| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
výbavy to má defakto snad vše krome kuze - ma to alcantru. Virtual cocpit, dynaudio, vyhřívane sedacky, kamera, navigace, full led světla s vyřezáváním, dcc adaptivní podvozek, aktivovany carplay a android auto, adaptivni tempomat atd.
|
| | |
Doplňující popis:
|
|
Nabízím na prodej svého Golfa, můj projekt, krásné a velmi nadstandartně servisované auto.
Je to Golf 7.5R tudíž facelift Variant v sérii 228kw, poměrně "vzácná" a ceněná verze z výroby bez opf a ještě s 8 vstriky a se 7st. DSG Dq381 (snese pres 600 koni). Původ ČR, nebourané (pouze 1x srazeny zajíc) a nelakované auto v top stavu. Najeto 81000km garantovanych. Stk do 4/2025.
Z výbavy to má defakto snad vše krome kuze - ma to alcantru. Virtual cocpit, dynaudio, vyhřívane sedacky, kamera, navigace, full led světla s vyřezáváním, dcc adaptivní podvozek, aktivovany carplay a android auto, adaptivni tempomat atd.
Auto je kompletně udělané a naladěné na 503ps a 575nm (maly kroutak je, aby to vydrzelo a fungovalo stabilně, coz se deje, ale zas to ma famozni prubeh). Graf poslu reálnému zájemci. 0-100 nevim, protože jsem s tim nelaunchoval, ale 100-200 to jezdi 7.5s. Dále je tam multimap, 3 různé mapy - lehce vylepšená série, 460ps a 503ps. Jezdim z 20% serii, 70% prostřední a 10% na nejsilnejsi mapu. Fajn je, ze když clovek jede na sérii a ještě na eco, tak jede dalku dle předpisů kolem 6 až 6.5l
Úpravy:
Racingline sání + zvětšený vstup do turba a výstup z turba
Downpipe Milltek decat
Velký intercooler DO88 + zvětšené vedeni vzduchu
Hybridní turbo
Lepší svicky
Podvozek ST Suspension
Auto individuálně a profesionálně nalazeno ( a hlavne s mozkem, aby to drželo ). Dále úprava DSG - rychlejší řazení, logika řazení tzn vyřešeno podtaceni, lehce zvyseny pritlak spojek. Na úpravě aktuálně najeto cca 9000km.
Servis: celý život auta menen olej po 7000km, mnou po 5000 - 6000km, do 65000km elektronicka serviska ve VW, poté až doteď papírová.
V 70000km vyměněn olej v dsg + olej v haldexu s filtrem + olej v diferenciálu, jinak olej co 5000km, posledni se svickami pred 1000km. Drobnosti jako ulozeni tlumicu, geometrie atd ani nezminuji. Spotřeba oleje při teto úpravě presne 0.0dcl/5000km.
Auto je v perfektním stavu jak optickém, tak technickém. Narovinu - jediný nedostatek auta jsou sériové brzdy, jsou sice nové, ale prostě malé na ty koně. Chtěl jsem je udělat jako další úpravu, ale nakonec to pošlu do světa.
Cena 889000kč tak jak je, možnost prodat v serii za 799tis ( odpocet dph není možný ).
|
| | |