| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
- Osmistupňová převodovka ZF s možností řazení pod volantem
- Osmiválcový motor 6.4HEMI s výkonem 344 kW.
- Automatické vypínání čtyř válců při nízkém výkonu.
- Možnost využití režimu Eco pro úsporu paliva.
- Krásná výbava v čele s adaptivním tempomatem, hlídáním jízdy v pruhu, panoramatickou střechou, vyhřívaným volantem, automatickými dálkovými světly a bezklíčovým otevíráním vozu.
- Vyhřívaná a odvětrávaná, kožená sedadla v kombinaci se semišem.
- Přední sedadla jsou elektricky nastavitelná s pamětí.
- Vyhřívaná jsou i zadní sedadla.
- Infotelematický dotykový systém 8,4““ s možností funkce performance (sledování podrobných informací o výkonu, přetížení apod.)
- Prémiová hudba Harman/Kardon se subwooferem v kufru.
- Automatická dvouzónová klimatizace.
- Elektricky a dálkově otevíraný kufr.
- Zabezpečovací systém Sherlog s aktivním sledováním.
- Couvací kamera.
- Pět jízdních režimů (Auto, Sport, Track, Snow a Tow). Režimy lze individualizovat.
- Reálná spotřeba do 13 litrů na 100 km při dálkové cestě, město kolem 20 litrů.
|
| | |
Doplňující popis:
|
|
Ke koupi Vám nabízím tuhle černou bestii. Když jsem jí kupoval, byla to láska na první pohled. Absolutně mě okouzlil její brutální vzhled, kde v kompletně černé siluetě svítí pouze LEDkové obrysy předních světel. Zároveň mě uchvátil její zvuk. I když vlastním ještě dalšího bublu Dodge Challengera 5.7HEMI, projev 6.4 je úplně jinde. Hlubší, dunivý, ale zároveň velmi kultivovaný.
Koneckonců jsem auto využíval jako rodinný vůz, kterým jsme projeli dlouhé trasy v Rakousku, či Itálii se dvěmi dětmi.
A to je přesně ta nejsilnější stránka tohohle auta. Dokáže Vás chytnou za srdce, kdy se Vám tají dech při brutálním zrychlení, zároveň s ním ale není problém ujet 1.000 km na jeden zátah bez toho, aby vám třeštila hlava.
Miluju auta, takže si myslim, že mám pěkné srovnání. Měl jsem prémiové německé vozy, které jsou kvalitou zpracování interiéru úplně někde jinde, nicméně jsem v nich nikdy necítil tolik emocí, co u tohohle bublavého osmiválce.
Sem tam mu odstává karbonová lišta, ovládání i infotainment je zastaralej, ale ty emoce…
Pokaždé, když k němu přicházím, se na něj směju a řikám si: „Sakra, to je ale nádherná kára!“. Každý nastartování, jízda. Ať už je to jenom pobublávání při volné jízdě, tak ostrá jízda v režimu Track, kdy převodovka podřazuje s meziplynem.
Je to totálně univerzální auto, který budí pozornost.
V bodech:
- Odpočtový vůz (DPH).
- Český původ, koupeno v Auto Outletu v Klecanech.
- Když jsem vůz kupoval já, nechal jsem jej kompletně prověřit od známého autopedanta Matěje Horňáka z Výběrových aut. Ten vůz proklepl skutečně důsledně a koupi mi následně doporučil.
- Aktuální nájezd 95.000 Km (stále v provozu, tak se může pohnout).
- Jsem druhý majitel, prvním majitelem byl jednatel společnosti zabývající se importem kosmetiky.
- Vůz byl po celou dobu servisován v autorizovaném servisu IMOFA. K dispozici je kompletní servisní historie.
- Vyměněný olej v převodovce (originál ZF Life Guard fluid 8) včetně proplachu a nové ZF vany. Přímo v autorizovaném servisu ZF u pana Patery.
- Vyměněný olej v diferenciálu (přední + zadní)
- Interval výměny oleje v motoru jsem zkrátil na 8.000 km. (Jinak olej měněn pravidelně v intervalu 10.000 km od nového vozu po celou dobu v aut. servisu IMOFA)
- Vyměněny komplet přední i zadní brzdy Brembo (originál v IMOFĚ).
- Jeep nebyl nikdy bourán (lakovaná houpna po kolizi se závorou).
- Auto důkladně zahříváno - možnost sledování teploty oleje v motoru i v převodovce, což je velmi šikovné.
- První registrace 26.10.2017
- VIN: 1C4RJFDJ2HC831066
- Auto je v originálním stavu. Veškerý servis pouze originální díly.
Ještě doplním nedostatky:
- Kosmetika (oděrka na pravé straně předního nárazníku), semtam ťukanec na dveřích od bezohledných řidičů.
- Povrchová rez na podvozku (klasika u Jeepů).
- Odstávající karbonové lišty v interiéru (opět Jeep klasika). Už jsem to s tím koupil a nijak jsem to neřešil, protože mě to v ničem neomezuje.
- Při určitém počasí občas něco klepne na podvozku. Nechával jsem kompletně proklepnout v IMOFĚ, kde mi po pátračce řekli, že nevidí, co by to mohlo být. Zkusili jsme vyměnit stabilizátor, ale nic se nezměnilo. Jsou dny, kdy není ani ťuk a jsou dny, kdy to občas slyším. (Jen zda doplnim, že se projevuje moje posedlost dokonalým technickým stavem vozu. Manželka například ťukání neslyší nikdy :-D)
Proč prodávám?
Upřímně váhám, jestli prodat tohle, nebo Challengera. Mít dvě V8 je v dnešní době dost nezodpovědný a i když mě to finančně neruinuje, říkám si, že je přece jenom čas bejt zase na chvilku dospělej a mít aspoň jedno „normálnější“ auto.
Takže jdu s kůží na trh a uvidíme, co se bude dít.
Věřím, že tady najdou podobnýho pacienta, jako jsem já. :-)
Můžete odě mě očekávat absolutně otevřené a férové jednání. Budu moc rád, když to bude i naopak.
Cena
825.619 Kč bez DPH
999.000 Kč s DPH.
|
| | |