| | | |
|
Doplňující popis:
|
|
Uvažuji o prodeji. Jde o Seat Leon mk3/5f ve verzi FR, ST (combi) po FL.
Info:
•2.0TSI, základ 140kw, přímý+nepřímý vstřik
•rok výroby 12/2018, do provozu počátek 2019
•aktuálně najeto 130.000 km
•aut. sedmistupňová převodovka DSG (spolehlivá mokrá DQ381)
•zimní+letní sada 18 palcových alu Seat Performance II
•DCC adaptivní tlumiče, možnost zvolení tuhosti podvozku, režimu jízdy, individuální nastavení.
•vyhřívané sedačky, zadní parkovací kamera, FULL LED světlomety přední i zadní, zatmavovací zpětné zrcátko, aut. klimatizace, FrontAssist, funkce coming/leaving home, adaptivní tempomat, dotykový bluetooth infotainment s navigací, digi budíky, ambientní podsvícení dveří s možností měnit barvy, sedačky polokůže, senzor deště a překážek na vozovce...atd.
Hlavní úpravy:
•Milltek catback + černé koncovky z Audi RS3
•Maxton splitter + difuzor
•ST suspension pružiny -30/30mm
•software motoru Stage1 -> 195 kW, 470Nm
•software převodovky -> nyní již nepodtáčí motor. Řadí rychleji, ale hlavně efektivně a logicky.
•OE sport chladnější svíčky
Výše zmíněné úpravy v hodnotě 90.000,-Kč byly provedeny v APS Jihlava. Zvýšení výkonu bylo děláno přímo na míru pro toto auto pomocí detailního měření. Není to žádná chip-nalejvárna.
Menší úpravy:
•sunstrip (atest)
•zatmavená zadní okna (atest)
•křídlo CSR (atest)
•trvale vypnuté AUTO ON/OFF
•bronzové znaky SEAT a brzdiče
•černé znaky FR
•kovové ventilky s plastovým závitem proti oxidaci
•středy kol Cupra
•bezrámečkové SPZ
O auto bylo vždy pečlivě postaráno. Výměny oleje i filtrů do 12tkm.
Je BEZ RZI, nebourané.
Znalejší vědí že tato motorizace je spolehlivá a na to, co nabízí úsporná. Dokáže hezky svézt, a servis vás nesejme, jelikož stojí stejně, jako na Škodovku. Jízdně je to ovšem jinde.
Nedostatky:
•auto není leštěnka, lak je ok, akorát na kapotě a masce pár oděrek od kamínků. Mikroškrábance z běžného provozu.
•nedávno se mi podařilo vzít splitter o obrubník, ulomené kousíčky jsou přilepené (na první pohled to nejde poznat, jen když o tom víte)
•trošku poškrábaná hlava řadící páky od prstýnku
Co by měl řešit nový majitel?
Aktuálně nic. Pouze za cca 3tkm výměna oleje motoru a za cca 15tis km výměna oleje převodovky (stojí cca 9.000,-Kč s prací a dělá se co 60tkm.)
STK je do 02/2027 a dálniční známka do 04/2026.
Nebráním se výměně za něco zajímavého v podobné cenové kategorii.
Auto je k vidění v Pardubicích.
BAZARY NEVOLAT!
|
| | | |