| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
- Originální AUDI nezávislé topení
- Adaptivní full-LED MATRIX světlomety s Dynamic Light Assist + dynamické blinkry
- Adaptivní vzduchový podvozek Audi Adaptive Air Suspension včetně regulace výšky podvozku
- Originální tažné zařízení
- Soundsystém BOSE se zesilovačem
- Audi Sport Dynamic Steering Wheel (zkosený sportovní volant)
- Audi Dual Pane Glass (zvukově izolační dvojskla)
- Parkovací sensory a kamery kolem celého auta (přední, zadní, bočí v náraznících atd.)
- Audi Black Optic Packet
- Audi Pre-Sense Plus
- Audi Ambient Light (unikátní externí a interní LED ambientní osvětlení)
- Park Pilot samočinné parkování podélné i příčné
- Head-Up displej
- Střešní okno
- Lane Assist (odblokováno pro nižší rychlosti, samočinné řízení bez nutnosti držet volat)
- Audi Drive Select (volba jízdních režimů)
- Adaptivní tempomat
- Detekce mrtvých úhlů
- Brake Guard
- Čtení dopravních značek
- Nejvyšší verze MMI MIB2, tzn. dotyková ploška, plnohodnotná satelitní navigace, přehrávání videí, wi-fi v autě + 2x slot pro paměťovou kartu a SIM
- Ve voze nechám i přijímač na bezdrátové Android Auto (standardně pouze kabelové připojení Android Auto a CarPlay)
- Paměťové a vyhřívané sedačky vpředu i vzadu + elektrické ovládání
- Audi V8 Exhaust Sound System, který byl ještě dodatečně upravený (nahrán ojedinělý SW), díky čemuž má auto (troufám si tvrdit v ČR) jedinečný zvuk i mezi standardními BiTDi – nutno slyšet naživo jak hezky bublá
- Mnoho odblokovaných funkcí - např. defaultně deaktivovaný start-stop (lze jedním tlačítkem zapnout), odblokovaný obraz za jízdy, lap-timer (vč. zobrazování teploty oleje a zařazeného rychlostního stupně na Head-Up displeji) a mnoho dalšího
- Keyless bezklíčkové odemykání
- Asistent dálkových světel
- Mapa mezi budíky
- Bezdrátové nabíjení telefonu
- Isofix
- Černá S-Line stropnice
- Pádla na řazení
- Automaticky zaclonitelná zrcátka
- Mnoho airbagů
- Elektrický kufr
- 4-zónová klimatizace
- Klimatizovaný přihrádka
- Paket vnějšího a vnitřního osvětlení včetně vnitřních linií
- Senzor tlaku v pneumatikách
- Elektrická parkovací brzda
- Dešťový senzor
|
| | |
Doplňující popis:
|
|
Po 4 společných letech jsem se rozhodl poslat do světa svou Audi A7 Competition. Auto jsem měl jako druhý majitel, bylo zakoupeno přímo od zastoupení Audi v Německu. Velmi nadstandardní výbava (téměř full kromě asi 4 věcí), viz detailní soupis níže.
A7 ve verzi Competition disponuje kvalitním motorem 3.0 BiTDi s výkonem 240kW a především 8stupňovou převodovkou TipTronic (nikoliv poruchovým S-Tronic, kterých je plný internet (150/160 a 180/200 kW; fór zabývajících se jejich problémy je internet ještě plnější). TipTronic je sázka na jistotu/spolehlivost a i proto jsem tehdy sáhl již po třetím BiTDi. Samozřejmě Quattro. Rok výroby 2017, najeto má doložitelných 13x xxx km, z 90 % dálky. Příplatková perleťová metalická barva Daytona Grey. Vzhledem k mé úchylce na údržbu a pořádek o ni bylo vždy nadmíru pečováno, a to jak navenek, tak uvnitř - nutno vidět, aby bylo doceněno. Competition verze disponuje kromě jiného lakovanými brzdovými třmeny, jednolitými sedačkami, jiným interiérem (dekor, prošívaná kostičkovaná kůže atd.)
Olej byl měněn pravidelně každých cca 10 000km, spolu s tím i všechny filtry, aby motor ještě hodně dlouho sloužil i novému majiteli. Ačkoli to Audi nepředepisuje, tak výrobce převodovky ZF jednoznačně předepisuje výměny oleje v převodovce, což bylo samozřejmě činěno v autorizovaném servisu ZF v Jihlavě (taktéž možno doložit).
Jelikož se jedná o modelový rok, který již podléhal “doj*banému SW” po Dieselgate, nechal jsem v autě udělat úpravy ŘJ, které zajišťují plynulejší a lepší chod motoru, lepší mazání, čímž je docíleno minimálníhp zanášení EGR, sání a celkově soustavy, na které standardně Audi po Dieselgate trpí. Auto se díky tomu chová mnohem lépe, než s originálním Dieselgate SW. Stejně tak byl upraven SW převodovky, aby bylo zamezeno “standardnímu” podtáčení. Také byla na autě před koncem záruky realizována velká kontrola odborníka na Audi a následně I přímo v Audi, aby pro případ, že se zjistí nějaký problém, se toto řešilo ještě v rámci prodloužené záruky (též možno doložit, co vše se kontrolovalo). Nyní provedena preventivní kontrola a čištění sání, aby dostal nový majitel auto v TOP kondici a já jej mohl poslat do světa dle nejlepšího vědomí a svědomí.
S autem jsem jezdil primárně dlouhé trasy, motor vždy pečlivě ohříván (v zimě předehříván) a stejně tak po jízdě vychlazen. Garážováno v kryté garáži.
Auto je rozhodně potřeba vidět na vlastní oči a projet se s ním. Nejen, aby člověk docenil stav, ale i aby poznal BiTDi zblízka, neboť za mě osobně je to naprosto skvělý motor (o tom svědčí, že se nejedná o mé první BiTDi) a i po 4 letech mě nepřestává bavit.
S přihlédnutím k tržním cenám těchto aut, nadstandardní výbavě, úpravám řídících jednotek (aby bylo auto ještě lepší než z výroby je), roku výroby a predevším nízkému nájezdu v porovnání s jinými inzeráty, činí prodejní cena 850 000 Kč.
|
| | |