Nadstandardní výbava:
|
|
Auto je k prodeji na Styling 72 + nových SportContact 7. Výbava: 3x klíč (velký, servisní a plastový), high gloss shadowline paket, černý strop, sportovní polokožené sedačky, střešní okno, malá navi (šipková), CD Changer, el. roletka zadního okna, multifunkce, el. okna a zrcátka, zadní PDC, DSC, integrované dětské podsedáky, isofix, ski bag
|
Doplňující popis:
|
|
Dovoz z DE v roce 2014, 1. majitel v ČR (+ 2 v DE). Kompletní historie, zhruba prvních 11 let autorizovaný servis prvním majitelem v DE, zbylé dva roky doložené faktury od druhého majitele v DE. Servis v ČR od Solved Garage.
/////
Přivezeno původně jako daily car, proto bylo v autě LPG od LPG Vaněk, 2024 demontováno opět u LPG Vaněk (expirace nádrže a nevyužití). Nikdy to na LPG nejezdilo na okruhu. Tankováno v ČR pouze Verva 100. V ČR jezdilo jedinou zimu 2014/2015, pak se udělala komplet nutná karosařina (zvedací bod, jeden zadní blatník, držáky krytů prahů) u Katky Makalové, vše zdokumentované, pak už v zimě nikdy nejelo a bylo parkované v garáži. Od 07/2017 už provozované pouze jako víkendovka. Důvod prodeje je nevyužití, za poslední 4 roky najelo pouze 3000 km.
/////
Rok výroby: 2001 |
STK: do 04/2026 |
Najeto: 276xxx km |
Motor: M54B30, kompletně přetěsněno, Millers Oils 5W-40 CFS NT |
Podvozek: Bilstein B12 Prokit, červené strongflex PU, nahrazené silentbloky v zadních těhlicích za čepy, vyztužené uchycení zadní nápravy a podélných ramen a vyztužené přední klobouky |
Brzdy: Hawk HP+ desky, hladké kotouče, HEL performance hadice, ATE Typ 200 brzdovka, zrepasované všechny třmeny |
Kola: R18, Styling 72, horší stav – oparkované hrany s novými 235/40 SportContact 7 z 2023, najeto jen pár set km, zatím žádný trackday |
Kratší differenciál s převodovým poměrem 3,38, Vmax 220 km/h |
UUC Shortshift EVO3 (unibal) + DSSR |
MTech volant a řadička potažené do nappa kůže od Volantech
/////
V autě je aktuálně skořepina Mirco RTS s orig pásem, 6cm hliníková podložka pod volantem od Spacershop.com (orig sloupek řízení neumožňuje tolik vytáhnout volant, jak bych potřeboval), na autě není nikde nic, co by nešlo snadno vrátit do původního stavu, nikde není vrtáno atp. (kromě LPG). Vyndanou sportsitze mám doma, takže se dá vše vrátit.
/////
Další úpravy původem ještě z DE (originál a vše bylo v DE zapsané v techničáku): přední rozpěra, přední Alpina podnárazník, Alpina odtrhovka na kufru, laděný koncový díl výfuku (decentní zvuk, má TÜV), zbytek výfuku originál
/////
Poslední velké servisy u Solved Garage (2020, 2022 a 2024): nové PU předních ramen, nové tyče+táhla řízení, geometrie, přetěsněný VANOS, komplet rozvody s napínákem + lišty, spojková sada + dvouhmota, po smoketestu se měnilo spodní koleno sání, LP ložisko, úprava ECU (mapa pro 100oktan, remap plynového pedálu), vyztužení úchytů zadní nápravnice a podélných ramen, komaxit nápravnice, nové konce zadních brzdových trubek
/////
Kromě toho od 2014 měněno také: přední ramena, tyčky stabíků, vzpěry kapoty a kufru, horní uložení vpředu/vzadu, hardy spojka, kloub kardanu, expanzka, několik hadic (orig, nebo silikon), jedna hadice klimy, zapalovací cívky (moduly), zrepasovaný alternátor, oleje v převodovce a diffu (několikrát), všechny filtry, svíčky (několikrát - kvůli LPG zkrácený interval), přední ledvinky (originál), úchyty výfuku, silentbloky motoru, silentbloky převodovky (tužší z M3), separátor, nová orig vodní pumpa, termostat, baterie Exide (2023), komplet nová ruční brzda (lanovody, pakny, štelovací šrouby), řemen a napínák, lambda sondy, rozleštění laku
|