|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nadstandardní výbava: | Co znamená ”T/A 392 package” a co má navíc oproti základní/jiným verzím? - Satin (matně) černá kapota, střecha, víko kufru - Satin (matně) černý polep T/A na bocích vozu + zadní nálepka na spoileru - Specifická kapota s funkčním nasáváním vzduchu do otevřeného sání - Originál MOPAR otevřené sání - Originál “AirCatcher” přední světlomety jako má Hellcat, kdy levé světlo slouží jako další nasávání vzduchu s podsvícením a logem T/A, pravé duté, ale končí krytkou - Originál z výroby sportovní podvozek Bilstein (velmi dobrý komfort ale i tvrdost při agresivní jízdě) - Přední 6 pístkové Brembo brzdy (opravdu díky nim auto brzdí i při více brždění za sebou oproti klasickejm 4 pístkům, kde 1x hodně přibrzdíte, a pak už to za moc nestojí) - Širší matně černá kola 275/40/ZR20 106Y (specifický design paprsků pro T/A) - Napůl Alcantara/kůže sedačky s šitým logem T/A - Bílé budíky s červeným podsvícením! (bežně jsou černé, nebo u SRT rudé) - Specificky prošívané výplně dveří pro T/A | |
Doplňující popis: | Instagram: @bezzubka_392 Bohužel prodám svojí Bezzubku alá emerickej “Superb”! V ČR oproti R/T, ScatPack nebo SRT celkem nevídaná a opomíjená verze s trochou odkazu na historii (TransAm 1970) T/A 392 I když nerad, tak nabízím svůj splněný sen, vlastnit Challengera, a dopřát ho i někomu dalšímu! Život přinesl mladé rodině po roce jiné priority. Rok jsme si spolu moc užili, ale spíš s ním teď jezdím jen vyjímečně, což mi přijde škoda, když je tak mladý a má ještě dost radosti na rozdávání pro dalšího majitele a kolemjdoucí lidi :) “Ty vole Challenger!”, rohlíky na tvářích, palce nahoru nebo prosby o prošlápnutí plynu jsou zaručené! Moje černo černá Bezzubka v této barvě budí speciální respekt. Bezzubka, protože je to můj černý drak jako z té dětské pohádky. Na autě je vše černé. S autem byly plány ho takto stylizovat dále. Jedná se přesně o Dodge Challenger T/A 392 modelový rok 2018 (výroba 2017). To je nejsilnější atmosféra od Dodge -> HEMI APACHE SRT 392 (zajímavost, blok motoru je oranžový), tedy obsah 6.4L s výkonem 362 kW (poctivých 485 amerických kobyl, nebo 492 evropských kobyl, chcete-li), krouťák 644 Nm s náhonem na zadek a samosvorným diferákem na zadku! Je to automat ZF 8HP70, tedy německá kvalita s 8 kvalty, které řadí naprosto famózně hladce, ale můžete si auto hodit do “SPORTu” a užít si s pádly velmi záživnou jízdu, kdy díky T/A package i nejednoho odpůrce US aut překvapilo, že auto nejede hovadsky jen rovně, ale jde řídit a i se hezky svézt na českých silnicích. Trakce (ESP) jde omezit nebo plně vypnout už z fabriky! Co znamená ”T/A 392 package” a co má navíc oproti základní/jiným verzím? - Satin (matně) černá kapota, střecha, víko kufru - Satin (matně) černý polep T/A na bocích vozu + zadní nálepka na spoileru - Specifická kapota s funkčním nasáváním vzduchu do otevřeného sání - Originál MOPAR otevřené sání - Originál “AirCatcher” přední světlomety jako má Hellcat, kdy levé světlo slouží jako další nasávání vzduchu s podsvícením a logem T/A, pravé duté, ale končí krytkou - Originál z výroby sportovní podvozek Bilstein (velmi dobrý komfort ale i tvrdost při agresivní jízdě) - Přední 6 pístkové Brembo brzdy (opravdu díky nim auto brzdí i při více brždění za sebou oproti klasickejm 4 pístkům, kde 1x hodně přibrzdíte, a pak už to za moc nestojí) - Širší matně černá kola 275/40/ZR20 106Y (specifický design paprsků pro T/A) - Napůl Alcantara/kůže sedačky s šitým logem T/A - Bílé budíky s červeným podsvícením! (bežně jsou černé, nebo u SRT rudé) - Specificky prošívané výplně dveří pro T/A Další výbava, co stojí za zmínku a i jsem sám vyžadoval při hledání: - Rádio 8.4 palců (největší, už má Apple CarPlay/Android Auto, jelikož je to modelový rok 2018) - Super Track Pak (normální a sportovní nastavení řízení, motoru, převodovky, trakce, aktivní klapky výfuku) - Má díky tomu i oblíbené Performance Pages (sportovní údaje, teploty, náklony, měření časů atd.) (lze sledovat i jednotlivě na budíkách) - STŘEŠNÍ OKNO! - Dálkový start (v chladném nebo horkém počasí skvělý!, dokonce lze vůz nechat běžet třeba u obchodu a zamknout, když máte auto studený a nechcete ho hned chcípat) - Keyless odemykání/zamykání a start - 2x klíče - Výhřev a ventilace předních sedaček + výhřev volantu! - KANADSKÁ verze! Analogový budík je v km/h! - Klasický tempomat - MDS (Multi Displacement System, tedy vypíná 4 válce, při jemnější jízdě v obyčejné režimu) - Hlídání mrtvého úhlu na silnici v zrcátkách a i při výjezdu z kolmé řady stojících vozidel - Aktivní měření tlaku v pneu (TMPS) - Zadní senzory a kamera Běžná výbava: - Automatické denní/noční svícení - LED osvětlení vozu - Duální automatická klima - Samozatmavovací vnitřní zrcátko - Vyhřívané vnější zrcátka - Alarm - Osvětlený prostor nohou a klik v interiéru - Multifunkční elektricky nastavitelný volant - Řidičova sedačka má posuv v elektrice včetně bederní podpěry (spolujezdcova mechanická, pro rychlý vstup do zadní řady sedadel, standard u tohoto auta) - Osvícený nástup dveří (řidič/spolujezdec, lze koupit dle chuti lampičky s projektorem a logem a vyměnit si) Podvozek jsem krátce po koupi nechal ošetřit proti korozi. Olej se měnil při koupi, a následně po 8,000 km (servisní manuál říká dokonce 10.000 km; dával jsem to nejlepší -> AMSOIL 0W40 Signature Series). Vůz je nyní na zánovních Hankook zimních pneu. Letní přidám k vozu, ale jsou na dojetí nebo možná pro někoho na “dovyblbnutí”. Vůz má momentálně najeto 61.xxx. km, kupoval jsem minulý rok při 38.xxx km. Vůz jako většina amerik je po nehodě ale z Kanady. Nechal jsem si auto prověřit na klíč firmou Auta od Honzy, abych měl jistotu řádné a kvalitní opravy, auto už bylo v Evropě. V případě zájmu poskytnu foto před koupí po opravě a i VIN. O vůz jsem pečoval vždy bezkontaktně nebo ručně na profi myčce v CrystalCruisers včetně té nejlepší profi autokosmetiky z USA -> 3D Car Care (šampóny, detailery, vosky atp.) Vůz má průměrnou spotřebu 13.2L/100km od koupě (vedu si záznamy v aplikaci). Jde jezdit za 11-12L a lze se podívat s velmi klidnou nohou pod 10l v pohodě (rekord 7.9L), ale i k 15-17L, záleží na typu jízdy. Převážně jsem tankoval benzín RON 98/100 kvůli E5. Ale lze provozovat i na RON 95 (manuál udává “Minimal 91 or higher” dle americké metody výpočtu R+M/2, tedy to vychází na evropský RON 95 nebo vyšší). Dle návodu mu nevadí E0 až E15 (zatím je u nás jen max. E10). V autě nikdy nebylo LPG. Praktičnost: Auto je velice pohodlné a komfortní pro 2 veliké dospělé osoby na dlouhé cesty, dost tiché, pokud se jede na pohodu. Kufr má sice menší vstup, ale ve své třídě se jedná o snad největší kufr (Mustang i Camaro mají maličký). Lze s ním v pohodě odvézt klidně si myslím 4 basy píva, bagáž na dovču, vánoční nákupy pro velkou rodinu nebo i něco delšího z IKEA do 2m (zadní sedačky sklopné). Parkování vždy lepší pozadu kvůli lízátku, ale dá se i popředu. Auto má 2,23m na šířku a 5,03m na délku. Je to loďka, ale tak nějak rozumná a dává smysl vzhledem k zábavě a ceně :D Nemívám problém s parkováním ani v centru Prahy, jen to chce přemýšlet, kde parkuju. Vzhledem k ukončené výrobě v roce 2023 těchto mazlíků a velmi slušnému stavu viz foto (najdou se jen minimální nedostatky z provozu) si vůz cením na 899,999.- Kč včetně DPH (nelze odečíst). U auta se můžeme pobavit o čemkoliv, rád sdělím vše, co jsem za tu dobu nabyl co do vědomostí/zkušeností o Challengeru a celkově o tomto autě, servis, olej, ceny, komunita apod. Všechny výjimky a všechny různé rozměry kol včetně rozdílných na přední/zadní nápravě jsou zapsány v TP. Světla dle EU. Auto je nově rozleštěno od CrystalCruisers americkou kosmetikou 3D Car Care a Polish Angel 01/2025. Instagram: @bezzubka_392 Zkušební jezdci nevolat, půjčoven existuje dost :) Preferuji zavolání na první kontakt. Více info/foto po domluvě zašlu na WhatsApp. | |
Recenze od Auto.cz: | Testy automobilů Uživatelské recenze |

< Plná velikost >
Další zajímavé inzeráty:
Zobrazit nově přidané sportovní vozyZobrazit kompletní nabídku
Počet zobrazení detailu: 1462x
Zpět na seznam sportovních aut