| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
Prodávám M3 E92 Tracktool. Troufnu si tvrdit, že aktuálně jedna z nejrychlejších M3 E92 v Mostě. Aktuálně nejlepší čas Most 1.48, s dobrým řidičem je reálných pod 1.44 (v laptimeru mám virtual best 1.44.3). Důvod prodeje je přechod na něco lightweight. Auto vlastním více jak 5 let a celou dobu servisováno v Autobeky, předešlý majitel také servisoval cca 2 roky v Autobeky. Ojniční ložiska a aktuátory vyměněny. Auto jezdí jen trackdaye, ježděno tvrdě, ale s odpovídajícím servisem. Proti fotkám z léta bude na autě nový Karbonius GT4 splitter a canards. Proti fotkám jsou už na autě větší kotouče a to 375x36. 2/2023 odbržděných 435 HP.
|
| | |
Doplňující popis:
|
|
Motor a převodovka: ECU ESS, GTS gearbox software, Carbon sání Eventuri, Drexler GT diferenciál, Fabspeed výfuk s 200-cell Sport katalyzátorama Aero, chlazení: Do88 Big cooling kit, chlazení předních brzd vedené ze splitteru až k náboji kola, Karbonius carbon GT4 splitter, Lap time performance GT4 křídlo, carbon canards. Brzdy a podvozek: Přední brzdy AP Racing PRO 5000R, Alcon 375x36 rotory, desky PFC 11, Zadní brzdy OEM kotouče a třmen, desky PFC 11. Podvozek Nitron R1 Schirmer setup (jiné pružiny), HR stabilizátory. Uniball Schirmer rear control arms, Schirmer uniball upper control arms, ostatní zadní ramena v uniballech. Millway unoball vložky předních ramen. Zadní nápravnice posunuta a upravena kinematika přes Schirmer kit, tj. Schirmer uložení zadní nápravnice, Schirmer diferenciál kit, zadní nápravnice opískována a nalakována. Kola: APEX 18x10, 18x11, Hankook z221 265, 295 Interiér: Recaro SPG XL, Burkhart console, rear seat deleter kit, Clubsport polorám, Schroth 4 bodové pásy (řidič I spolujezdec), větší pádla řazení, box na helmy a rukavice v kufru. Poslední upgrade je kratší stály převod 3.73 a k tomu upravený sw převodovky od Burkhart.
|
| | |