| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
Bixenony, vyhřívané sedačky (polokožené….výhoda u letního auta), sportovní výfuk ragazzon s downpipem a sportovní katem (není uřvanej….ani to není možné, ale dodalo mu to zase o kousek více chuti do života), sportovní pružiny od Eibachu, na zakázku oblepený chrom kolem auta do černé (už jsem ho tak koupil a k té stříbrno šedé sedí krásně).
18ti palcové letní JCW kola a pneu yokohama,
17ti palcová zimní S-kové….
Co se blbovinek týče….auto je v decentním karbonu (páka,ručka a palubovka) a SPZ 7E17771 (samosebou není kupovaná…jen hezky sehnaná)
|
| | |
Doplňující popis:
|
|
Mini couper coupe SD
Objem: 2.0 diesel
Výkon: 105kw (nutno zažít co tento motůrek v drobečkovi dokáže)
Převodovka: automatická
Nájezd: 174tis.
Spotřeba okolo 5-7l/100km (dlouhodobě mám 5,6)
První majitel v ČR….dovoz z Německa od milé paní okolo 40ti let.
Ročník 2011….(zásadní výhoda, protože je to jediný ročník bez start/stopu)
Servis:
Ve 140tis. km proběhl obrovský servis za více 70tis. (Malá GO motoru)
Nové rozvody, čištění motoru (vačky a válce), repas turba,nové olejové hadice, hadice klimatizace, vstřiky a vstřiková konzole.
OLEJ CO 6000-8000tis. (Pro sportovní diesel NUTNOST)
Takže co se týče technického stavu je tip top.
Co se karosérie týče….totálně bez rzi, ale je to více jak 10let staré auto v origo stavu a nehavarované a já jsem zas takový, že auta rád kupuji v původním stavu bez laku atd. (Kamínků za 174tis. pár pobral….nic co by šikula neopravil)
Totalní leštěnka to není ;)
Minika jsem si kupoval na vš…jedna cesta 180km.(chtěl jsem něco hezkého co málo papá)
Řekl bych, že na světě není lepší auto s větším sexappealem a spotřebou do 6l/100 než právě Mini coupe SD a do toho je to možná jediné použitelné mini na každý den, protože má kufr)
Prodávám ho z hlediska nutného nevyužití….doma se mi to nějak co se aut týče namnožilo a je čas jít o kousek dál.
O ceně jsem ochoten se dohodnout.
|
| | |