| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
6 rychlostních stupňů, 6x airbag, ABS, stabilizace podvozku (ESP), protiprokluzový systém kol (ASR),
aut. dvouzónová klimatizace, asistent rozjezdu do kopce (hill holder) alu kola R17 + alu rezerva, plní 'EURO IV',
palubní počítač (Blue & Me), deaktivace airbagu spolujezdce,el. okna,el. zrcátka, tempomat, imobilizér,
centrální zamykání, sportovní sedadla,výškově nastavitelné sedadlo řidiče,senzor opotřebení brzdových destiček,
mlhovky, USB, autorádio s CD/mp3 přehrávačem, dělená zadní sedadla, nastavitelný multifunkční volant,
venkovní teploměr, posilovač řízení, čtyřpístkové brzdy Brembo, režim SPORT
|
| | |
Doplňující popis:
|
|
V rozmezí 160-180tis (2 let) uděláné zadní kotouče + desky,
náboje zadních kol, převodovka M32 (nové ložiska + vetší obal),
rezonátor Magnaflow, vzduchový filtr K&N, podvozek Koni + pružiny H&R,
tyčky stabilizátoru, ložiska tlumičů, nový chladič klimatizace, svody z novější verze 1,4T,
komplet dvouhmota LUK, celohliníkový intercooler + vedení Samco, táhla řazení, GO hlavy, těsnění
Victor Reinz (turba, výfuku, sání, hlavy, víka ventilů) termostat, rozvody INA, uhlíky alternátoru,
šály na klice, pístní kroužky, pístový blow off ventil Forge, solenoid, zadní světla facelift (EVO),
podložky 10mm pod zadnímy koly, repas turba VL-36, olej 10W60
při rychlém a solidním jednání přidám druhou sadu alu. kol R17 (originál Abarth)
závady:
občas svítí kontrolka ASR (chce to zkalibrovat snímač polohy volantu)
|
| | |
Kontrola najetých km:
|
|
|
| | |