Možná dohoda na místě
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nadstandardní výbava: | Prodám BMW E60 M5 po kompletní renovaci. Auto mám 4 roky a za tu dobu jsem s ním najel pouze cca 2000 km – poslední tři roky probíhala jeho renovace Motor: 5.0 V10 S85B50 R.v.: 01/2006 - kupované jako nové v ČR (Autec, dnes Invelt) Nájezd: 256xxx Km (nájezd je nepodstatný z důvodu kompletní renovace) Technická způsobilost platná do 09/2026 (V tomhle stavu jak Emise tak Technická projdou oficiálně bez problému) Auto má na účtě pouze jednu drobnou nehodu, kdy na něj spadla zahradní lampa. Lakovaly se pouze řidičovo dveře, blatník a kapota. Jinak bez nehod... V roce 2014 při běžném servisu motor v BMW zadřeli a tak dostalo úplně nový již faceliftový motor s dvěma výpustnými zátkami. V 09/2020, kdy jsem ho koupil od původního majitele, jsem hned preventivně udělal ojniční ložiska a vysokotlakou trubku k vanosům.Na zimu jsem ho zase zaparkoval s tím, že udělám brzdy, nakonec se z toho stala tříletá renovace, kdy jsem se snažil dotáhnout vše do posledního detailu, aby mi dělalo radost další x let bez nutnosti servisních zásahů. Podvozek: - Kompletní opískování podvozku a následná ochrana originálními materiály od BMW dle příruček. - Veškeré díly podvozku nové OEM BMW s výjimkou pár silentbloků Powerflex. - Nové tepelné a zvukové izolace celého podvozku, vše staré se vyhodilo a koupilo nové - Sada velkých brzd z Lamborghini (vpředu 8-píst, vzadu 6-píst) po repasi (Opískované, nalakované práškovou metodou a přetěsněné s novými pístky) - Vše originál Brembo - K brzdám se dělaly adaptéry, kotouče a destičky na zakázku (JP výfuky Hradec Králové) - HEL Teflonové brzdové hadice - Nápravnice, rozpěry a mnoho dalších dílů na podvozku jsem také opískoval a nechal nabarvit práškovou metodou viz. foto. - Diferencial je také repasovaný, opískovaný a nalakovaný práškovou metodou. Je pevný, nehučí a nemlátí. - Převodovka má novou náplň, kabeláž k převodovce je zaizolovaná, aby nedošlo k jejímu poškození (častý problém - vyskakující chyba převodovky... To se tady nestane) Převodovka je absolutně bez hlasitých zvuků či ran. - Nová spojka - Řízení je také přetěsněné. - Originální EDC tlumiče jsou ve stavu nových, plně funkční, akorát z funkčních a estetických důvodů došlo k výměně originálních pružin a příslušenství tlumičů za snížené Eibach 20/30. Tím jsem docílil decentního snížení, tuhosti a skvělých jízdních vlastností.. - Veškeré oplastování podvozku (kryty) jsou také úplně nové originální - Každá podložka, gumička, šroubek a všechno ostatní co šlo vyměnit, jsem vyměnil za nové originální BMW... Motor: Jak jsem již psal výše, motor je od r. 2014 nový, má najeto cca 80 tis. Km. Faceliftový motor se od před faceliftového primárně liší v tom, že má již dva výpustné šrouby (na obou stranách vany, která je "rozdělena" na dvě části). Tím při výměně oleje máte jistotu, že z něj dostanete téměř vše co je ve vaně. Motor si nebere ani kapku oleje, jde za plynem, je tichý a teplota oleje i při zátěži nejde nad 100 stupňů Při renovaci byl samozřejmě venku, tak se rovnou udělala kus práce i na něm: - Nové jednotky VANOSů - Nové všechny 4 lambda sondy - Nové NGK svíčky - Nové Cívky - Nová Vodní pumpa - Veškerá těsnění, vyjma pod hlavou jsou nová - Veškeré podtlakové hadice a PCV ventily jsou také nové - Termostat, který otevírá dříve, aby se motor zbytečně nezahříval - Nové gumové příruby k sání (to je těch 10 gumiček co spojuje klapky) - Ojniční ložiska dělaná zhruba 1500 Km zpět - Karbonové sání od Eventuri, jedná se o V1 - Výfuk je originální, ale bez katů Veškeré díly až na některé, kde jsem udal značku jsou originální BMW Interiér: Interiér byl také do šroubku rozebraný, jednak jsem ho vyčistil takovým způsobem, že i operační sál je oproti němu špinavý. Při sednutí do auta jde cítit novotou, žádný zažraný odér... - Stropnice, sloupky, clonítka, zadní plato jsem nechal dát do černé Alcantary - Volant je také alcantarový, ale po stranách má černou perforovanou kůži, aby ruce i v horku dýchaly. - Udělal jsem OEM Retrofit Head-Up displeje, vše je zapojené tak, jak tomu bylo od výroby, každý kabel je ve svém svazku, každá optika je tam, kde má být. Jsou zapojené i diagnostické linky, takže je možné ho diagnostikovat bez jediného problému.- To stejné jako s HUD jsem provedl i se Soft-close systémem, vše retrofitované do originální podoby. (dověry jsou z F01, ale jsou stejné, jaké se dávaly do E60) - Veškeré plasty v interiéru jsou nové originální BMW - Od stejného čalouníka jsem nechal přemotat i pásy, ty teď ladí se žlutýma brzdama (TOP detail) - Interiér je kompletně odhlučněný pomocí materiálů od AHIFI (také jsem to dělal sám). - Nápojáky, sedačky a vše ostatní v interiéru funguje jak má. Jízda v autě je opravdu zážitek, žádný hluk od silnice, NIC... Exteriér: V exteriéru došlo k drobným změnám / úpravám, ale nestihl jsem vše, co jsem chtěl stihnout, to jsem měl v plánu v zimě tohoto roku... - Zakázková ultralehká 20" kola - 1 kolo váží okolo 8,5 kg - Přední i zadní LCI Světla - Přední prošly renovací a přestavbou na lepší bi-xenon, je to verze AHL, takže se při jízdě natáčí dle úhlu volantu. Je na nich PPF folie, aby byly ochráněny před poškozením. Nivelace včetně natáčení funguje bez jediného problému. - Karbonový spoiler na kufru (Opravdový karbon, není to pouze hydrografika na obyčejným plastu) Vzhledem k tomu, že auto prodávám z důvodu stěhování na druhou stranu Atlantiku, nestihnu na něm dodělat detaily, které ho dělí od absolutní dokonalosti a jedinečného exempláře minimálně u nás v Evropě... Jedná se konkrétně o: - Lak: Chtěl jsem nechat udělal celolak, protože za dobu, kdy se na něm pracovalo, tak dostal zabrat i když jsem se snažil ho vždy zakrývat.. Nepomohlo to... Pro někoho, kdo to neřeší, zcela bohatě postačí ho nechat přeleštit a navoskovat. - Po zástavbě promítání na sklo je ideální mít i správné čelní okno, teď je na autě originální, které není pro HUD, takže jde vidět pouze za snížené viditelnosti. Snažil jsem se to zatím vyřešit antireflexní folií do místa kam svítí, ale to opravdu nefunguje.. (Lze vidět na foto, lze jednoduše sundat)- Znáčky M5 - Kufr a žebrování v předních blatnících - Jsou takové oloupané, dával bych nové po celolaku. - Manžeta a madlo ruční brzdy - viz. fotografie... Manžetu mám předělanou do černé Alcantary, ale ještě jsem neměl čas to zkompletovat, madlo bych dal nové originální kožené. - Seřízení ruční brzdy - nové čelisti ruční brzdy jsou zachované originální v zakázkových kotoučích, pouze je potřeba je seštelovat, aby to brzdilo jak má... - Chce to odkódovat zadní lambdy kvůli katalyzátorům, nebo dát katy, záleží na preferenci... (První možnost zvládnu zařídit před prodejem) - Z důvodu výměny brzd bylo potřeba uzpůsobit i čidla opotřebení, Na zadní nápravě jsem to stihl, přední jsem už bohužel nestihl. Případně je možné je odkodovat, ale to bych nedělal, vyměnit kontakt je otázka 500 Kč a pár minut práce... Jsem zcela transparentní, snažím se to sepsat tak, jak to je a bez příkras. Až na výše uvedené nedostatky je to perfektní auto, které v případě slušného zacházení vydrží dalších 20 let bez větších investic. Pokud tomu zvládnete dodělat drobnosti, které chybí, budete mít ultimátní svezení do práce, na výlet a nebo na srazy. Vím, co prodávám, vím, že je to jedinečný stav, který u kousků původem z USA určitě nenajdete. Nabízím vozidlo za cenu, která je hluboko pod reálně vynaloženými náklady... Nedělám to rád, ale jinou možnost momentálně nemám... Prosím pouze seriózní zájemci, kteří opravdu mají zájem, testovací jezdce poznám na první pohled, takovým dovolím se na auto pouze okem podívat, ale nebudu nikoho vozit nadarmo... Také žádám překupníky, aby mi neposílali stupidní cenové nabídky. Dokážu zařídit jak financování, tak dolazení výše uvedených nedostatků u řemeslníků, kteří dělají svou práci na 1000% za normální ceny... Prohlídky jsou možné každý den od rána do večera, pouze potřebuji alespoň hodinu dopředu dát vědět, abych zrovna nebyl na schůzce, nebo jinde... Pokud by měl někdo obavy o zachovnání odpovědnosti ve vztahu k mému stěhování, toho se nemusíte bát.. Má firma, kvůli který se stěhuji je česká, takže vazby zde stále mám a mít budu... (Minimálně jednou za čtvrt roku se budu vracet za rodinou) | |
Prověření auta: | ||
![]() |
Naši zkušení technici vám pomůžou prověřit stav vozu. | Prověřit stav technikem |
![]() |
S připravenou AutoPůjčkou se sportovní auto lépe vybírá. | Spočítat půjčku na auto |
Recenze od Auto.cz: | Testy automobilů Uživatelské recenze |

Prodávající:Marek MogyorosiKraj: Hlavní město PrahaPraha 4
|
Odpovědět prodejci na tento inzerát:
|
![]() |
Půjčte si na auto od Zonky. Úrok od 3,99%, žádné skryté poplatky. | Spočítat půjčku na auto |
![]() |
Půjčte si na auto od Air Bank, moderní a inovativní české banky. | Spočítat půjčku na auto |
Spočítat havarijní pojištění > Spočítat povinné ručení >
Další zajímavé inzeráty:
Zobrazit nově přidané sportovní vozyZobrazit kompletní nabídku
Pošlete SMS ve tvaru: PM V 218825 na jedno z těchto čísel:
|
Líbí se Vám tento sportovní vůz? Pro jeho podporu stačí poslat SMS. Tento inzerát bude poté přednostně zobrazován a prodávající bude moci vložit více fotografií. Aktuální počet kreditů: 0
Poslední dvojčíslí určuje cenu SMS (včetně DPH). Zvýhodnění má platnost 14 dní.
Technicky zajišťuje Airtoy a.s., reklamace na lince 602 777 555, 9-17 hodin, po-pá. Kontakt na provozovatele: odkaz | www.platmobilem.cz |
Zvýhodnění lze zaplatit také pomocí platebních karet přes službu GoPay:![]() (1 Kč = 2 kredity, tedy například za platbu 100 Kč získáte 200 kreditů) |
Počet zobrazení detailu: 1313x
Zpět na seznam sportovních aut