| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
- Elektrický posouvací sedadla
- Memory packet sedadel
- Alarm
- Imobolizer
- Automatické zatmavení všech zrcadel
- Homelink (ovladáč na garáže, závory a pod.)
- Solární panel (je na místě střešního okna, díky sluneční energie zapíná klimitizaci a provětrává vzduch uvnitř. Je velmi velmi užitečné v letě)
- Kůže a alcantara na sedadlách a dveřích
- Zadní kamera a senzory
- S-line výbava
- Originální kola verzi DTM
- Vak pro lyže
- Otáčeci přední světla
- Bi-xenon (dal jsem tam LEDky)
- Adaptivní posilováč řízení
- Dvouzónová klimatizace
- Tmavozelená perleťová barva
|
| | |
Doplňující popis:
|
|
Zdravím všechny. Rozhodl jsem se o prodeji svoji Audinky. Ročník 2005, najeto 349 xxx km, 3.0 TDI V6 QUATTRO manuál. Jedna se o neměcké auto, majitelem kterého 90% času jezdil na německých dálnicích (bydlí v Hannoveru, pracuje v Mníchově) do importu do ČR v 2018. Jsem druhý majitel. O Auto se staralo velmi pečlivě v rukou každýho vlastníka, proto jsem se snažil tuto "tradici" auta dodržovat. Níže je seznam všeho co se měnilo:
Pravidelný servis každých 10 tis. km
- Řetězy (rozvody) (cca 275 tis. km)
- Palivový filtr (cca 303 tis. km)
- Pumpa posilovače řízení BOSCH (cca 310 tis. km)
- Spojková sestava a dvouhmotný setrvačník SACHS (cca 310 tis. km)
- Hřeben řízení (cca 310 tis. km)
- Turbomychadlo(cca 335 tis. km)
- Přední brzdové kotouče a destičky (cca 320 tis. km)
- Přední levá a pravá náprava včetně silentblocku (cca 320 tis. km)
- Senzor polohy podvozku (cca 320 tis. km)
- Tlumič napínacího řemene (cca 320 tis. km)
- Starter BOSCH
- Baterie
Auto má nadstandartní výbavu Audi Exclusive. Nikde jsem nemohl najít podobnou na prodej. Níže je seznam výbav:
- Elektrický posouvací sedadla
- Memory packet sedadel
- Alarm
- Imobolizer
- Automatické zatmavení všech zrcadel
- Homelink (ovladáč na garáže, závory a pod.)
- Solární panel (je na místě střešního okna, díky sluneční energie zapíná klimitizaci a provětrává vzduch uvnitř. Je velmi velmi užitečné v letě)
- Kůže a alcantara na sedadlách a dveřích
- Zadní kamera a senzory
- S-line výbava
- Originální kola verzi DTM
- Vak pro lyže
- Otáčeci přední světla
- Bi-xenon (dal jsem tam LEDky)
- Adaptivní posilováč řízení
- Dvouzónová klimatizace
- Tmavozelená perleťová barva
Ve městě jezdím za cca 7-8 l/100km, na dálnici 6-7 l/100km.
Auto má zvýšený výkon na brzdě od společnosti DieselPower a doladěn 5 krát pro nastavení optimálního výkonu bez kouře v 210 kW (už 90 tis. km najeto s úpravou a žádný problém). Dále na autě jsem nechal udělat výfukový systém na zakázku a díky tomu auto má nádherný zvuk jako benzinový V6, je potřeba slyšet. A poslední jsem nainstaloval snímáč tlaku turba.
Vím, že cena může být vysoká oproti konkurentům, ale myslím si, že auto má takovou cenu díky stavu zachovalosti, motoru, převodovky a pravidelnému servisu.
Důvodem prodeje je koupě nového vozu.
Pro vážného kupujicího jsem ochoten s cenou hýbat.
|
| | |