| | | |
|
Doplňující popis:
|
|
Prodám e30 předělanou na závodní účely.
Auto je ve výborném stavu a kondici. Účastnilo se šampionátu carboniacup a úspěšně zvítězilo v kategorii upravených cestovních vozů do 2000ccm (A2). Ve své třídě to byl jediný šestiválec a zároveň nejstarší vůz. Důvod prodeje je posun do větší třídy.
Jako bonus má auto normální TP a platnou STK (staré okresní spz) v TP je zapsaný ram, sundavací volant, sportovní pásy, sedačky, sportovní výfuk i s většími decibely, sundavací laminátové kapoty, 2 místa k sezení. Tudíž je možné auto projet normálně v ulici a nemusí se tahat pořád na plaťáku už jen kvůli otestování.
Karoserie nebyla nikdy rezavá, vyvařovana ani bouranà, pouze bylo měněne zadní čelo kvůli chromackým svetlům (je hezčí)
Hmotnost taková aby splňovala pravidla v účasti skupiny A2 1030kg s plnou nádrží a 30kg závažím v kufru
-ram dělaný dle homologace
-sedačky s fia homologací
-pásy s fia homologací
-2x palivové pumpy-jedna nizkotlaká facet z nádrže do vyrovnávací nádobky a druhá vysokotlaká bosch motorsport
-budiky dělané na míru vypadají jako na m3 s digitálním tlakem a teplotou oleje a rozsvěcujícimi se diodami kvůli řazení.
-Nárazníky lamino s karbonový splitrem
-vpředu hliníkové čtyřpiste třmeny s plovoucimi kotouči
-vzadu šestipísté hliníkové brzdiče s plovoucími kotouči
-podvozek protlum(před měsícem přenastaven a repasován)
-nastavitelné horní uložení tlumičů.
-nastavitelna geometrie zadni nápravy
-samosvorny diferencial
Podvozek zbaven původního gumoasfaltu a nástřikán tenkou vrstvou na podvozky+barva (zespoda auto pěkné jako zvenku)
Motor- m20b20 blok po výbrusu, plochy hlavy a bloku broušeny(nefrézovány) hlava má zvětšené kanály, odlehčené ventily z 2.5, kompresní poměr 12,5:1, Vačková hřídel 312°, kované písty dělané na míru, těsneni pod hlavou cometic, hlavové arp štefty, kované H ojnice, odlehčená řemenice, klikova hřídel a setrvačník. Železná vahadla, nové silnější olejové čerpadlo. Motor má šestiklapkové sání a jede na programovatelné jednotce ecu master-210hp pri 8000ot/min.
K autu jsou 3 sady stejnych závodních kol- mokré ještě nejete, suché teplé jeté par závodů a sada suchých studených+ semislicky na zkušební jízdy, náhradní zadní laminátová kapota, další lemy blatniků+ nějaké náhradní díly.
V autě proinvestováno mnohem víc peněz, s cenou se dá hýbat podle toho co k autu člověk bude chtít za věci.
Pro další dotazy me neváhejte kontaktovat
|
| | | |