| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
Jedná se o vyprodanou limitovanou edici 1/500, do konce března lze konfigurovat. Dodání 3-4 Q 2021.
Cena uvedena včetně DPH 21%
Kontaktujte mě pouze emailem !!!
Nová verze bude pohánět modifikovaná verze 2,9l dvakrát přeplňovaného V6, zde naladěného na 540 koní. Inženýři Alfy, jak je koneckonců i vidět, se hodně soustředili na aerodynamiku. Není tajemstvím, že se opírali o know-how z Formule 1. Proto u verze GTA ještě dál posunuli magii aktivní aerodynamiky. Cílem bylo zvýšit přítlak, a tak ještě více zlepšit přilnavost a ovládání auta v jakýchkoli rychlostech.
|
| | |
Doplňující popis:
|
|
Oproti původní Giulii QV je potom GTA lehčí o celých 100 kilogramů. Čím to? Odpovědí je karbon. Je z něj nejen kapota, hnací hřídel a víko kufru, ale dokonce i přední nárazník, přední blatníky, rozšíření zadních blatníků a samozřejmě sportovní „ušatá“ sedadla. Nižší hmotnost v kombinaci s výkonem zvýšeným na 540 koní znamená zrychlení z nuly na sto za 3,6 sekundy, maximálku zatím neznáme. Ovšem vzhledem k tomu, že GTA bude disponovat mnohem větším přítlakem, je dost možné, že to oproti 307 km/h „běžné“ Giulie QV nebude až takový rozdíl.
Je tedy evidentní, že to Alfa myslí s GTA vážně. Nicméně, pokud jste duší opravdoví závodníci, vaším šálkem dvojitého espressa jistě bude Giulia GTAm, která ještě navíc vymění zadní sedadla za ochrannou klec a hasicí přístroj. Dokonce bude mít místo madel dveří jenom pásky – to víte, úspora váhy. Tady se totiž každý gram počítá. A nebojte, verzi GTAm lze bezpečně poznat i zvenku – na vozu se totiž bude tyčit ohromné zadní křídlo, které bude auto ještě více tlačit k zemi.
|
| | |
Kontrola najetých km:
|
|
|
| | |