| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
S-line,
Bose sound system,
Cobra sport exhaust,
Carbon doplňky (lip, difuzor, koncovky výfuku),
Original kola audi 19x9J,
Pneu Michelin Pilot sport 4s 255/35 R19,
Oranžová barva :)
|
| | |
Doplňující popis:
|
|
Prodám své TT druhé generace s výbavou S-line, VR6 motorem v kombinaci s manuální převodovkou.
Auto je dovezeno z DE a v ČR jsem první majitel.
TT vlastním od 02.06.2021.
Po koupi vozu byl udělán základní servis:
Výměna olejů: Motorový, Převodový, Spojka Haldex, Diferenciál.
Výměna filtrů: Vzduchový, Palivový, Olejový, Kabinový.
Další: Chladící kapalina, Brzdová kapalina, Svíčky, Cívky, Klimatizace.
Za necelých 2,5 roku co auto vlastním jsem najel bez mála 30 000 km. V tomto rozmezí bylo děláno:
Komplet nová spojka, Nový chladič motoru, Nové zadní brzdiče + kotouče + destičky, Nové Xenonové výbojky D3S (2x) a další drobnější věci jako Alternátor (vodící kladka, napínák, drážkový řemen), komora chlazení (těsnění komory, termostat).
Motorový olej a filtry (olejový, vzduchový, kabinový) měněny každou sezónu (vycházelo vždy na cca 10 000 km).
Motorový olej vždy jen Miller Oils CFS 5w40
Spotřeba oleje téměř žádná, není potřeba mezi intervaly dolívat.
Auto jsem sám boural na předek, nebylo to nic hrozného, ale odnesl to přední nárazník, kapota a levé přední světlo, takže nový lak, včetně masky do černého laku. Řešeno přes pojišťovnu (fotka bouračky v příloze).
V současné chvíli nevím o ničem co by na autě bylo potřeba udělat. Převodovka řadí dobře, všechny stupně jdou hladce, Spojka je nová, zabírá krásně odspodu. Rozvodový řetěz nijak nechrastí, takže není potřeba řešit, pneu ještě pár sezón určitě dají, jen na Jaře by chtělo udělat základní servis (Olej, filtry) případně pořídit zimní pneu, ty k autu nemám. Přes zimu jsem s autem nejezdil a po celou dobu mého vlastnictví je auto garážované.
Prodávám z důvodu koupě jiného vozu a není v rodině pro 3 auta bohužel místo.
Jo a auto má krásný zvuk :)
|
| | |