro  Innotech Mysterro  Innotech Mysterro  Innotech Mysterro  Innotech Mysterro  Innotech Mysterro  Innotech Mysterro  Innotech Mysterro  Innotech Mysterro  Innotech Mysterro  Innotech Mysterro  Innotech Mysterro  Innotech Mysterro  Innotech Mysterro  Innotech Mysterro
  Innotech Mysterro

  Další zajímavé inzeráty:


Pošlete SMS ve tvaru:
PM  V  78916
na jedno z těchto čísel:
  903 33 99
903 33 79
903 33 50
903 33 30
(+120 kreditů)
(+80 kreditů)
(+50 kreditů)
(+30 kreditů)
Líbí se Vám tento sportovní vůz? Pro jeho podporu stačí poslat SMS.
Tento inzerát bude poté přednostně zobrazován a majitel bude moci vložit více fotografií.

Aktuální počet kreditů: 0

Poslední dvojčíslí určuje cenu SMS (včetně DPH). Zvýhodnění má platnost 14 dní.
Technicky zajišťuje Airtoy a.s., reklamace na lince 602 777 555, 9-17 hodin, po-pá.
Kontakt na provozovatele: info@sportovnivozy.cz   |   www.platmobilem.cz

 Zvýhodnění lze zaplatit také pomocí platebních karet přes službu GoPay:
Platební služba GoPay
 (1 Kč = 2 kredity, tedy například za platbu 100 Kč získáte 200 kreditů)
    
Zvolte částku:  

PaySec      Zvýhodnění si lze objednat také pomocí služby PaySec:
(1 Kč = 2 kredity, tedy například za platbu 100 Kč získáte 200 kreditů)
Zvolte částku:  


 
Počet zobrazení detailu: 11457x


  Vaše komentáře k tomuto sportovnímu vozu:


Zpět na seznam sportovních aut








 


© 2016   Sportovní vozy   |   kontakty   |   nápověda   |   Sdílejte tento web s přáteli   |     |  



Autosport & Tuning - vše o tuningu

Pro Českou republiku doporučujeme využít služeb od autopůjčovna Taggart.cz Praha s garancí nejnižší ceny za pronájem automobilu.



Innotech Mysterro - Sportovní vozy | Prodej, bazar



Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie pro analýzu, individuální obsah a reklamy.














Cetelem - pocet zobrazeni