| | | |
|
Nadstandardní výbava:
|
|
- Stavitelný podvozek Tein Flex Z
- Dekat + Y-pipe Driftshop
- Single exit catback výfuk ISR performance
- Plenum spacer 8mm
- Dvoudílné kotouče, momentálně destičky HAWK
- Chlazení brzd, pancéřové hadičky
- Větší olejová vana
- Olejový chladič
- Nismo 380RS plynový pedál (must have pro lepší meziplyny)
- Kovový kryt motoru Torqen
- Nerezová w-brace CTD Germany
- Silver Project zadní ramena odklonu
- Z1 engine harness cover
- Rozšiřovací podložky
- Auto má vyřazenou kontrolu trakce
- Budík na teplotu oleje ve dveřích.
- Část silentbloků vyměněna za Whiteline
|
| | | |
|
Doplňující popis:
|
|
Auto mám cca 5 let / 25000 km, je to solidní kus železa s řadou úprav. Auto jezdilo primárně okresky, občas nějaký závod do vrchu a okruh, tomu odpovídají i úpravy. Též tomu odpovídá i kosmetika, takže auto bych doporučil spíše někomu, kdo hledá něco na ježdění – v tomto směru získá slušivý balíček, který rychle vykouzlí úsměv na tváři. :)
Nedostatky:
===
- Kosmetika (auto mělo pár menších záhozů, vždy to schytala hlavně chladičová stěna [ta je tedy nová], nechalo to nicméně nějaké šrámy na kosmetice ... proto je nyní i nový přední nárazník bez laku). V tomto směru je přítomný i klasický problém Zetek – rez na zadních podbězích. Samotné auto zespodu apod. vypadá v tomto směru ok, podběhy dle mého pozorování trpí nejvíce. Nějaká ta kosmetika je i v interiéru (hlavně středová konzole má nějaké oděrky jak je u 350Z zvykem).
- Motor jede dobře, jen občas lehoučce trpí na drobné misfiry na volnoběh (zatím se nepodařilo vyřešit), ale jinak si přede hezky. Vezme si nějaký olej (teď dostává 5W40), přesné množství nedokážu říci – hodně záleží na stylu jízdy. Tzn. za běžné se toho netřeba více obávat, ale když dostává zatopeno, umí si něco vzít. Úplně v pohodě se s tím dá jezdit bez strachu (2023 jelo v klidu roadtrip kolem ČR), že vám zmizí cestou do sousedního města, ale je lepší si to prostě hlídat, ať se předejde problémům.
- Převodovka řadí obecně na poměry Zetka pěkně vyjma pětky – ta jde většinou ok, ale čas od času umí lehce pozlobit (nejde dát na první dobrou / hodí rychlost zpátky), může být nějaký synchron. Obecně převodovka funguje nejlépe za tepla – za studena hučí ala sekvenčka, ale jak se ohřeje, vše ok (možná by vyřešil i jiný olej).
- Teče nádobka na ostřikovač (je v ní prasklina).
- Pásy jsou trochu unavené (zarazí se ok, ale zpátky se jim nechce).
Video:
===
https://youtu.be/gaP8fxSWt_w?si=N-wRvgPSZHiD
|
| | | |