| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
Prodam Mitsubishi Lancer Evolution VI: Tommi Makinen Edition - No.037/250 RalliartUK
Rok 2001, rok 2001-2017 prvni majitel, 2017-2025 ja - druhy majitel, auto od renovace najelo asi 3000km.
Renovace:
2017-2020 kompletni renovace do posledniho sroubku v AutoVasenda Motorsport. Vse detailne zdokumentovano, na nicem se nesetrilo - auto jsem si delal pro sebe naporad.
- Komplet cela karoserie a vsechny dily ocistene sodou na kov, klempirina, novy celolak v originalni Scotia White.
- Vsechny sroubky pozinkovany, vse vyvoskovano, vsechny dostupne dily se davaly nove, nebo pouzity lepsi.
- Snaha zachovat original auto s vylepsenimi, kde to ma funkcne smysl (motor, podvozek, strme rizeni, nastavitelny stabilizator atd.).
Z toho co se davalo navic nove nebo delalo:
Motor:
- postaveny KOMVET & AutoVasenda Motorsport, ladeno KOMVET
- pevnostni vlozky Darton
- písty Wiseco K626M85
- ojnice Manley
- komplet loziska, ARP srouby, cepy
- uprated Lash Adjusters
Palivo:
- evo9 vstriky
- Walbro pumpa
Turbo:
- EVO9 turbo (nove komplet)
- 100mm velky Intercooler
- 76mm Nerez Intercooler Hard Pipe Kit
ECU:
- Ecutek, Komvet
- prvni "bezpecne" ladeni 337k/543NM
- druhe ladeni jede znatelne lepe, bohuzel se ztratil graf:(
Vyfuk:
- Origo svody
- HKS Stainless Steel Down Pipe
- HKS Silent Hi-Power Exhaust System (Novy)
Skrin/Diferencialy/SYAC:
- Vse komplet repas, vetsina tusim u Kalisty v sportgarage.
Podvozek/kastle:
- Ohlins DFV
- Ralliart Front Strut Brace
- Cusco nastavitelny stabilizator predni
- Cusco nastavitelny stabilizator zadni
Brzdy, kola atd.:
- repas brzdicu,
- nove kotouce,
- Ferodo DS2500
- nove naboje, ramena, cepy,
- objednano spoustu originalnich dilu z KOMVET nebo primo z Japonska
Spoustu dalsich detailu jsem asi zapomnel zminit, je to ho opravdu hodne. Auto si zaslouzi znaleho a vazneho zajemce.
|
| | |
| | |