Doplňující popis:
|
|
Oproti základním 320 koním to letí jako střela. Toho nájezdu se nelekejte, auto jsem koupil na necelých 60 tisících po dvou holkách, jejichž muži byli fandové BMW, tak jim to koupili na dojíždění do práce. Já si to taky koupil na příjemný dojíždění do práce - jezdil jsem každý týden 400 km do Polska a 400 km zpátky, takže většina kilometrů je na luxusní wroclawský dálnici. Auto nikdy nebylo na okruhu, nikdy nedriftovalo, žádný “launch control” starty, jen jsem se radoval z předjíždění a odpichu za mýtnou branou:-)
Má skoro komplet M Performance výbavu - auto stálo 1,2 mio, doplňková výbava 600 tisíc - performance výfuk s karbonovýma koncovkama, všechno v karbonu - zrcátka, volant, řadící páka, palubka atd. - takhle nastrojených M135i moc není.
Auto mi servisoval specialista na BMW, co se k němu sjížděli všichni ze Śląnsku i Slezska. Dělal i ten upgrade výkonu - měnil převodovku, nějaký plastový součástky za kovový a tak, tomu moc nerozumím, ale byl jsem s ním spokojenej a důvěřoval jsem mu. 420 koní a ~650 Nm. Ten upgrade mám asi dva roky a šlape skvěle. Olej v motoru vždycky Miller’s, tak kolem deseti tisíc, protože jsem to moc netočil a většinu kilometrů jsem najel na dálnici ve 150km/h na tempomat na osmičku ve 2000 otáčkách. Olej v převodovce byl měněnej na 60/120/180 tisících km.
Zkusím popsat výbavu. M Performance téměř všechno - to už jsme si říkali. Ten výfuk! Auto mám přes pět let, a každý nastartování si užívám, jako by to bylo poprvé! Adaptivní podvozek s nastavením Comfort nebo Sport (stejně chceš vždycky Sport - ono to mění i citlivost plynu a celý řízení působí víc pod kontrolou). Skvělej zvuk repráků Harman Kardon. Sedačky elektronický, vyhřívaný, s nastavitelnýma bočnicema a nafukovací polohovatelnou bederní opěrkou. Převodovka automatická devítistupňová s pádlama pod volantem (ale já se stejně naučil “řadit plynem”), vyhřívaný zpětný zrcátka, zadní kamera, automatický stěrače i dálkový světla (bi-xenony), čtení značek, detekce překážek, hlídání pruhu, isofixy pro děti (dojeli jsme v tom několikrát s manželkou a třema dětma do Chorvatska),
Jednou jsem na zkoušku těch 400 km do práce dal za 5,9l/100 km. Jinak dlouhodobě mám průměr kolem deseti litrů. Žena s tím jezdí kolem osmi litrů. Olej v motoru mezi výměnama není potřeba doplňovat. Klimatizace šlape dobře. Jsou k tomu dvě sady originálních kol - zimní a letní, aby se nemusely přehazovat pneumatiky. Zimní i letní pneu (nějaký prémiový, doplním) ještě aspoň jednu sezónu dají.
Kdo tohle auto nezná - má to vyvážení 50:50 (proto třeba autobaterie pod zadním kufrem), takže to má jízdní vlastnosti motokáry. Já rozhodně nijak zázračně řídit neumím, nicméně pocit kontroly nad tímhle autem je fakt skvělej! Z nuly na sto to má kolem čtyř vteřin. Já to teda nikdy nedrtím do plnejch, ale i tak to každýmu vykouzlí úsměv na tváři a slušně zatlačí do sedačky. I když jsem vezl z letiště kamaráda, co má Teslu, tak pochvalně pokyvoval hlavou (nad zrychlením, ale ještě víc nad zvukem):-)
Čerstvý STK a emise, takže do 09/2026.
Nejdřív pls napište (iMessage, sms, WhatsApp, Telegram, email), pak si můžeme domluvit call✌️
|