| | |
Doplňující popis:
|
|
Po technické stránce je vše funkční. V roce 2020 se komplet přetěsnil motor, vyměnily se pístní kroužky, udělaly se rozvody a mnoho dalších věcí kolem motoru, které byly potřeba, aby se dalo na auto spolehnout. Děláno v Typer.cz z OEM dílů, mám k tomu fakturu za 65k. Olej měněn jednou za rok po cca 4k km, více za sezónu nenajede. Auto stojí většinu času v garáži, vyjedu s ním tak jednou měsíčně. Žádnou kudlu s tím nejezdím, takže olej nežere.
Co se týče úprav, tak je auto skoro v sérii krom vizuálních věcí jako např.: maska, křídlo (kopie EK9 s brzdovým světlem), přední světla (black housing US typ), volant (z ATR) a řadící páka. Všechny origo věci k tomu mám kromě řadičky. Plus je na autě catback od SRS a decat od do3ry. Sériový výfuk již bohužel nemám.
Lak je původní a cca rok a půl po rozleštění a keramice. Má však přes 20 let, takže pár nedostatků jako kapota od kamínků, na dveřích malé důlky od lhostejných existencí, se na něm prostě najdou.
Lemy byly již v minulosti někým dělané. Jinak je auto, dá se říci, bez koroze, maximálně nějaká povrchovka na nápravách.
Auto si cením na 220 000 Kč. Pokud máte vážný zájem, tak mě neváhejte pro více info kontaktovat do mailu. Rozumné dohodě u auta se nebráním.
P.S.
O výměnu zájem nemám, kola ani nic jiného zvlášť neprodám a nabídky typu dám 150k si prosím odpusťte.
Díky
|
| | |