| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
Mapa REVO, intercooler R-Sport, airbox z Fiesty ST200, KN filtr, hadice Mishimoto, catback a katalizátor Milltek Sport, spojka z ST200, samosvorný diferenciál Quaife, silentbloky Powerflex – motor, převodovka a výfuk, pružiny a zadní dorazy Mountune, brzdový kit Tarox (6 pístků), pancéřové hadice, závodní brzdová kapalina, chladící kanály místo mlhovek, shortshift a jiné drobnosti v podobě hlavy řadící páky Mountune, rádio s Android 8, reproduktory Hertz + vytlumení od Ahifi. Kola Braid Fullrace 17' (jedny k autu, na druhé sadě se můžeme domluvit, mám černé a bílé) + zimní 16'kola. Celkový výkon je 225 koní při 5410 ot./min. a točivý moment 353 Nm při 3120, omezovač v 7000. Vyzkoušeno několik map, tato má fakt hezký, lineární průběh. Graf z brzdy mám. Součet všech úprav je k 200 000 Kč. Většinu originálních dílů přidám k autu.
|
| | |
Doplňující popis:
|
|
Po technické stránce o auto pečováno, je bez sebemenšího problému. Olej měněný po 10 000 km, všechny drobnosti okamžitě řešeny. Okolo 90-100 tis. km měněna převodovka a spojka v záruce. Lak po rozleštění, pouze ťukance od kamínků a nějaký ďolík z prkovišť. Teď budu dělat rozvody. Vedená servisní knížka. Poctivě zahříváno, dochlazováno. Tankovaný pouze 100oktan. Troufám si tvrdit, že je z toho postavena jedna z nejzábavnějších moderních FWD, která navíc stačí velkým hot-hatchům typu RS 265 Trophy apod. Auto nabízím, protože mě láká nějaká nová zkušenost s jiným HH nebo RWD.
https://www.wikicars.cz/test-ford-fiesta-st180-revo-stage-2/
|
| | |
Kontrola najetých km:
|
|
|
| | |