| | |
Doplňující popis:
|
|
Z důvodu nedostatku času a nevyužití prodám BMW E30 325i M-Technik 1 po, troufám si tvrdit, precizní renovaci.
Jedná se o dovoz z DE, originální vůz sedan 325i – papírově vše sedí. Rok výroby 12/1986. Motor M20B25 KAT.
EKO daň zaplacena. Za mě nikdy neježděno v zimě a při nepřízni počasí.
Výbava:
- M-technik 1 paket, originální a kompletní
- Anatomická sedadla – originál modrý vzor
- Samosvorný diferenciál – poměr S3,73
- Servořízení
- Střešní okno
- Audio BMW BAVARIA
- Barva Cirrusblau metalic – originál
- Podvozek Bilstein B8 + pružiny HR – 35mm
O vůz bylo opravdu nadstandardně postaráno, vlastním jej od roku 2013, ve stávající podobě je od roku 2018, kdy byla dokončena jeho renovace. Od té doby najeto jen cca 4000 km a to je také důvod proč je na prodej - jeho nevyužití.
Viz. níže výčet některých renovačních operací:
- Vnější lakování karoserie originální barvou Cirrusblau (kufr a motorový prostor zachován původní vč. štítků)
- Na podvozku všechny ocelové díly opískovány a nastříkány novou barvou (tzn nápravnice, ramena, nádrž a další),
- Šrouby a spojení pozinkované.
- Všechny vyměnitelné díly na podvozku jsou nové - buď originál nebo Lemforder,
- brzdy ATE.
- Polyuretanové silentbloky s delší výdrží namísto gumových
- Všechna, ložiska v kolech nová od SKF
- Uložení kardanu, hardyspojka
- Nové palivové a brzdové vedení – nové originál komponenty
- Co se týče motoru, proběhlo přetěsnění, všechna gumová spojení nová, nové zapalování, rozvody jsou samozřejmostí, tlaky všech válců rovnoměrné 11,5 – 12 bar.
- Komplet nová spojka LUK, nová pouzdra řazení
- Podvozek - tlumiče Bilstein B8 s pružinami HR -35mm (pouze o 1,5 cm nižší oproti originál pružinám M-Technik 1)
- Samosvorný diferenciál ve velkém obalu s originál převodem 3,73 – po repasi, vyměněna všechna ložiska gufera a lamely
- a mnoho dalšího….
Vše co bylo třeba vyměnit bylo vyměněno. Do auta bylo vloženo mnoho času a prostředků, aby vypadalo tak jak nyní vypadá a fungovalo tak jak funguje. K renovaci bylo přistoupeno s citem a záměrem co nejvíce se přiblížit k originálu s drobnými vylepšeními – viz. podvozek Bilstein B8.
Auto je zcela bez koroze.
Vůz vhodný pro někoho, kdo by rád auto na víkendy pro radost a zároveň jako investici.
Cena odpovídá stavu a výbavě auta, příp. je možné nechat s otevřeným diferenciálem a cenu snížit o 30tis.
|
| | |