| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
HUD displej (promitani informaci na celni sklo)
Soft close - automaticke dovirani dveri
Mpacket tovarni + podvozek + doplnky (mpacketove)
Vybava Individual na zakazku (kuze, oblozeni piano black)
Full dynamic LED svetla s prisvitem do zatacky + automaticke dalkove svetla + automaticke prepinani denni/nocni sviceni
Kozeny interier
Plne elektricke full sport size sedacky s vyhrivanim
comfortni bezklickovy pristup
svetelny packet
Premium HIFI hudebni soustava (16 reproduktoru cekovy vykon kolem 600w)
automaticky(elektronicky) oteviratelny kufr
Panoramaticka strecha
zatmavovaci zpetne zrcatko
CIC system (nejnovejsi v e60) - mnou aktivovany dzivotni klic na autualizaci map
ovladani hlasem (pouze anglicky/nemecky)
individualni zatmaveni oken z vyroby
|
| | |
Doplňující popis:
|
|
BMW 530i e61 LCI, motor N53 200Kw, rok vyroby 4/2009, najeto 302tis KM (stale v provozu), prevodovka manualni. Auto jsem si privezl z Nemecka po prvnim majiteli, ja jsem jediny majite v CR a auto vlastnim cca 8let. Za tu dobu spoustu penez proinvestovano, auto ztracelo vykon a nikdo nedokazal prijit cim to je takze postupne jsem menil vse kolem motoru co souvisy s vykonem, vymeneno snad uplne vsechno, nakonec to byla odpojena druha hadicka u palivoveho cerpadla ..... Nova spojka complet, rozvody, pretesnena hlava motoru, nove brzdy, delana predni naprava. Z USA dovezeny vyfuk Magna flow a zde doupraveny na auto vyslo asi na 80tis (decentni nijak neobtezujici zvuk) Po te auto upraveno o uprave vlastnim certifikat ktery na vyzadani predlozim. Svicky menim co 20tis Km, civky tak za 50tis Km a pri reseni problemu s vykonem jsem menil vsechny vstriky za nejnovejsi sarzi + codovani a complet adaptace. Do auta za tu dobu proinvestovano asi 350tis cca (opravy, upravy). Nejaka kosmetika se najde neni to nove auto ale motor slape jako hodinky, vlastnim diagnostiky INPA + ISTA a na tomhle motoru jsem se za tech 8 let naucil vse.
Bylo by toho k povidani jeste hodne, s vaznym zajemcem jsem schopny probrat vsechno a zodpovedet kazdou otazku. Auto urcite nepujde do ruky nejakemu Pepovi z garaze, ale cloveku co oceni kvality a raritu tohoto auta.
Pri rozumnem jednani mozna mala SLEVA :)
Za priplatek sada letni ALU R18 - Double Spoke 135 M
Z nakladnejsich oprav : zmíněná výměna všech vstriku
Wall nut blast - kompletní čištění od karbonu
Rozvody, spojka s dvouhmotou, komplet brzdy, pretesnena vana motoru, nox vyměněn za noxem, všechny lambdy a senzory co u motoru a výfuku jsou, solenoid valve, nizkotlake čerpadlo, palivový filtr, ventil dekl celé ne jen membrána, ibs kabel, baterie, vodní pumpa a termostat. Přes inpu časté kontroly live dat jestli je vše v pořádku aby se veci řešili dřív než se něco pokazí. Řekl bych že málo kdo do auta tolik investoval staral se a hlavě měl diagnostiku které rozumí.
Po motorové stránce neni na autu co dělat.
Jak jsem psal bylo by toho hodně k povídání.
|
| | |