Doplňující popis:
|
|
Tak Ahojda lidičky,
Prodám jistou Černou Fóbii v ErEsu, jak jinak než-li v naprostém topu. Aspoň z velké dálky.
Tenhle rok už dovršila plnoletosti 04/2006 a dovoluje si rezignovat víc, než kdejaký puberťák.
Základní informace k téhle střele:
-Dovezená z Rakouska na český plácek s 50% marží
-Dechberoucí výkon 96Kw +-10kw v nálepkách
-Nový šneček i se svody
-Olej měněn vždy po 10tisících nebo když už se přidíral motor
-STK teď přímo nevím, kouknu se ti do techničáku ( podle odhadu bude do 03/2025) – Případně udělám STK ještě já.
-Svíčky svítí pouze 3 měsíce – úplná novota
-V noci uděláš parádu, když otevřeš dveře a všichni budou vědět, že to je vRS
-Baterka nová 09/2023 – Stará dostala na prdel, když jsem připojil playstation k tomu.
-Rozvody se někdy dělali 20tisíc kilometrů zpátky, přesný počet kilometrů můžu dohledat
-Spotřeba je kolik je potřeba. Na spotřebu to auto nejezdí
-Spojka je jednohmota místo dvouhmoty. Kdo ví proč, tak ví, kdo neví, ať si to zjistí, děkuji. Lamela obložená ještě HDS. Při volnoběhu na 1 stupeň hučí, což podotýkám není vada, pro znalce, ale popřípadě kdyby to někomu vadilo, tak to zpraví rádio.
-Černá metalická barva – dokonce magická – pro znalce označení 9910
-Pyšním se jako jeden z mála lidí čistou přístrojovou deskou, kde nesvítí kontrolka motoru
-Má to šajtl páku o 6ti stupních, ale víc jak 4 není potřeba.
-Pro šťouraly nemá to xenoxy, ne všechny RS byla s xenony, už tu byli debaty snad 200x, pojďme to neopakovat. Kdo chce může si je tam namontovat.
Důležité je, že vidím čistě na tu zk… srnku, kterou srazím.
-Motor to má ve stocku. Žádný depresivní tuning čipem neproběhl. Aspoň za mně ne, předchozí stejně smutný spoluvlastníci nevím.
-Kdo by chtěl vědět někdo kouzelné najeté kilometry, ať nadále čte, dozvíte se později
Pro více bystré oči už dávno víte z fotky
-Rádio pro ohlušující hudbu na benzínce skvěle zajistí Kenwood z Electro worldu
-Originál rádio bych našel někde na mém smetišti, kdyby někdo chtěl
-Vyhřívání hemerojdů pro řidiče i spolucestujícího DJ
-Klimatizace chladí víc kůlky jak voda při povodních 2002
-Závodní trojramínko s airbagem, který bude potřeba – spodní strana poničená při vyndávání sedačky – zalepeno profesionálně sekundovým lepidlem, jinak je volant vyčištěný
-Když se rozhodne páčka tempomatu fungovat, tak ve výbavě je i tempomat
-Slibovaný nájezd bude ještě o něco níže
-Dekl v kufru, který tam jen tak někdo nemá – myslím si, že to zvedne cenu o dost
-Brutální vyztužení nápravy předku i zadku – ani se nehne, až se bude kutálet přes střechu
-Výfuk celoprůchozí od turba až k tvému uchu – Občas to udělá kapooow, když je řidič zdatný
-Žádný švihadla v tomhle autě nehledej
-Zatmavené zadní okna a kufr od vedle od Pepíka, který se v tom vyzná
-Zrcátko spolujezdce je velké pro pravý chlapy, ale je prasklé, protože to prostě tam nepatří – přidám svařovací pistoli na plasty, kdyby to někomu vadilo – na funkci to nemá vlil, dozadu stejně nekoukáš, protože všem ujedeš
-,,ASI“ fakové BBS jsou obuté na zimákách, protože v létě driftovat na sněhu nejde – 90% vzorku tam bude na stranách gum možná 50% - geometrie je možná potřeba
-STK je trochu dražší, protože se musí přehlídnout pár věcí – (největší problém výfuk) – Bude počítáno do finální ceny samozřejmě, nejsem zas tak nesoucitný
-najeto 100000 kilometrů a 108000 po servisech – k ceně přidám i telefonní číslo na nejbližší servis ( Celkem 208000 ) – Možná stočených, možná ne, nevím
Napíšu i nějaké vady :
-Žádnou to nemá
-Zadní dvojsedačka má ulomený mechanismus na sklápění – nevyužiješ to – lyže tam beztak nedáš
- kontrolka motoru se rozsvítí nad 140km/h, nevím čím to je. Nutné jezdit pomalu samozřejmě. Chyba ukazuje relé žhavení
-Prahy jsou chycené, ale ještě se to dá zachránit, když jsi začátečník ve svařování
- kape olej (2 kapky za hodinu – 48 kapek za celý den) - Myslím, že je jen potřeba stáhnout víc k sobě převodovou skříň nebo dát jen nové těsnění, nechci řešit… olej – přidám 1L extra k prodeji
-potrhaná sedačka u řidiče – seděly tam vždycky velké zvířata, co umí řídit ( nečíst další řádek )
- Za mě jednou bouraná na přední pravou stranu
|