| | | |
|
Nadstandardní výbava:
|
|
Adaktivní Bi-xenon, tradiční sportovní sedačky s károvaným potahem, dvouzónová klima, 2DIN rádio Alpine + zesilovač crunch a aktivní subwoofer, 19" kola Detroit po renovaci u Flachworks, USB A, USB C, tempomat, palubní počítač.
|
| | | |
|
Doplňující popis:
|
|
Jsem první majitel v ČR, vozidlo jsem si osobně dovezl z DE (Dachau) v roce 2017 tehda se 138000 km. Od té doby garantuji výměny oleje (5w40) po 15000 km, benzín pouze 98+ a vždy s VIF.
Olej v převodovce měněn, Rozvody dělané za mě 2x, naposledy zhruba 30000 km zpátky včetně spodního a vrchního řetězu , nastavovače vaček a nasávače oleje ve vaně.
Podvozek po kompletní výměně, ponechán original setup v kvalitě Sachs, Bilstein, Lemforder. Čili měněny čepy, tyčky, ramena zadní nápravy, všechny pružiny, všechny tlumiče, uložení apod.
Turbo měněno (repas od LUKASu)
Spojka měněna kompletně s dvouhmotou (LuK) 40000 km zpátky.
Brzdy měněny - BREMBO XTRA na obou nápravách
PCV ventil nahrazen oil tank catcherem.
Všechny servisní zásahy pravidelně zapisovány do deníku, lze je tak detailně dohledat. Faktury , které se mi dostaly do ruky jsou k vozu taktéž přiloženy.
Interiér: na problematicných místech (strop, výplně dvěří) přečalouněn čalouníkem.
Koroze: pár míst s povrchovou korozí v malém rozsahu se najde, vše vždy včas podchyceno, shnilé to není nikde.
Auto již roky nejezdí v zimě a bylo po celou dobu mého vlastnictví pravidelně voskováno a garážováno, poslední tři roky ježděno prakticky pouze víkendově + dovolené v Alpách (jo, tam je přirozené prostředí tohoto vozu).
Auto je udržováno striktně v originálním stavu, žádny chip, otevřená sání a podobná pozérská smilstva. Jediný tuning je prodloužení zadního vrchního spojleru od Maxtonu (pouze nalepeno)
Stav laku vzhledem k nájezdu je nadprůměrný, nějaké kosmetické vady a šrámy z provozu se samozřejmě najdou (přede mnou byly i nějaké pojistné události, transparentně ukážu o co šlo), celkově je ovšem stav velice pěkný a zachovalý.
Aktuálně: nová STK, Baterie Banner, Výměna oleje a filtrů
|
| | | |