| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
Na autě bylo provedeno několik úprav:
- Kompletně udělaný výfuk od Motordyne, svody JPC MNS09012V
- Sání Injen cold air intake system
- Eibach snížené pružiny
- vytlumení kufru
- Kompletní renovace předních světel - výměna celých projektorů za celokovové s transparentními čočkami + nové výbojky
- Dodělaný budík na tlak oleje
- 19" kola
Odhadovaný nárust výkonu oproti serii je díky provedeným úpravám cca o 20-30kw, ale auto na brzdě zatím nebylo, jsou to pouze hodnoty naměřené na stejných autech se stejnými úpravami.
Automatická převodovka je sice hydroměničová (stejně jako třeba ZF), ale chová se podle toho, jak se s autem jede. V základním D režimu je taková pohodová až utlumená a nebojíte se auto pujčit i méně zkušeným řidičům, na manuální režim s řazením pádly (ZA volantem) pak funguje tak, že čím ostřeji jedete tím ostřeji řadí a při sportovní jízdě je podobně rychlá jak dvouspojky - na 1-4. stupeň dává meziplyny a nedělá žádný prokluz typický pro hydroměnič a reakce na plyn sou tak stejne okamžite jako u manuálu, na všechny kvalty drží omezovač. U 370Z je automat vždy velké téma, ale opravdu není čeho se bát skrze snížení řidičského zážitku a s nějakým starým hydroměničem co je v permamentním prokluzu to nemá moc společného. Zase to chce vyzkoušet a posoudit.
Případná výměna za toyobaru - Toyota GT86 , Subaru BRZ , případně výměna za nějakou zajímavou zadokolku atmosféru coupe s manualem s vaším doplatkem, teoreticky i BMW 130i nebo BMW Z4 3.0i, Mazda MX-5 ND nebo něco fakt zajimavého
|
| | |
Doplňující popis:
|
|
Auto bylo pravidelně servisováno, olej v převodovce vyměněn před 17.000km, před 500km (7/2024) měněn olej a doplnila se klimatizace. Aktuálně nepotřebuje žádné investice. Na autě jsou nové pneumatiky Continental SportContact 7 (najeto asi 5000km). Kompletně udělaný výfuk má krásný zvuk - chce si to poslechnout na živo. Zko je v plné výbavě = bezklíčový systém, alcantarové vyhřívané sedačky, navigace, BOSE audio, elektrické sedačky atd. Na autě je jen pár drobných kosmetických vad, kola už nesou stopy používání na českých cestách.
|
| | |