můžeme lehce smlouvat na místě
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nadstandardní výbava: | Snížený podvozek - Eibach Pro a Koni Sport. Drážkované kotouče Rotinger, desky Ferodo DS2500, brzdovka Motul RBF600, zesílené hadičky, nová ložiska na předku. Engine mount od VibraTechnics - Street verze. Nerezový catback od JCAuto s decentním rallye zvukem ve vysokých otáčkách. Po zahřátí dává hezké Pops&Bangs při prudké deceleraci. Upravené bi-xenony od SviťLíp s denním svícením a cobaltovými čočkami. Plně funkční 9006 Audiophile rádio (top zvuk, 6 CD changer), dvoupásmové repro z Mondea, originální subwoofer. Restaurovaná kola (pokličky ne), jedno je lehce škráblé od obrubníku. Origo Recaro příplatkové sedačky vpředu (bez výhřevu). Přešitý volant od Volantech.cz - perforovaná kůže a modrá nit. LED zpátečka. Vyhřívané čelní sklo, plně funkční digiklima, origo křídlo (pouze lepené), všechna okna v elektrice - jdou ovládat klíčem, Parrot MK6100, magnetický držák telefonu s nabíjením od Peak Design, zabudovaná onboard kamera, vyhřívané rozprašovací trysky ostřikovačů, tlumící deka kapoty, osvětlení nohou, dvě dálky a jeden servisní klíč, 4x airbag. | |
Doplňující popis: | Olej a filtry měněny pravidelně každý rok nebo 10k km. Rozvody v 165k km - 2019 Všechny díly podvozku vyměněné/repasované 2018 - pořád je to krásně tuhé a nikde nic nemlátí. Goodyear F1 Asymmetric 6 na předku (půl sezony jeté), dvouleté Asymmetric 5 na zadku, tak 3-4mm, origo rozměry. Kvalitním klempířem vyřešené koroze prahů, blatníků a kufru (foto na vyžádání). Plně funkční IMRC i lambda sondy! Závady: Různé vady laku odpovídající 21 letům provozu, pravá zadní stahovačka potřebuje vyměnit, některé plasty klasicky vibrují, řadička a ručka chce přešít, neorigo dálkový klíč je trochu náladový na start, pokleslý přední nárazník jako u každého Focuse mk1 poFL, podvozek chce tužší stabíky (moc se to naklání, když se jede na krev), tlumení ve dveřích je kaput, LP reproduktor už je slabší, LZ nehraje, koberec kufru neodpovídá subwooferu, původní spojka se za studena občas ozve při řazení... to se ale nezměnilo posledních 6 let/50k km, zabordelená nádržka chladičky, přední horní uložení chce měnit tak každých 10k km kvůli sníženému podvozku, torzní tuhost auta odpovídá stáří zhruba 10 let (a ne 21), nějaká koroze pod lištou 5. dveří, povrchová na podvozku. | |
Prověření auta: | ||
Naši zkušení technici vám pomůžou prověřit stav vozu. | Prověřit stav technikem |
S připravenou AutoPůjčkou se sportovní auto lépe vybírá. | Spočítat půjčku na auto |
Recenze od Auto.cz: | Testy automobilů Uživatelské recenze |
Prodávající:Jakub VejnarKraj: Hlavní město PrahaPraha
|
Odpovědět prodejci na tento inzerát:
|
Půjčte si na auto od Zonky. Úrok od 4,49%, žádné skryté poplatky. | Spočítat půjčku na auto |
Půjčte si na auto od Air Bank, moderní a inovativní české banky. | Spočítat půjčku na auto |
Spočítat havarijní pojištění > Spočítat povinné ručení > Kontrola historie s carVertical >
Další zajímavé inzeráty:
Zobrazit nově přidané sportovní vozyZobrazit kompletní nabídku
Pošlete SMS ve tvaru: PM V 170964 na jedno z těchto čísel:
|
Líbí se Vám tento sportovní vůz? Pro jeho podporu stačí poslat SMS. Tento inzerát bude poté přednostně zobrazován a prodávající bude moci vložit více fotografií. Aktuální počet kreditů: 0
Poslední dvojčíslí určuje cenu SMS (včetně DPH). Zvýhodnění má platnost 14 dní.
Technicky zajišťuje Airtoy a.s., reklamace na lince 602 777 555, 9-17 hodin, po-pá. Kontakt na provozovatele: odkaz | www.platmobilem.cz |
Zvýhodnění lze zaplatit také pomocí platebních karet přes službu GoPay: (1 Kč = 2 kredity, tedy například za platbu 100 Kč získáte 200 kreditů) |
Počet zobrazení detailu: 13383x
Zpět na seznam sportovních aut