| | |
Doplňující popis:
|
|
!!!Nabízím Hondu CRX 2g ED9 v UNIKÁTNÍM STAVU!!! VŠE JE HOTOVÉ a auto je doděláno kompletně a do detailu!
Motor profesionálně zrepasovaný v hodnotě 60 tis. Kč (doložím fakturu) - najeto 3000 km po generálce motoru - tlaky válců 13 bar, změřen výkon 94 kW. Jede jak z praku!
Karoserie zrenovována a profesionálně rozleštěna. Na foto nejde zachytit lesk – je jak zrcadlo. Myto pouze ručně. Absolutně žádná koroze!
Převodovka nově profesionálně poskládána - zkrácené převody (pátý "přepravní").
Podvozek nově naeloxovaný a celý v polyuretanu. Vyztužení zadní nápravy. Podvozek funguje skvěle – žádné snižovaní a podobné nesmysly.
Interiér poskládáný z nejlepších dílů, co jsem sehnal. Nikde žádné trhliny. Zadní lavice bez poškození.
Vylepšení dělána pouze pro maximální radost z tohoto vozidla - dodám absolutně !!!VŠECHNY ORIGINÁLNÍ DÍLY K VOZIDLU!!!, tzn. i původní originální plechová kola – nově naeloxována + origo poklice.
Vylepšení udělána tak aby vozidlo bez problému prošlo technickou kontrolou a nenarušila se jeho ideologie.
Úpravy:
zkrácená převodovka (auto je mnohem rychlejší a zábavnější, pátý převodový stupeň "přepravní") , odlehčený setrvačník a řemenice (letí skvěle do otáček), závodní svody na míru (ty přídají výkonu asi nejvíce), otevřené sání, přední výztuž motoru, výztuž zadní nápravy, polyuretanové silentbloky, elektrická okna (manuální dám také k vozidlu i se středovým panelem bez děr pro ovlánání), zadní díl výfuku Magnaflow (skvělý zvuk! - original dodam), vyzpevněná kulisa řazení (naprosto úžasná "cvakačka" jak v závoďáku) a spousta dalších maličkostí.
Nové díly za poslední 3 roky:
spojka Exedy stage 1 (úplně nová), baterie varta (úplně nová), rozvody (nové), rozdělovač, chladič, svíčky, termostat, zrepasované brzdové třmeny, brzdové kotouče a destičky TRW, pravá poloosa, nové čepy a vnitřní klouby, tlumiče Kayaba/Axel-G, zadní pružiny, zapalovací kabely, tyčky stabilizátorů, přední ložiska NTN, atd.
Do auta nainvestováno velké množství peněz a času, jelikož jsem ho stavěl pro sebe, ale koupil jsem jiné srdcové auto.
Při rychlém jednání dám k autu i velikánský balík dílů v hodnote 30 tis. Kč (originál díly do toho nepočítám).
|
| | |
Kontrola najetých km:
|
|
|
| | |