| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
Designo Cavansite Blue Metallic lak (na slunci viz. fotky), designo Dinamica (alcantara) Macadamia Beige stropnice, full-leather Semi-Aniline Nappa interiér (krásný stav), příplatkové karbon-keramické brzy (nevadnou, nepráší, mnohem nižší neodpružená hmotnost, vydrží cca 4-5X déle než ocelové), nejvyšší příplatkové High End Bang Olufsen audio (cca 130tis.), vyhřívané a odvětrávané přední multicontour AMG sedačky, vyhřívané zadní sedačky, Night View Assist (noční vidění), parkovací kamera, střešní okno, příplatkové adaptivní ILS LED světlomety, Distronic Plus (adaptivní. radar tempomat) a všechny asistenty (park, lane atd). Mechanický samosvor na zadní nápravě a zesílená převodovka ("S" verze obsahuje Performance Package), V-Max 320km/h.
|
| | |
Doplňující popis:
|
|
Elegantní "Shooting Brake" od AMG v nejvyšší možné specifikaci 63S 4Matic (4x4), pův.cena v této výbavě přes 4,5mil.Kč, velmi málo vyrobených kusů (a pro USA se nevyráběly vůbec). Mnohem praktičtější než CLS63/CL63 coupe, přitom sportovnější, nižší a agresivnější vzhled než E63 kombi. Celkově vynikající stav, servis MB, el.serviska k dispozici, historie, faktury atd. Aktuálně po plánovaném velkém servisu B (svíčky, civka+všechny konektory cívek, olej motor a oba diferenciály, rameno př. nápr. atd). Proběhla i detailní kontrola motoru boroskopem s foto a video dokumentací - žádné poškození stěn válců(!) a perfektní tlaky. Kdo zná V8biturbo AMG ví, jak je toto důležité. Z továrny odstraněné všechno vnější značení (paradoxně za příplatek) tj. pro neznalce rel. nenápadná a praktická raketa, se kterou můžete potrápit nejeden supersport nebo naložit rodinku i s bagáží na supersonický přesun Evropou v jakémkoliv počasí (spotřeba při "legálních" rychlostech srovnatelná se silným turbodieselem). Modelový rok 2014 (tzn. již má bezproblémové rozvody, vylepšená konstrukce řetězu i napínáků - bolest AMG M157 z dřívějších let 2010-2012). Auto má orig. přídavnou řídící jednotku od top úpravce Brabus (instalováno přímo v MB Dresden vč. záruky, lze kdykoliv během 5min. odpojit, velmi konzervativně - tj. šetrně k motoru a převodovce - zvýšený výkon z 430kw/800Nm na 478kw/900NM a zcela odstraněn omezovač rychlosti - V-max 320km/h). Jinak je naprosto v originálním stavu, orig. AMG Ride Control podvozek pružiny/vzduch (nikoli poruchový hydraulický ABC systém starších AMG a CL/S coupe řady), MCT AMG 7mikvalt. Zvuk M157 motoru je i v sériovém stavu mezi biturbo V8 již legendární (méně "fake" než pozdější 4litry M177). Cena vč.DPH. Pro neplátce DPH možná dohoda. Ideálně pro stejně postiženého nadšence do AMG, garážován, nyní nevyužit. Již po slevě, výhodná cena. Obvyklá tržní cena 4Matic CLS63S/CL63 AMG je hodně přes milion...
|
| | |