|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nadstandardní výbava: | KN vzduchový filter, power/dura flex podvozek, HKS single tlumič výfuku, karbonová kapota Seibon, 4-bodové pásy OMP. | |
Doplňující popis: | Dobrý den, jedná se o předfaceliftovou verzi AP1 s motorem F20C. V nádherné barvě Monte Carlo Blue (B66P). Vozidlo bylo a je garážované a jezdilo se s ním pouze jaro-podzim.Co nejvíce v příznivém počasí, proto nemá žadné stopy rzy ani puchýřků. Olej měněn každých 8.000km a převodový po 16.000km. Momentálně je po výměně střechy od Adama Sandmanna (05/22 - mohu doložit fakturu), spojky (08/22), odstínění lambda sondy a sekundární vzduchové pumpy (08/22- nehlasí chybu v palubní desce), měněn mot. olej, převod. olej a v diferenciálu (08/22). STK do 10/24. Předchozí majitel byl Domo z Autobeky, který vozidlo upravoval. K vozidlu mám 4x originál Honda hliníkové rafky, 2x originální Honda olejové filtry + olej, náhradní poloosu a rám s plasty co patří za sedačky společně s originálními bezpečnostními pásy. Vyfotil jsem většinu oděrek a nedokonalostí vozu, které má časem skoro každé auto. Auto je od tohoy aby jezdilo a dělalo radost a né proto, abych ho každý den leštil. PP světlo od rezy, dříve do něj zatékalo, ale je již utěsněno. Přední nárazník má popraskaný lak, už jsem tak kupoval, pouze se to zhoršilo. Dále kobereček u řidiče je nařízlý z důvodu držáku na hasící přístroj. Prodávám z důvodu narození dítěte a nemám čas s ním ani jezdit. Priority jsou teď jinde :). Od výměny střechy jsem s tím najel cca 200km. Auto se spíše válí v garáži místo toho, aby jezdilo. Ukázka podvozku je možná na zdviži. Zkušební jízda pouze při vážném zájmu! | |
Recenze od Auto.cz: | Testy automobilů Uživatelské recenze |

< Plná velikost >
Další zajímavé inzeráty:
Zobrazit nově přidané sportovní vozyZobrazit kompletní nabídku
Počet zobrazení detailu: 16104x
Zpět na seznam sportovních aut