KM Auto - odborné prohlídky vozidel        High performance parts
Partneři:    Autopůjčovna Praha     |     Big Green Egg     |     Army shop     |     Ráj veteránů     |     Ráj aut

 

 

 

 

 

( Váš banner zde? )

Vyhledávání
Značka:
Model:
Karoserie:
Rok výroby:   
Výkon [kW]:   
Cena od: do:
Text:
Palivo:
Převodovka:
Pohon kol:
Najeto do:
Inzeráty:
Kraj:

(Více) (Méně)        

Hlavní menu
+ vložit auto +
Sportovní vozy
novinky v nabídce
katalog prodejců
archivní inzeráty
diskusní fórum
rady při koupi
recenze vozů
podpořte nás
napište nám
Přihlášení do systému
Email:
Heslo:


( zapomenuté heslo? )

+ registrace +


Partneři
Ráj aut - inzerce nových i ojetých aut Ráj veteránů - inzerce veteránů
f  naše FB skupina
užitečné weby
vážné nehody
zábavné hry
software pro prodejce
statistika webu

Vzor kupní smlouvy na auto ke stažení.

Potřebujete pojistit auto? Zkuste online srovnávač autopojištění Klik.cz

Vybíráte právě pneumatiky? Testy letních i zimních pneumatik.

Nejlevnější povinné ručení od 950 Kč v online kalkulačce.

Srovnání povinného ručení online.

Nejlepší a nejlevnější
srovnání povinného ručení
na Top-Pojisteni.cz

Nejlevnější povinné ručení online od profesionálů.


Články
Podzim za volantem: Jak připravit auto na chladnější dny?
Praha a rychlá jízda: Proč patří sportovní auta na okruh, ne do města?
Jaká auta si Češi nejvíce vozí ze zahraničí a proč? Na plné čáře vede Německo
další články
Doporučujeme prodejce

Auto Zrucký, spol. s r.o.

JDM and Youngtimer Cars Europe

JS Autocentrum s.r.o.

Martin Klein

VIP CAR s.r.o.

AmerickeAuta.sk

f  sdílet     X sdílet

   
Značka:     Subaru
Model:     Impreza
Typ:     WRX STI Type R
Karoserie:     Kupé
Palivo:     Benzín
Převodovka:     Manuální
Poháněná kola:     4x4
Rok výroby:     1997
Najeto:     171 600 Km
Výkon:     206 kW  (280 koní)
Zdvihový objem:     1994 ccm
Pohotovostní hmotnost:     1230 Kg
Datum archivace:     17.8.2025

   
Cena: prodáno

     

   
Doplňující popis:    Subaru Impreza WRX STI Type R Coupé 2-dveřové LHD Levostranné řízení 2litrový turbomotor s výkonem 280 koní. Celkem vyrobeno: 1371 Modrá 621 Bílá 522 Žlutá 227 Původní lak. Všechny díly mají stejnou tloušťku laku. Takže žádná přelakovaná, zrezivělá, havarovaná Impreza Type R. Myslim si, že jich v původním laku, bez rzi a bez nehod, tolik již nebude. Impreza nikdy neviděla zimu. Ve srovnání se čtyřdveřovou Imprezou WRX Sti má několik vylepšení. Například diferenciál 180. Je lehčí, tužší, má lepší převodovku skupiny N s kratšími převody, atd. Má blíže k závodním rally speciálům. Doplňkové budíky LAMCO jsou originálním příslušenstvím co Sti firma montovala už v sérii. Rádio už není originální. Kenwood s handsfree systémem. Flockovaná palubní deska. Vozidlo jsem si koupil pro zábavu na okresky a hlavně na zimu. Proto jsem po koupi vozidla nechal ošetřit nejlepším konzervačním prostředkem z Německa Mike Sanders (všechny dutiny, dveře, prahy, podvozek atd.). Na vnitřní boční stěny byl nanesen Fludi Film, též Německo. Už to nesmrdí :-) Všichni mi ale radili, abych v zimě Type R v tak skvělém stavu karoserie netahal do soli. A tak Impreza nikdy neviděla zimní silnice. Kvůli těm dvěma dnům v zimě, kdy je u mě sníh, to opravdu nestojí za to. Přes zimu zůstává v suché garáži. V létě bylo vozidlo používáno hlavně k projíždkám, aby bylo v pohybu (cca 40 km měsíčně) a k srazům youngtimerů/veteránů. A to je taky důvod, proč ho chci prodat. Bylo by lepší, kdyby se s vozidlem jezdilo víc. Mám spoustu jiných koníčků a na srazy a vyjíždky už nemám čas. Technicky je také ve výborném stavu. Žádná ztráta tekutin, žádné klepání, atd. Byly použity pouze ty nejlepší oleje. Všechno TOTAL. Motor: MOTUL 300V Le Mans 15W-50 Převodovka, diferenciál: MOTUL Gear competition 75W-140 Řízení: Castrol Transmax Dex III Brzdová kapalina Castrol React SRF Racing Vozidlo váží pouhých 1230 kg a na jízdních vlastnosti to je hodně znát. Nástupci od 2001 už měli dost přes 1400 kg. Mnohem mechanyčtější, surovější a výrazně zábavnější než jeho nástupci. Úplné propojeni s vozidlem. Taky jsem řídil modely GD. Samozřejmě, že i tyhle jsou zábavné, ale hodí se více jako Daily.Ale pokud si chcete užít jízdu, je tato Impreza tou nejlepší volbou. Samozřejmě existuje i model 22B, ale tyto modely se od sebe jízdními vlastnostmi tolik neliší. Hlavně vizuálně díky širší zadní nápravě. Vždycky mě udivuje, jak vozidlo jde intuitivně samo do zatáčky. Takže mě nijak nevyleká a nepříjemně nepřekvapí. Plná důvěra. Type R je bez ABS (ale nikdy se kola neblokly), žádné ESP, žádná zbytečně široká a předimenzovaná kola. Japonci věděli, co funguje. Má variabilně nastavitelný mezinápravový diferenciál DCCD (vždycky bylo na zelenou, protože jsem jezdil jen v létě a po asfaltu). Manuální a automatické vstřikování vody na chladič (také jsem ho nepoužil). Při sportovnější jízdě řadím obvykle kolem 5-6000 otáček. Jen jednou jsem se dostal na 7000, ačkoliv vozidlo podle datového listu zvládne 8000. Vždy pečlivě zahříváno a chlazeno už cestou domu. Používal jsem pouze bezlihový benzín Aral 102 (mám plno účtenek). Kapota je již standardně vyrobena z hliníku. Myslím, že i běžné čtyřdveřové modely GC8 Sti je mají. Vozidlo je dokonale vyvážené, co se týče podvozku i motoru. Nechtěl bych míň výkonu, ani víc. Je to prostě ideálně vyvážené. Řídil jsem Focus RS MK3, oba Yarisy GR, GR 86, Evo 7-9, všechny nástupce WRX Sti a další auta, ale žádné mi nedalo takový pocit bezpečí a přímočarosti, mechaničnosti. Ty ostatní jsou více dailiny a nepůsobí tak syrově. Jako bych jel přes filtr. Samozřejmě jsou to také skvělá vozidla. Dokážu si představit, že Eva 5-6 mohou poskytnout podobnou radost z jízdy, ale neřídil jsem je. Keiichi Tsuchiya řekl: „V3 je nejlepší verzí Imprezy Type R.“ Keiichi Tsuchiya testoval verze Impreza Type R V3-6 a V3 ho bavila naprosto nejvíc, protože měla schopnost přetáčivosti, a proto byla hravá, ale stále bezpečná. Od V4 výše byly podle jeho prohlášení a testu nudné, protože jezdily jako po kolejích. Z pohledu mých omezených řidičských schopností ve srovnání s Keiichim bych řek, že i V3 jede jako po kolejích, ale V4-V6 jsem otestovat nemohl.
   
Recenze od Auto.cz:               Testy automobilů       Uživatelské recenze



 
Fotogalerie:

Subaru Impreza WRX STI Type R 1997Subaru Impreza WRX STI Type R 1997Subaru Impreza WRX STI Type R 1997Subaru Impreza WRX STI Type R 1997Subaru Impreza WRX STI Type R 1997Subaru Impreza WRX STI Type R 1997Subaru Impreza WRX STI Type R 1997Subaru Impreza WRX STI Type R 1997Subaru Impreza WRX STI Type R 1997Subaru Impreza WRX STI Type R 1997Subaru Impreza WRX STI Type R 1997



Další zajímavé inzeráty:

BMW M5 4.4 V8 xDrive Steptronic
BMW M5 4.4 V8 xDrive Steptronic
Peugeot 508 2.0 BlueHDi
Peugeot 508 2.0 BlueHDi
Mercedes-Benz SL 600 V12
Mercedes-Benz SL 600 V12
Porsche Panamera Nezávislé topení
Porsche Panamera Nezávislé topení
 
Nissan 300 ZX TwinTurbo
Nissan 300 ZX TwinTurbo
Mercedes-Benz S Mercedes-AMG S 63 4MATIC+
Mercedes-Benz S Mercedes-AMG S 63 4MATIC+
Tesla Model Y LONG RANGE AWD 378KW
Tesla Model Y LONG RANGE AWD 378KW
Volkswagen Polo GTI
Volkswagen Polo GTI
 
Jaguar F-Pace 2,0   D200 AWD
Jaguar F-Pace 2,0 D200 AWD
Ford Mustang GT
Ford Mustang GT
BMW X7 M60i Individual full PPF
BMW X7 M60i Individual full PPF
  DS Automobiles DS9 1,6 PT 225k.FOCAL Akční C
DS Automobiles DS9 1,6 PT 225k.FOCAL Akční C
 
Alpina B3 Allrad/Professional/Kamer
Alpina B3 Allrad/Professional/ Kamer
Mini Cooper S Jcw GP
Mini Cooper S Jcw GP
BMW 4 2,0 420xD M-Paket KAM.Pam
BMW 4 2,0 420xD M-Paket KAM.Pam
Škoda Superb Laurin&Klement 2.0 TS
Škoda Superb Laurin&Klement 2.0 TS

Zobrazit nově přidané sportovní vozyZobrazit kompletní nabídku

Počet zobrazení detailu: 909x


Zpět na seznam sportovních aut






 

© 2007-2025   Sportovní vozy   |   kontakty   |   nápověda   |   nabídka reklamy   |      f  sdílet Sportovní vozy      X sdílet



Partneři:    Paletové vozíky levně |

Pro Českou republiku doporučujeme využít služeb od autopůjčovna Taggart.cz Praha s garancí nejnižší ceny za pronájem automobilu.



Subaru Impreza WRX STI Type R 1997 - Sportovní vozy | Prodej, bazar


Pozor Soubory cookie a nezbytné osobní údaje využíváme pro individuální obsah a reklamy.
Jak společnost Google nakládá s osobními údaji v reklamních službách v rámci nařízení GDPR se dozvíte zde.
Pozor

Skladové vozy v České republice             Omnetic - digitální nástroj pro automotive



TOPlist