| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
Výbava nad standard:
zadní parkovací senzory, tempomat, asistent rozjezdu do kopce, automat. 2 zóna klima, bi-xenony + denní svícení, navigace CCC, multifunkční volant, el. šíbr, vyhřívaná el. sportsitze sedadla v DAKOTA brown kůži, z výroby „sport paket“ – M Sport podvozek (S704), sport package volant, sport sedačky...
|
| | |
Doplňující popis:
|
|
Datum první registrace 04/2007
Datum první registrace v ČR: 06/2021 - já jediný majitel od dovozu
STK platná do: 07/2025
Tachometr: 282 900 Km - dovezeno z DE při 205 tis, necelých 80 000 km najeto mnou za 2 roky, tzn. primárně dálky na dálnicích za prací.
Servis dělaný mnou:
– nové komplet ventilové víko s těsněním, včetně hadic odvětrávaní
- nový Valvetronic s těsněním - spíše preventivně
. nový Eccentric shaft senzor - tekl do něj přes těsnění olej, klasická závada - výměna komplet za nový
- nová velká i malá DISA klapka
- nové těsnění olejového domku
- přetěsněná olejová vana
- nový chladič
- nové všechny 4 třmeny, kotouče, destičky - brzdy najeto cca 30 tis km
- nový podvozek Sachs M-Sport tlumiče, pružiny Eibach - dle origo původní výbavy, původní vytekly
- přední náprava nová - ramena, čepy atd. - Meyle HD
- nové silenbloky motoru a převodovky, olej v převodovce a diferenciálu nový
- zadní náprava před 100 Km po "rekonstrukci" jako přední - ramínka, čepy, kroužky ABS atd.
- nové obě lambda sondy na svodech
- nová baterie
- Výměna oleje a filtru každých maximálně 10tis km
- při dovozu nové svíčky + cívky – svíčky NGK PLZFR6A11S, cívky DELPHI GN10571 - svíčky tedy najeto 80tis km
K všem servisním pracem mám faktury za díly, fotky, videa a jinou dokumentaci.. Většinu servisu jsem si dělal sám.
Vady:
- dle foto vidět na spolujezdcově straně popraskaný lak/kyt - v DE promáčknutí blatníku, kytováno, nyní po opravě začíná praskat - kosmetika - proto tato cenovka
- po těch letech oděrky, škrábance na laku, na předním nárazníku prasklina od kamínku
- při puštění plynu v cca 80 km/h + cítit vibrace do auta - diferenciál - proto tato cenovka
|
| | |