| | | |
|
Nadstandardní výbava:
|
|
Není to zdaleka vše, ale to nejzásadnější:
- CSL přední nárazník
- Aktivní chlazení brzd
- KW V3 Clubsport 3 cestný podvozek
- AP Racing 6 pístkové brzdy vpředu vč. AP Racing brzdových kotoučů a nových destiček
- AP Racing 4 pístkové brzdy vzadu vč. AP Racing brzdových kotoučů a nových destiček
- BBS RE1243 kovaná kola (square setup - 265/35 R18)
- Burkhart štefty vč. matek
- Supersprint V1 stepped svody
- Supersprint high flow caty (dodám i Superpsrint decat pipes)
- Supersprint X pipe
- Megan Racing Supremo koncový tlumič
- Eibach přední a zadní stavitelné stabilizátory
- Zadní ramena pro nastavení odklonu
- Millway rear subframe aluminium bushings
- Millway ball joints
- Millway front control arm bushings
- Millway eccentric control arm bushings
- Millway upper rear damper mounts
- Drexler Motorsport diff (před. cca. 1 500 km kontrola)
- BMW Motorsport 3.91 převod
- KMP hliníkové uložení diffu
- Burkhart homokinetické klouby
- Wieschers přední a zadní rozpěra
- CSL víko kufru
- Carbon airbox
- Evolve (aktuálně nahraný SW pro výfuk s katy, ale součástí je i SW pro decat)
- Strongflex uložení převodovky
- Vibra Technics uložení motoru
- Spal el. ventilátor
- LiPol baterie
- CAE zkrácené řazení
- CAE adjustable rod
- Sparco Evo L & Pro 2000 sedačky
- Sparco 6 bodový pásy
- Šroubovaný Wiechers rám
- CSL carbon středová konzole
- CSL ruční brzda
- OMP hasičák
- OMP Corsica Superleggero volant
- Zadní LED světla
- Odstraněna zvukové izolace, ale všechny koberce vč. stropnice jsou zachovány, takže auto stále vypadá jako sériové
- Gauge.S datalogging with motorsport oil pressure sensor (k instalaci jsem se už nedostal, ale přidám vše potřebné)
|
| | | |
|
Doplňující popis:
|
|
Ahoj,
po dlouhém zvažování jsem se rozhodl nabídnout svoji M3 E46 v ringtool/tracktool/clubsport úpravě. Auto je vyladěné téměř k dokonalosti a už není moc co vylepšovat, pokud se má i nadále legálně pohybovat po silnici (veškeré výjimky jsou zapsané v TP vyjma volantu a rozšiřovacích podložek).
Všechny základní slabosti této platformy (ojniční ložiska, vyztužení zadní nápravy, vanosy, posez za volantem, atd.) jsou vyřešeny. Celý setup je udělán tak, aby auto dokázalo jezdit hodiny bez přehřívání (a to i v opravdu horkých dnech). Jediná limitace je tedy velikost palivové nádrže : )
Aktuálně nastavena track geometrie, aby auto mělo maximální grip a rovnoměrné opotřebení gum v maximální zátěži (ověřeno pyrometrem). Současně s tím byl vyřešen i problém se sbíhavostí na zadní nápravě při velkých zadních odklonech a úprava uložení tak, aby bylo možné vpředu i vzadu nastavit odklony až 5°.
Za posledních 11 let mělo auto pouze dva majitele a proteklo jim přes 1,6 milionu Kč, z toho 600 000 Kč se investovalo v posledních dvou letech/3 500 km. Pokud by někdo chtěl, můžu k autu dodat i Cebia report.
Auto bylo servisováno specialistou na BMW (případně můžu přenechat kontakt, auto zná opravdu podrobně) a spousty věcí se měnily preventivně, aby bylo vždy 100% připravené. Olej s filtrem se měnil každých 800 km (bez ohledu na to, jestli se km najely na okruhu nebo po silnici) a olej v diffu a převodovce byl měněn každé 3 000 km. Při servisu se používaly buď originál BMW nebo ty nejlepší performance díly, co šly sehnat.
Veškerý servis je podrobně zdokumentovaný vč. fotek. Z těch zásadnějších věcí se dělalo:
Ojniční ložiska + olejové čerpadlo + nastavení ventilů a těsnění: před 2 500 km
Vanos oil pressure acc. + vedení: před 1 500 km
Startér + svíčky: před 1 000 km
Plánoval jsem, že si auto nechám déle (i proto tak vysoké investice hned na začátku), ale je potřeba si přiznat, že s mými schopnosti se auto na silnici bezpečně provozovat nedá a na čistě okruhové ježdění nemám bohužel dostatek času.
Testovací jízda je možná pouze za hezkého počasí a než se začne solit.
Cena je orientační. Pokud auto někoho zaujalo, ozvěte se a věřím, že se domluvíme tak, aby byly obě strany spokojené.
Pokud by vás cokoliv zajímalo, stačí napsat/zavolat, rád odpovím.
|
| | | |