| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
Prowler r.v.2001 (2002), přihlášen po STK na RZ, Orange Lambo Metalic, motor 3,5L-V6, 198 kW, 34900 mil, super jízda-zábava. Cena 950.000,-Kč nyní sleva do konce ledna 890.000,-Kč, možná i výměna
|
| | |
Doplňující popis:
|
|
Prowler r.v.2001 (2002), přihlášen po STK na RZ, Orange Lambo Metalic, motor 3,5L-V6, 198 kW, 34900 mil, super jízda-zábava.
V případě Prowleru, je tato hračka mířená na automobilové nadšence, kteří vyrůstali v hot-rod éře v 50. letech, kdy největší frajeři jezdili v upravených Fordech ročníku 1932 nalakovaných křiklavými barvami a osmiválcem pod kapotou.Prowler se zrodil asi před 20 lety kdy Chrysler požadoval na svém designérském týmu v Kalifornii přijít s nejšílenějšími automobilovými výstřelky. V této době se připravovala výroba též šíleného Dodge Viperu, a tak mladí designéři věděli, že Chrysler to myslí vážně.
Co je to za auto, za které zaplatíte 45,000 USD ? Je to pozoruhodný automobil, který spojuje moderní technologii s tím co bylo populární v 50. letech a rozhodně se tak stane středem pozornosti.
Prowler je vyroben z velké části z hliníku, rám (frame), a také veškerá plechařina. Jeden z důvodů proč vyrábí Prowlera.
Chrysler uvádí, že tímto získá velice důležité zkušenosti s použitelností hliníku při výrobě automobilu. Váha Prowlera je 1290 kg, což je o 25% méně než při použití klasických materiálů. Pod dlouhým nosem má 3,5 litrový šestiválec (též vyrobený z podstatné části z hliníku) s výkonem 253 koní při 6400 otáčkách, což umožňuje Prowlerovi akceleraci z 0 na 60 mph za rovných 6 sekund. Takovýto výkon rozhodně řadí Prowlera k pravému hot-Rodovi
Výkon motoru jde na zadní kola přes čtyřrychlostní automatickou převodovku vybavenou AutoStickem (obdoba Tiptronic u Audi)
Většina Prowlerů padla do rukou spekulantů, či byly věnovány dealery dobročinným aukcím, kde se pak prodaly za 2- až 3-násobek Chryslerem doporučené ceny (40,280 USD).
|
| | |