| | |
Doplňující popis:
|
|
Po delším váhání jsem se rozhodl nabídnout k prodeji svou M5 E60 s manuálem. Auto jsem plánoval pro sebe jako uloženku, ale trochu se mi změnil vozový park a na auto nezbývá ani čas a vlastně ani místo v garáži momentálně.
Auto je samozřejmě dovoz US (1364 celkově vyrobených kusů pouze pro US trh), v ČR cca 4 roky. Předchozí majitel postupně ladil auto do co nejlepšího stavu, za poslední 2 roky udělal:
- Nový OEM olej chladič
- Nové olejové hadice
- Nové těsnění předních a zadních oken
- Nové oem přední a zadní světla - facelift včetně kódování
- Nové koberečky
- Komplet brzdy - všechny kotouče a desky, kontrola třmenů, vyměněn brzdový válec a vedení
- Nové pružiny
- 10 x indukční cívky
- Spodní kryt motoru
- Nově lakovaný přední a zadní nárazník kvůli oděrkám
- Vyměněn diff za použitý s menším nájezdem
- Nová autobaterie
- Silentblok diffu
- Těsnění výfuku a spoustu dalších drobností, které nemá smysl psát
- A zejména komplet ojniční ložiska
- Samozřejmě výměna všech olejů a kapalin
- Renovace kůže v interiéru u Mistra Kůže
Co jsem stihl udělat já za těch pár měsíců:
- dodělat náhradní klíče a nakódovat u BMW česky (k autu byl původně jen jeden funkční klíč)
- Nové kabely k baterii v kufru včetně hlavní pojistky
- Nová benzín pumpa - stará měla únik
- Po cca 2k ujetých km znova kontrola ojničních ložisek a kontrola čistoty vany - dělal jsem pro svůj klid. Stav viz foto
- Celková kontrola vůlí podvozku a detailů
- Znova oleje včetně převodovky pro můj klid
Každý asi chápe, že servis výše nebyl úplně levný, vše lze doložit. Vše bylo kupováno v BMW jako nový originální díl.
Co bych na autě řešil, kdybych si ho nechával a chtěl se přiblížit perfektnímu stavu:
- Rozleštit lak - drobné oděrky, skřábance apod
- Pár plastů v interiéru by chtělo zrenovovat
- Čas od času se zavzdušní brzdy, nepřišlo se na to proč. Teď to bylo ok
- Občas vyhodí chybu secondary air pump - hlavně po dlouhém stání. Když se s autem jezdí pravidelněji, vše ok
- Staré pneumatiky
- Auto má nějaký aftermarket výfuk, je hnusnej, chce to Eisenmanna :-)
Samozřejmě to není nové auto a je to M5, takže bez investic to nebude nikdy, ale základ už byl řešen viz níže. Za mě velmi atraktivní (ano, je to subjektivní) barevná kombinace, kterých bylo velmi málo.
Cenová představa 950.000 CZK, jsem z Prahy, auto momentálně kvůli nedostatku místa v místě bydliště v dílně u Kladna.
Preferuji jednoznačně prodej, další auto nepotřebuji a asi ani nechci, ale velmi teoreticky si dovedu představit i výměnu s doplatkem, ale trochu pochybuji, že bychom se vzájemně trefili do vkusu.
|
| | |