![]() |
viz text |
Nadstandardní výbava: | Viz popis | |
Doplňující popis: | Původně 66kW, nyní dle protokolu z brzdy 145PS a 318Nm. Motor upravoval přímo majitel společnosti DieselPower (vstřiky Sprint 764 + jednotka přepájená na přepisovatelnou a odladěno na brzdě + EGR vypnut + nové svody a vyčištěné sériové turbo + výfuk bez filtru s koncovým nerez tlumičem z audi TT + nové podtlaky). Laděno na výdrž a plynulý chod (žádná výkonová špička jako u brutálních přestaveb), vždy se turbo řádně nechalo ohřát a vychladnout, nikdy mě nikde nenechalo. Vůz je čerstvě po nových brzdách a oleji, takže sednout a jet. V létě děláno: spojková sada s dvouhmotou, nové práhy+ blatník s nalakováním, voskem a body. Vůz je na zimních originál plechách s pneu Michelin, které jsou vyvážené. Všechna skla mají opískované VIN proti krádeži. Rozvody Contitech dělány ve 220t. Podvozek FK Street s možností výškově štelovat + silenty komplet od Powerflexu (polyuretany na doživotí) = velmi přesná a tvrdší jízda. Auto se chová do zatáček skvěle. Výbava: tažné zařízení, denní automatické svícení, centrál s dálkou, elektrická všechna okna i zrcátka, tempomat, interiér Recaro, většina plastů vyměněna za černé, řadička superb, tříramínko volant, muzika Crunch (rádio Kenwood, komponentní systém BMX 6.2C, krmeno zesilovačem, rozvod powerkabelů od baterie do kufru k basové bedně, která se nechá ve vteřině vyndat z kufru). Najeto: 250t převážně dálničních (vždy jsem měl ještě CRX a cabrio na léto). Důvodem prodeje je přechod do většího Accorda combi. Většina neduhů vyřešena: měněn výparník topení, pěkné nezrezlé otvírání kufru, olejová vana, relátko varovných světel, spínačky funkční, atd. V autě je proinvestováno mnoho peněz a projezdil jsem s ním skoro 200t km (auto nestřídalo majitele). Neduhy: levé zadní nadkolí má léta šrám od sousedova klíče od bytu, drobné šrámy z provozu, začínající koroze levého blatníku (nic hrozného, nejde nafotit) a Recaro řidičova sedačka má u bočnice podřenou látku a u spolujezdcovo schází vzadu kryt. Obojí řeší potahy nebo přehození za původní nejeté sedačky(jsou k vozu). K vozu je mnoho náhradních dílů (celý interiér, originál maska, atd.) Cena: 70.000,- se vším viz níže. K vozu s možností říct nechci a slevím: •Nové žhavící svíčky/500 •Nosič kol Thulle/3000 •Rádio+zesilovač+basák/2000 •Letní kola AEZ/8.000 •Kabel diagnostiky s VAG/250 •Recaro interier/3000 •Volant, atd | |
Kontrola najetých km: | ||
![]() |
Můžete si sjednat férový autoúvěr s výhodným úrokem jednoduše on-line.
Již od 1000 Kč měsíčně s úrokem 5,00%. |
Mám zájem > |
Prodávající:Marek ČejkaKraj: PlzeňskýPlzeň
|
Odpovědět prodejci na tento inzerát:
|











Pošlete SMS ve tvaru: PM V 115049 na jedno z těchto čísel:
|
Líbí se Vám tento sportovní vůz? Pro jeho podporu stačí poslat SMS. Tento inzerát bude poté přednostně zobrazován a prodávající bude moci vložit více fotografií. Aktuální počet kreditů: 0
Poslední dvojčíslí určuje cenu SMS (včetně DPH). Zvýhodnění má platnost 14 dní.
Technicky zajišťuje Airtoy a.s., reklamace na lince 602 777 555, 9-17 hodin, po-pá. Kontakt na provozovatele: info@sportovnivozy.cz | www.platmobilem.cz |
Zvýhodnění lze zaplatit také pomocí platebních karet přes službu GoPay:![]() (1 Kč = 2 kredity, tedy například za platbu 100 Kč získáte 200 kreditů) |