| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
3-Way Nitron NTR 46 Race suspension, 4-point Schroth harness, Auxiliary driving lights, Cruise control, Floor mats.
|
| | |
Doplňující popis:
|
|
Po téměř 8 letech uvažuji o prodeji svého Lotusu Elise 250 Cup. Jedná se o model 2017 předfacelift s větším aero packetem. Do provozu uveden 11. 4. 2017 a za dobu mého prvního majitelství nebylo vozidlo nikdy havarované. V zimě v soli nebylo ježděné, závodně nebylo ježděné a po celou dobu bylo nadstandardně servisované a byla prováděna preventivní údržba a kontroly ve zkrácených intervalech 2-4 tisíc najetých km – k vozu je kompletní servisní záznam, spousta faktur od všeho – prakticky „životopis“. Vozidlo je v originálním stavu, navíc je vybaveno třícestným podvozkem Nitron nejvyšší řady NTR 46 Race (využívaným továrními závodními Exige GT3) společně s pevným uložením v unibalech Nitron. Doplněny jsou rovněž čtyřbodové pásy pro řidiče. Jedná se o puristickou verzi – bez nesmyslů, které do Lotusu nepatří – nečekejte zde tak rádio ani klimatizaci či příplatkové odhlučnění! Jedná se o jediný předfaceliftový Cup 250, který byl prodaný v České Republice oficiálním dealerem Lotus Car Praha. K vozidlu je vystavený certifikát původu. (V této barvě solid red bylo v roce 2017 vyrobeno pouze 9 kusů předfacelift pro celou Evropu (s levostranným řízením), další údaje viz. certifikát na foto). Vozidlo bylo servisováno převážně v servisu AutoStruska (Miličín) a to za mé aktivní pracovní účasti při servisních úkonech, podle technických norem a plánů výrobce. Některé servisní úkony či údržbu prováděli další specialisté na Lotus či sportovní vozy – Lotus Car Praha (Praha 9), AutoBeky (Bořanovice) a konečně Komo-tec v Německu (Mendig). Reference k vyžádání samozřejmě možné. Auto dostalo vždy, co potřebovalo a bylo o něj vždy značně nadstandardně postaráno a vyznačuje se proto naprostou spolehlivostí. (Za celou dobu existence vozu došlo jen k opotřebení a výměně jednoho zadního ložiska, jednoho zadního třmenu a výměny kladky alternátoru + preventivně volnoběžných u řemenu příslušenství, jinak bez jakýchkoli poruch, oprav čehokoli). Samozřejmostí bylo garážování vozidla, ruční mytí a voskování, atp. Samozřejmě na druhou stranu se jedná o 8 let provozované vozidlo s drobnými „detailingovými“ nedokonalostmi, které odpovídají nájezdu a typu použití vozu („sypadlo“) – drobná obvyklá kosmetika od kamínků či štěrku na předku vozu, prazích, čelním skle atp. Vůz má zánovní brzdové obložení (kotouče i brzdové destičky) a rovněž zánovní originální pneu Yokohama A052. Je a bude nadále příležitostně v provozu – pro případ fér jednání se správnou krevní skupinou dám slevu na cenu nějakého detailingu nebo lokálního přelakování drobné kosmetiky. (Dokud auto bude v provozu – raději nechám na novém majiteli těsně po koupi, byť cílová skupina snad ani takové nesmysly řešit nebude a bonus využije na další sadu pneu a jejich rychlý skon). Na vůz dám smluvní garanci na poctivost najetých KM, dále na nikdy nehavarovaný - hliníkový skelet, kompozitový crashbox, jakékoli části podvozku a nikdy nehavarované a neopravované laminátové díly karoserie. Berte, však prosím na vědomí, že jde o produkt Lotus Motorsport (Cup model), kde výrobce dával omezenou tovární celkovou záruku 1 rok nebo 10 000km, logicky tak neočekávejte záruku po 8 letech a 61000km jinou než výše uvedenou. Přikládám Cetifikát původu a Cebia report. Důrazně žádám spekulanty, jakékoli bazary, překupníky a prvoplánové cenové licitátory ať neztrácí čas – vůz nepotřebuji nutně prodat, pokud se neprodá, zůstane legendou třeba i více v garáži než dříve. Prosím tak pouze vážné zájemce, kteří ví, že chtějí právě takovýto Lotus a jaké je jeho přirozené prostředí a použití. Kontakt prosím výhradně nejprve emailem. Děkuji.
|
| | |