dohoda možná
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nadstandardní výbava: | Úpravy: - kompresorový kit Jackson Racing, ECU ME 221, žluté vstřiky RX8, tlak 0,55 bar, - volant, pásy SABELT, skořepiny OMP, roll bar Cybul - 2 obloukový - FMIC + Al chladič vody, olejový chladič v nárazníku s nasáváním, Cold air intake PiperCross - kola Kenig Helium 6,5x15 - 5,17 kg/kolo, štelovací podvozek MaisterR Zeta CRD - výška/tuhost - Komplet nerezový závodní výfuk od svodů po konec - IL Motorsport, omotávka výfuku + tepelná izolace mezi svody kompresor - Al kryt motoru, nerezové nádoba ostřikovačů, - Lehký setrvačník a spojka (rozměr 1.8) Competition Clutch - Budíky Tlak oleje, teoplota oleje, tlak paliva, tlak vzduchu - Depo Racing, WB O2 - AEM - Samosvor Torsen - autorádio Kenwood s MP3 | |
Doplňující popis: | Mazda MX5 - 1.6 NBfl, r.v.:2001, s kompresor kitem Jackson racing. Koupil jsem ji v roce 2015, jako úplně sériovou, po starší dámě z Německa, jsem první majitel v ČR, druhý celkově, najeto 203000 Km, životopis i km sedí - mám čerstvý certifikát Carvertical, tak aspoň ušetříte. Pár měsíců po koupení jsem se stěhoval i s Mazdou do Itálie a tam byla většinu času v suché garáži, protože jsem byl věčně na cestách mimo Evropu. Na jedné takové cestě do USA jsem našel na eBay kompresorový kit Jackson Racing, původně jako dobová úprava NA 1.6, přes kolegu jsem ho koupil a v kufru dovezl nejdřív do Turína, pak do ČR. Po návratu z cestování do ČR v roce 2018 jsem začal organizovat úpravy a seznamovat se s místní komunitou - vyvaření nosníků, výměna spojky, vyvaření zadního lemu a instalace ECU ME221 - David Márinka (M8 Garage), pak hned do GURU Racing na instalaci kompresoru, předělání hadic, atd, odtud se jelo znovu do M8 Garage, kde David Márinka oživil ECU a novou zástavbu kompresoru, bylo nutné vyměnit vstřiky za silnější z RX-8, poradit trochu mapu paliva, zapojit WB O2 od AEM a během víkendu jsem jel poprvé domů s funkčním kompresorem, ještě na sériovém podvozku a v tomhle setupu jsem vyrazil i na první sraz - rok 2018 Příběnice. Díky hvízdavému zvuku kompresoru jsme začali mojí mazdě říkat Meluzeena... :-) Od té doby se udělala řada dalších úprav, dolaďování, zvyšování plnícího tlaku, instalace FMIC a vedení vzduchu z Al - Falcon Racing, který také ladil ECU a vyráběl dvoudílnou řemenici na klikovce, instalovat se podvozek MeisterR ZetaCRD a ochranný rám Cybul - v GURU Racing, skořepinové sedačky, 6bodové pásy a volant v Just Racing, který také montoval nové sání, větší klapku před kompresor , chladič oleje v nárazníku s nasáváním, zase se ladila ECU a měnila se spojka i setrvačník za lehký Competition Clutch, M8 Garage montovali závodní výfuk IL motorsport - svody, downpipe, závodní katalyzátor, mid pipe, který používají na Miata Cupu, atd... Měl jsem štěstí, že jsem narazil na všechny tyhle lidi, díky kterým Meluzeena ožila a dospěla do současné podoby! Každý problém se podařilo vyřešit a i když je úprav požehnaně, tak je top velmi spolehlivé auto, se kterým bylo radost jezdit - kdo vyzkoušel, musí potvrdit, včetně Jana Červenky a ten jel tehdy jen v sériovém interiéru... :-) Poslední naměřený výkon byl 176 koní, 206 N/m při 0,36 baru, Pak se zvedal plnící tlak na 0,55 bar a montovala větší klapka portoval kompresor a měnilo komplet sání, takže odhadovaný reálný výkon je kolem 190-200 koní a 220-240 N/m - nalezeno na 100 oktanový benzín. V posledních pár týdnech jsem nechal udělat větší servis, který by nastávající majitel stejně musel udělat a mě by byla hanba prodávat Meluzeenu v takovém stavu, takže je úplně nová střecha - Vinyl se slídou, nové přední i zadní destičky FERODO DS Performance, repasované zadní brzdiče - pístky, gumičky, nová brzdová kapalina, nové kabely ke svíčkám - IL motorsport, nová cívka zapalování, nový oleje v motoru 10W60 + filtr, přetěsněný výfuk, celkem servis za cca 50000 Kč... tlaky změřeny - 160 - 160 - 165 - 165 Co se týká dokumentace a věcí k autu - mám dokonce i původní DE servisní knížku, manuály k Jackson Racing kitu, ECU ME 221, měření geometrie, atd... Hromada různých dílů, řemeny ke kompresoru, původní ECU, původní vstřiky, certifikáty od FIA homologace k pásům, atd... Stovky fotek ze stavby. Nedostatky: Prahy - oba jsou zralý na výměnu, včetně spodků předních blatníků. Zadní nárazník to několikrát schytal na srazech, na parkovišti, nebo při dobržďování na přechodu - ta poslední SPZ je vyražená včetně šroubů... každý díl kastle má na sobě nějaký ťukance na laku - holt je původní 24 let starý, nebo se ten díl opravoval a někde popraskal nový lak, oprýskané hrany dveří, vyšisovaný pruh od pásu na sedačkách - holt poslední dobou víc stála, než jezdila..., nechci nic tutlat, nebo nějak kamuflovat - po estetické stránce je určitě co vylepšovat - po mechanické stránce je v ale pořádku, za celou dobu co ji mám jsem neměl žádnou větší závadu, než spálená spojka - 2x, uvolněný výfuk, špatný kontakt baterky, nebo baterka KO, zteřelá hadice paliva k čidlu - SEMPERIT NEBRAT! K autu je hromada věcí, dílů, zimní kola, matice, 2l oleje, atd... všechno vysvětlím, předám kontakty na lidi, co to mají na svědomí... :-D Moje představa o ceně je 249000 Kč včetně toho velkého servisu. Můžeme se rozumně pobavit u auta. | |
Prověření auta: | ||
![]() |
Naši zkušení technici vám pomůžou prověřit stav vozu. | Prověřit stav technikem |
![]() |
S připravenou AutoPůjčkou se sportovní auto lépe vybírá. | Spočítat půjčku na auto |
Recenze od Auto.cz: | Testy automobilů Uživatelské recenze |

Prodávající:Bedřich PůžaKraj: JihomoravskýTišnov
|
Odpovědět prodejci na tento inzerát:
|
![]() |
Půjčte si na auto od Zonky. Úrok od 3,99%, žádné skryté poplatky. | Spočítat půjčku na auto |
![]() |
Půjčte si na auto od Air Bank, moderní a inovativní české banky. | Spočítat půjčku na auto |
Spočítat havarijní pojištění > Spočítat povinné ručení >
Další zajímavé inzeráty:
Zobrazit nově přidané sportovní vozyZobrazit kompletní nabídku
Pošlete SMS ve tvaru: PM V 221924 na jedno z těchto čísel:
|
Líbí se Vám tento sportovní vůz? Pro jeho podporu stačí poslat SMS. Tento inzerát bude poté přednostně zobrazován a prodávající bude moci vložit více fotografií. Aktuální počet kreditů: 0
Poslední dvojčíslí určuje cenu SMS (včetně DPH). Zvýhodnění má platnost 14 dní.
Technicky zajišťuje Airtoy a.s., reklamace na lince 602 777 555, 9-17 hodin, po-pá. Kontakt na provozovatele: odkaz | www.platmobilem.cz |
Zvýhodnění lze zaplatit také pomocí platebních karet přes službu GoPay:![]() (1 Kč = 2 kredity, tedy například za platbu 100 Kč získáte 200 kreditů) |
Počet zobrazení detailu: 543x
Zpět na seznam sportovních aut