| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
Přemýšlím, kdyby byl zájem, že předám dál svoje doladěné TTs.
Ladil jsem zejména balanc a performance věci. Auto funguje opravdu neuvěřitelně, aktuálně je to velmi ostré a zábavné nářadí, kterému na okresce ujede jen malo co.
Co důležitého jsem řešil:
Motor má stage1. Naměřeno 300 koní na kolech a 420 Nm. Další stage je možná, ale neřešil jsem. Výkon autu bohatě stačí. Brzdný výkon je naprostá bomba!
Brzdové třmeny z TTR, kotouče 370mm, Dvoudílné kotouče DBA5000. Desky Endless mx7. Pancerove hadice samozřejmě. Zadní sada Kotouče Rotinger a desky Ferodo DS2500, brzdy pro letošek jsou komplet nové. První a střední díl výfuku Scorpion. Odstinene otevřené sání a GFB ventil. Kompletní sada Strongflex na podvozku. Tuhé sportovní stabilizátory whiteline. Nastavitelný pohon 4x4 - haldex controler 0-100%. Když jsem vychytal nastavení, nastavoval jsem si náhon podle potřeby a aktuální situace. Rozdílné nastavení používám za sucha, mokra a sněhu například. Kola motec (7,8kg) a nová sada Continental SC7. Zimní sada na Alu BBC Motorsport CH-01 pneu Continental. Spojka je na voze sportovní Sachs performance, kterou jsem dělal letos a pedál je pěkně tvrdý, tak já má být ve sportovním voze.
Motor je stále ve výtečné kondici, hlavně protože, že nejdříve auto první majitel zajel na německých dálnicích a od českých majitelů mám kompletní seznam faktur, kdy je patrné, že se o vůz každý staral výborně. Dnes měním vcelku pravidelně veškeré náplně jako jsou haldex, převodovka a v motoru jezdím 5w50 mobil 1 rally formula. Olej měněn poctivě do 5tis km. Olej ani chladící kapalina se neztrácí. V autě mám pro jistotu litr oleje a za poslední dva roky jsem dolil pouze cca 500ml, což je na 30tis km, naprosto skvělé. Auto miluji a jak je z popisu zjevné, podle toho se o něj také starám a podle toho také funguje. Má možná více km, ale o auto se každý skvěle staral a není to na něm vůbec znát. Nejvíce km to najelo v D dálničním tempem. Aktuálně to mechanicky nepotřebuje vůbec nic.
Naskytla se mi zajímavá možnost dalšího auta, jinak bych o prodeji nikdy neuvažoval.
Všechny originální díly mám doma a dá se vše dát do původního stavu. Jak sání, výfuk tak i třeba haldex controler vyměnit zpět za originální. Haldex controler vyřadil nastavení tlumičů a kontrolu trakce. Auto je mechanická motokára s jediným asistentem a to ABS.
|
| | |
Doplňující popis:
|
|
Prodám aktuálně svoji vyladěnou víkendovou hračku. Je to opravdu funkční nářadí, kde se člověk oprandu vyřádí. Úprava na podvozku, lehká kola a haldex controler nejen, že odstranil klasické audisteer, ale nyní ke předek neuvěřitelně ostrý, až je auto spíše pretacive. Při plném plynu se při určitém nastavení haldexu hrne zadek ze zatáčky, což pomáhá se lépe do začátky dostat a tím pádem se využívá plynu dříve a auto je tak neuvěřitelně hbité. S autem obrážím evropské hory a průsmyky, takže rozhodně je prověřené, funguje vše na 100%. a nikdy mi nikde nenechalo. V minulém roce jsem nechal auto lestit a udělat kompletní nano ochranu laku. Auto má na svůj věk svoje běžné oděrky. Na přední masce se loupe plastik dip. To jsem chtěl řešil výměnou za RS masku.
|
| | |