Doplňující popis:
|
|
Auto aktuálně přijelo z STK
Auto má za sebou jedno setkání se srnkou (před 5ti lety), po kterém se měnila světla, chladič, přední nárazník, přední spoiler a nějaké drobnosti kolem. Airbagy nevyletěly, ale byly poté měněny v rámci svolávací akce v Hondě.
Důvod prodeje - je to starší z mých dvou aut a nemám pro dvě auta už využití, takže jedno musí jít
Karoserie
Červený lak, z důvodu růžovění proveden celolak před 8 lety.
Lak je tedy skutečně červený, nicméně mi připadá, že potřebuje docela často leštit, pokud stojí pod širým nebem (alespoň 1x za kvartál), protože docela rychle oxiduje.
Pod zastřešením oxiduje podstatně pomaleji, po vyleštění je parádní.
Nová kapota (původní rezla v oblasti stěračů - klasická věc u těchto aut), nová kapota NENÍ lakovaná (pouze černá základovka), je na ní lesklá karbonová fólie viz foto (stejná jako na víku kufru).
Menší koroze zadních lemů a o něco horší koroze spodní strany zadních dveří - viz foto
Skla jsou původní, přední sklo má 2 malé "tečky" od kamínků - mimo běžné zorné pole (prostě už je na autě 20 let)
Motor a převodovka
Motor má spotřebu oleje zhruba 1.5 litru na 10.000km - vždy jsem mezi výměnami (prováděnými co 10.000km) doléval zhruba litr a před další výměnou byla hladina někde ve spodní čtvrtině intervalu, to je na trnhle motor a nájezd myslím docela slušné.
Výkon motoru měřen někdy před 40.000km a vykazoval výrobcen udávaný výkon, i průběh, jede skvěle, takže tady snad ok.
Převodovka bez problémů
Spojka měněna před zhruba 5.000km
Rozvodový řetěz měněn v cca 200.000km
Další technika
Tady jsou dvě horší zprávy
Bohužel před několika měsíci přestala fungovat klimatizace - podle servisu odešla elektromagnetická spojka kompresoru, jestli je samotný kompresor ok, nebo ne, to nelze říci, protože nespíná (napětí do něj jde).
Klimatizace přestala fungovat ze dne na den, nedocházelo k postupnému snižování chladícího výkonu, takže z toho usuzuji, že potrubí a další součásti jsou asi ok
Celkem často (zejména za mokra) se po zabrždění rozsvěcí kontrolka VSA, je to tak už asi 6 let a neřešil jsem to, takže zde bohužel nevím příčinu. Projevuje se to tak, že pokud svítí, je systém VSA vypnutý, pokud nesvítí, tak normálně funguje.
Světla jsou klasická halogenová (měněna po srnce + renovována, aktuálně vypadají jako nová)
Alternátor měněn spolu se spojkou před 5.000km
Podvozek, brzdy, výfuk
Podvozek je ok, auto ani při 160km/h nikam netáhne, nikde nic nebouchá (auto je ale samo o sobě relativně tvrdší na nerovnostech)
Zadní brdzy měněné nyní v rámci prohlídky před STK, přední brzdy najeto cca 10.000km
Výfuk je měněn od katalizátoru dozadu, včetně obou zadních tlumičů před cca 25.000km, použit originální díl, takže to už snad nebude nikdo nikdy muset řešit
Na autě jsou nyní zimní ALU 16'' s Barum Polaris, k autu přidám letní 17'' ALU kola včetně pneu (vizuálně nejsou žádná hitparáda, ale fungují, je to nějaká replika Wolfrace, chtěly by asi povrchově zrenovovat, ale mám je na autě 12 let a bez problémů)
Pneu na obou sadách mají vzorek ok a určitě bych je další 2 roky neřešil - pouze ty letní jsou z auta již nějakou dobu sundané a nejsem si jist, jestli se uskladnění na pneumatikách nějak nepodepsalo (na vzorku určitě ne, ale nevím jestli se nějak nezdeformovaly)
Interiér
Interiér je klasický Type-S, tedy kombinace kůže a tkaniny, určitě nejhůře je na tom volant, ten by zasloužil renovaci (a možná hlavice řadící páky), naopak zbytek interiéru je řekl bych až překvapivě zachovalý vzhledem k věku.
Bočnice sedaček nejsou nikde zborcené, kůže je stále pěkná, neošoupaná, nepotrhaná (trochu ošoupaná je loketní opěrka a opěrka na dveřích u řidiče)
Okno u řidiče, když se stahne až dolů, tak při opětovném vytažení nahoru někdy nejede uplně rovně a je potřeba mu rukou trochu pomoci (neřešil jsem, takže netuším čím to je a co s tím eventuelně dělat)
Kdybych si auto chtěl nadále nechat já - určitě bych nechal zrenovovat volant a vyřešil tu klimatizaci, eventuelně bych zvažoval detailing s keramickým voskem, který by měl snížit potřebu leštění laku.
Dodatek - Rád vám na autě nafotím jakýkoliv detail, případně zodpovím jakoukoliv otázku (pokud budu vědět), raději se na cokoliv doptejte, než abyste případně přijeli a pak byli naštvaní, že jste o autě něco nevěděli, ušetří to čas nám všem.
|