| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
Vyhřívané čelní sklo, dešťový senzor, antireflexní sklo, tónovaná skla, vyhřívané kožené sedačky recaro, xenony, palubní PC, dvouzónová klimatizace... Multimediální android rádio s navigací, DVD, diagnostikou atd. Nemá smysl asi vypisovat detaily.
|
| | |
Doplňující popis:
|
|
Nově přešitý volant, loketka, manžety, řadička. Android dotykové rádio Čína s navigací,diagnostikou atd..
nové obě poloosy originál Ford + obě gufera. Origo alu kola po renovaci. Nove rozvody ve 165xxx včetně gufer na vačkach a na klice, všechny řemeny. Nové svíčky NGK varianta pro RS. Nový BCS na turbu (Pieburg), nová váha vzduchu original Bosch, nová autobaterie Exide premium, nový silentblok na motoru originál Ford + všechny tři uložení motoru dostaly žlutou variantu výztuží powerflex. Short shift od autospecislists, nová RS spojka Luk včetně setrvačníku, nový převodový olej 75Wfe originál Ford, RS relokační držák řídicí jednotky, RS vacuum potrubí k posilovači brzd, nerezové sání (crossover) dělané na zakázku firmou Wisbech engineering UK, vzduchový filtr ProRam z nanovlákna, stínění vzduchového filtru custom homemade potažené zlatým polyamidem. Veškeré vedení vzduchu v silikonovem potrubí + nerezové spony, sympozer off, intercooler Airtec stage 2 černý s bílým logem, červené silikonové hadice Na vodu včetně hadic k topení Vortex hoses včetně nerezových spon, Nová chladící kapalina s aditivy Millers. Matně černe lakovaná expanzní nádoba ( jen design), nové víčko expanzky, instalovány xenony předělané na černé pozadí, nové výbojky a nové Philips jednotky ( 2400,-/kus), celonerezovy výfuk 3" (76 mm)- downpipe Rsport, decat, catback Moongose, celý výfuk omotaný titanovou termopaskou a zalitý pryskyřicí thermotec, velké koncovky 12 cm, zadní difuzor Maxton design, přední lízátko Maxton design. RS křídlo replika Maxton design. Podvozek komplet po generálce: obě nápravnice opiskovane a v černé epoxidové barvě, všechny zadní ramena včetně všech šroubů, silentbloky vlečných ramen, uložení stabilizátorů vpředu i vzadu tyčky stabilizátoru přední i zadní. nova zadní ložiska originál, přední ramena lemforder, tlumiče komplet Bilstein B8, včetně prachovek, dorazů a uložení, pružiny Eibach pro kit 25/20 mm, podložky pod kola eibach 15 mm přední 20 mm zadni, nové gumové dorazy pružin originál Ford, Brzdy předek zadek drážkované kotouče EBC venom, destičky EBC Yellowstuff (fast road/trackday) pancéřové hadičky EBC, brzdová kapalina motul rbf600,rozpera mezi zadními tlumiči BAF motorsport typ K-brace,
RS olejový chladič a silikonové hadice roose motorsport, hybridní turbo stage 1 Borg Wagner K04 s bilet kompresorem stavěné v KRS turbos UK, blow-off ventil Forge motorsport zavřená varianta se žlutou pružinou. Aktuátor Turbosmart WG75 s pružinou na 10 psi. Software stage 2 od anglické firmy Sabre tuning UK. 300HP/480Nm.
používaný olej Motul 10w60
Na autě jsou nová kola R18 OZ Ultraleggera s kovanými maticemi Japan Racing na pneumatikách Federal Evoluzion ST1 (semislickova směs)
Určitě by se našlo hodně detailů na které jsem zapomněl. Každopádně v autě je během 3 let investice něco kolem 300 tisíc a mraky hodin práce i nervů.
K autu nechám originál sání, katalyzátor. Na origo kolech cena o 30 tisíc nižší. Nebo můžu přidat nové semislicky federal 595rs-pro za 6000.
Auto má kosmetické vady ale ty nemají na fotkách žádný auta co tu lidi nabízí.
Auto nepotřebuji prodat.
|
| | |
Kontrola najetých km:
|
|
|
| | |