High performance parts
Partneři:    Autopůjčovna Praha     |     Big Green Egg     |     Army shop     |     Ráj veteránů     |     Ráj aut

 

 

 

 

 

( Váš banner zde? )

Vyhledávání
Značka:
Model:
Karoserie:
Rok výroby:   
Výkon [kW]:   
Cena od: do:
Text:
Palivo:
Převodovka:
Pohon kol:
Najeto do:
Inzeráty:
Kraj:

(Více) (Méně)        

Hlavní menu
+ vložit auto +
Sportovní vozy
novinky v nabídce
katalog prodejců
archivní inzeráty
diskusní fórum
rady při koupi
recenze vozů
podpořte nás
napište nám
Přihlášení do systému
Email:
Heslo:


( zapomenuté heslo? )

+ registrace +


Partneři
Ráj aut - inzerce nových i ojetých aut Ráj veteránů - inzerce veteránů
f  naše FB skupina
užitečné weby
vážné nehody
zábavné hry
software pro prodejce
statistika webu

Vzor kupní smlouvy na auto ke stažení.

Potřebujete pojistit auto? Zkuste online srovnávač autopojištění Klik.cz

Vybíráte právě pneumatiky? Testy letních i zimních pneumatik.

Nejlevnější povinné ručení od 950 Kč v online kalkulačce.

Srovnání povinného ručení online.

Nejlepší a nejlevnější
srovnání povinného ručení
na Top-Pojisteni.cz

Nejlevnější povinné ručení online od profesionálů.


Články
Automobilová slavnost a výstava LEGENDY 2025
Když je čas na změnu: Prodej, nebo výkup vozidla?
Návěsy pro efektivní přepravu: najděte ten správný návěs
další články
Doporučujeme prodejce

Auto Zrucký, spol. s r.o.

JDM and Youngtimer Cars Europe

JS Autocentrum s.r.o.

Martin Klein

VIP CAR s.r.o.

AmerickeAuta.sk

f  sdílet     X sdílet

   
Značka:     Subaru
Model:     Impreza
Typ:     WRX STI Type R
Karoserie:     Kupé
Palivo:     Benzín
Převodovka:     Manuální
Poháněná kola:     4x4
Rok výroby:     1997
Najeto:     171 600 Km
Výkon:     206 kW  (280 koní)
Zdvihový objem:     1994 ccm
Pohotovostní hmotnost:     1230 Kg
Datum aktualizace:     9.7.2025

   
Cena: 799 990 Kč

Spočítat půjčku na auto   >

     

   
Doplňující popis:    Subaru Impreza WRX STI Type R Coupé 2-dveřové LHD Levostranné řízení 2litrový turbomotor s výkonem 280 koní. Celkem vyrobeno: 1371 Modrá 621 Bílá 522 Žlutá 227 Původní lak. Všechny díly mají stejnou tloušťku laku. Takže žádná přelakovaná, zrezivělá, havarovaná Impreza Type R. Myslim si, že jich v původním laku, bez rzi a bez nehod, tolik již nebude. Impreza nikdy neviděla zimu. Ve srovnání se čtyřdveřovou Imprezou WRX Sti má několik vylepšení. Například diferenciál 180. Je lehčí, tužší, má lepší převodovku skupiny N s kratšími převody, atd. Má blíže k závodním rally speciálům. Doplňkové budíky LAMCO jsou originálním příslušenstvím co Sti firma montovala už v sérii. Rádio už není originální. Kenwood s handsfree systémem. Flockovaná palubní deska. Vozidlo jsem si koupil pro zábavu na okresky a hlavně na zimu. Proto jsem po koupi vozidla nechal ošetřit nejlepším konzervačním prostředkem z Německa Mike Sanders (všechny dutiny, dveře, prahy, podvozek atd.). Na vnitřní boční stěny byl nanesen Fludi Film, též Německo. Už to nesmrdí :-) Všichni mi ale radili, abych v zimě Type R v tak skvělém stavu karoserie netahal do soli. A tak Impreza nikdy neviděla zimní silnice. Kvůli těm dvěma dnům v zimě, kdy je u mě sníh, to opravdu nestojí za to. Přes zimu zůstává v suché garáži. V létě bylo vozidlo používáno hlavně k projíždkám, aby bylo v pohybu (cca 40 km měsíčně) a k srazům youngtimerů/veteránů. A to je taky důvod, proč ho chci prodat. Bylo by lepší, kdyby se s vozidlem jezdilo víc. Mám spoustu jiných koníčků a na srazy a vyjíždky už nemám čas. Technicky je také ve výborném stavu. Žádná ztráta tekutin, žádné klepání, atd. Byly použity pouze ty nejlepší oleje. Všechno TOTAL. Motor: MOTUL 300V Le Mans 15W-50 Převodovka, diferenciál: MOTUL Gear competition 75W-140 Řízení: Castrol Transmax Dex III Brzdová kapalina Castrol React SRF Racing Vozidlo váží pouhých 1230 kg a na jízdních vlastnosti to je hodně znát. Nástupci od 2001 už měli dost přes 1400 kg. Mnohem mechanyčtější, surovější a výrazně zábavnější než jeho nástupci. Úplné propojeni s vozidlem. Taky jsem řídil modely GD. Samozřejmě, že i tyhle jsou zábavné, ale hodí se více jako Daily.Ale pokud si chcete užít jízdu, je tato Impreza tou nejlepší volbou. Samozřejmě existuje i model 22B, ale tyto modely se od sebe jízdními vlastnostmi tolik neliší. Hlavně vizuálně díky širší zadní nápravě. Vždycky mě udivuje, jak vozidlo jde intuitivně samo do zatáčky. Takže mě nijak nevyleká a nepříjemně nepřekvapí. Plná důvěra. Type R je bez ABS (ale nikdy se kola neblokly), žádné ESP, žádná zbytečně široká a předimenzovaná kola. Japonci věděli, co funguje. Má variabilně nastavitelný mezinápravový diferenciál DCCD (vždycky bylo na zelenou, protože jsem jezdil jen v létě a po asfaltu). Manuální a automatické vstřikování vody na chladič (také jsem ho nepoužil). Při sportovnější jízdě řadím obvykle kolem 5-6000 otáček. Jen jednou jsem se dostal na 7000, ačkoliv vozidlo podle datového listu zvládne 8000. Vždy pečlivě zahříváno a chlazeno už cestou domu. Používal jsem pouze bezlihový benzín Aral 102 (mám plno účtenek). Kapota je již standardně vyrobena z hliníku. Myslím, že i běžné čtyřdveřové modely GC8 Sti je mají. Vozidlo je dokonale vyvážené, co se týče podvozku i motoru. Nechtěl bych míň výkonu, ani víc. Je to prostě ideálně vyvážené. Řídil jsem Focus RS MK3, oba Yarisy GR, GR 86, Evo 7-9, všechny nástupce WRX Sti a další auta, ale žádné mi nedalo takový pocit bezpečí a přímočarosti, mechaničnosti. Ty ostatní jsou více dailiny a nepůsobí tak syrově. Jako bych jel přes filtr. Samozřejmě jsou to také skvělá vozidla. Dokážu si představit, že Eva 5-6 mohou poskytnout podobnou radost z jízdy, ale neřídil jsem je. Keiichi Tsuchiya řekl: „V3 je nejlepší verzí Imprezy Type R.“ Keiichi Tsuchiya testoval verze Impreza Type R V3-6 a V3 ho bavila naprosto nejvíc, protože měla schopnost přetáčivosti, a proto byla hravá, ale stále bezpečná. Od V4 výše byly podle jeho prohlášení a testu nudné, protože jezdily jako po kolejích. Z pohledu mých omezených řidičských schopností ve srovnání s Keiichim bych řek, že i V3 jede jako po kolejích, ale V4-V6 jsem otestovat nemohl.
   
Prověření auta:   
VIN:      
   
Prověřit stav vozu technikem od Automato   Naši zkušení technici vám pomůžou prověřit stav vozu.    Prověřit stav technikem

Spočítat půjčku na auto od Raiffeisenbank   S připravenou AutoPůjčkou se sportovní auto lépe vybírá.    Spočítat půjčku na auto

Recenze od Auto.cz:               Testy automobilů       Uživatelské recenze



 
Fotogalerie:

Subaru Impreza WRX STI Type R 1997Subaru Impreza WRX STI Type R 1997Subaru Impreza WRX STI Type R 1997Subaru Impreza WRX STI Type R 1997Subaru Impreza WRX STI Type R 1997Subaru Impreza WRX STI Type R 1997Subaru Impreza WRX STI Type R 1997Subaru Impreza WRX STI Type R 1997Subaru Impreza WRX STI Type R 1997Subaru Impreza WRX STI Type R 1997Subaru Impreza WRX STI Type R 1997



Prodávající:

A K

Kraj: Středočeský
Benešov u Prahy

Telefon:    Kontakt telefon
Email:    tond****gmx.net


Odpovědět prodejci na tento inzerát:
Váš email:
 
Váš telefon:
Váš dotaz pro prodejce:


Spočítat půjčku na auto od Zonky   Půjčte si na auto od Zonky. Úrok od 3,99%, žádné skryté poplatky.    Spočítat půjčku na auto


Spočítat půjčku na auto od Air Bank   Půjčte si na auto od Air Bank, moderní a inovativní české banky.    Spočítat půjčku na auto


Spočítat havarijní pojištění   >             Spočítat povinné ručení   >


Další zajímavé inzeráty:

Škoda Octavia RS 2,0 VRS 180KW CZ Záruka 6
Škoda Octavia RS 2,0 VRS 180KW CZ Záruka 6
Škoda Octavia RS RS Challenge RS 2.0 TDI
Škoda Octavia RS RS Challenge RS 2.0 TDI
Lamborghini Urus
Lamborghini Urus
BMW 5 Touring  530e Laser, v Zá
BMW 5 Touring 530e Laser, v Zá
 
Volvo V90 2,0 D5 AWD R-Design Auto
Volvo V90 2,0 D5 AWD R-Design Auto
Audi  Q8  60 TFSIe Quattro *Matrix
Audi Q8 60 TFSIe Quattro *Matrix
Audi S6 AVANT*E-TRON*EDITION ONE*
Audi S6 AVANT*E-TRON*EDITION ONE*
Chevrolet Corvette C8 targa
Chevrolet Corvette C8 targa
 
Infiniti  FX50 5,0 V8 287kW AWD CZ S Pre
Infiniti FX50 5,0 V8 287kW AWD CZ S Pre
Porsche 911 Carrera 3.2
Porsche 911 Carrera 3.2
Audi SQ5
Audi SQ5
Audi A5 TFSI Quattro S Line, B&am
Audi A5 TFSI Quattro S Line, B&am
 
Volkswagen Golf Cabrio color concept
Volkswagen Golf Cabrio color concept
Toyota GT86
Toyota GT86
Mercedes-Benz CLS 63 AMG
Mercedes-Benz CLS 63 AMG
Jaguar E-Pace 2,0 R-Dynamic First EDT,1
Jaguar E-Pace 2,0 R-Dynamic First EDT,1

Zobrazit nově přidané sportovní vozyZobrazit kompletní nabídku

Pošlete SMS ve tvaru:
PM V 221781
na jedno z těchto čísel:
903 33 99
903 33 79
903 33 50
903 33 30
  (+120 kreditů)
  (+80 kreditů)
  (+50 kreditů)
  (+30 kreditů)
Líbí se Vám tento sportovní vůz? Pro jeho podporu stačí poslat SMS. Tento inzerát bude poté přednostně zobrazován a prodávající bude moci vložit více fotografií.

Aktuální počet kreditů: 0

Poslední dvojčíslí určuje cenu SMS (včetně DPH). Zvýhodnění má platnost 14 dní.
Technicky zajišťuje Airtoy a.s., reklamace na lince 602 777 555, 9-17 hodin, po-pá.
Kontakt na provozovatele: odkaz   |   www.platmobilem.cz

 Zvýhodnění lze zaplatit také pomocí platebních karet přes službu GoPay:
Platební služba GoPay
 (1 Kč = 2 kredity, tedy například za platbu 100 Kč získáte 200 kreditů)
    
Zvolte částku:  

Počet zobrazení detailu: 558x


Zpět na seznam sportovních aut






 

© 2007-2025   Sportovní vozy   |   kontakty   |   nápověda   |   nabídka reklamy   |      f  sdílet Sportovní vozy      X sdílet



Partneři:    Paletové vozíky levně |

Pro Českou republiku doporučujeme využít služeb od autopůjčovna Taggart.cz Praha s garancí nejnižší ceny za pronájem automobilu.



Subaru Impreza WRX STI Type R 1997 - Sportovní vozy | Prodej, bazar


Pozor Soubory cookie a nezbytné osobní údaje využíváme pro individuální obsah a reklamy.
Jak společnost Google nakládá s osobními údaji v reklamních službách v rámci nařízení GDPR se dozvíte zde.
Pozor

Skladové vozy v České republice             Omnetic - digitální nástroj pro automotive



TOPlist