| | |
Doplňující popis:
|
|
Dobrý den,
nabízím k prodeji vůz Toyota Celica GT 2l, 125kw, r.v.1996.
Jsem 3 majitel vozu, do roku 2020 vůz vlastnil majitel z Italie dlouhých 24 let!!
Na jaře proveden klasický jarní servis (vyměna oleje, všech filtrů a kapalin)
Olej jsem měnil každých cca 8k kilometrů.
Vůz vlastním 2,5 roku za tu dobu ujeto cca 25000km.
Nájezd při koupi cca 155xxxkm, momentálně kolem 181xxxkm.
Za mou dobu vlastnictví 3x měněn olej, dělané rozvody v 158xxxkm, brzdový válec, navoskování vozu, koupě K&N filtru (vložka), koncový tlumič výfuku (vůz zní opravdu velice dobře a má hutný projev s hloubkou, nebál bych se říci jeden z nejzajímavějších znějících čtyř válců, v případě zájmu mohu přidat i originální koncovku)
Momentálně se chystám na výměnu homokinetyckého kloubu.
Vůz je od předchozího majitele snížen pomocí pružin, podložky cca 3cm, krásná ORIGINÁLNÍ kola OZ RACING (mám k ním i potvrzení a jsou zapsané ve velkém TP) a xenonové světlomety.
K vozu mohu přidat i další 17 palcové alu kola.
Do vozu jsem tankoval převážně to nejlepší co je v nabidce OMV MAXXMOTION 100, MAXXMOTION 95 nebo Shell V-Power Racing 100, Unicornu a ONU jsem se vyhýbal obloukem.
Interiér v původním stavu ŽADNÝ TUZINK jak má v oblibě dnešní mládež.
Jediné mínus co na voze lze vidět je špatný lak na kapotě, střeše a křídle (nafotím)
Klasický problém Toyot z 90s, na druhou stranu ale vůz ZCELA BEZ KOROZE díky vlastnění vozu v Italii.
Za mého vlastnění vůz nebyl používán v zimě a neviděl žádný sníh.
V dnešní době poměrně již vzácný kousek s 2l atmosferickým motorem, za dobu vlastnění bych byl schopen spočítat na jedné ruce kolik jsem jich viděl.
V průběhu týdne budu přidávat více fotografií.
Bazary a překupníci nevolat.
V případě slušného jednání jsem schopen slevit.
|
| | |