| | |
Doplňující popis:
|
|
Subaru STI GC8 Wagon 2000
Imprezu mám několik let, v TP je to GT z roku 2000. Z pravostraného dárce (STI V5 1999) má motor, převodovku, brzdy, stabilizátory, podvozek, rozpěry a další.
Turbo tlačí 1.3 baru, výkon je tak 300hp (nemám změřeno), blowoff fouká tak jak má, každej se za tim otočí :)
Před 3 lety kompletně vyvařeno v profi karosárně (prahy, lemy, klobouky tlumičů...), před 3tis km dělány rozvody (Sportgarage Praha), nové brzdy.
Na budíkách má najeto 207tis km, STI motor a převodovka má 100tis km. Po mechanické stránce v pořádku, vzhed má pár nedostatků...promáčklé zadní pravé dveře (mám všechny 4 v barvě, dám k autu), popraskaný lak na předním nárazníku a celkovvý detailing.
Na autě uděláno hodně práce, proinvestováno dost peněz a stejně to potřebuje nějakýho šikulu co jí domazlí.
Za poslední 2 roky jsem imprezu vytáh párkrát, myslim že je čas jí nabídnout. Mám ještě japonskou zadokolku, motorky a na subaru nezbývá moc času.
Pro konkrétní detaily volejte, dohoda o ceně u auta.
Motor Subaru Sti V5 99
-Turbo origo STI V5 IHI28 kulička
-ECU origo STI V5
Převodovka z Subaru STI V5 4.444 + zadní Diff160 + short shift řazení
Tlumiče originál Z Subaru STI V5 (červené, hrubé pístnice)
Repasované brzdy přední origo GT 4-píst , zadní z STI 2-píst
Intercoller z WRX 02
Veškere hadice silikon
ZERO SPORT nerez sací koleno
ZERO SPORT lišta nad chladičem
Budíky z STI V5
Sedačky z STI 2005
Volant z STI 2007
Přídavné budíky Tlaky olej/turbo , teplota oleje
Nerezové pedály
Přečalouněné tapecirungy
3-bodové pásy
Nový koberec
Zadní světla originál JDM STi V5 wagon
Obě křídla z JDM STI v5
Nerezový výfuk 2.5palce HKS
Rozpěry přední a zadní Cusco
Stabilizační tyče Cusco
Kosti stabilizátoru Hliníkové PMP (hliníkové)
|
| | |