| | |
Doplňující popis:
|
|
Třeba se nějaký entuziasta najde. Škoda Octavia RS 1Z3, 09/2011 (facelift), 2.0 TSI (CCZA, EA888/1) s automatickou “mokrou” 6st. převodovkou DSG (DQ 250). Původ Rakousko, v ČR jsem první majitel. Nájezd 235tis. (karoserie) Výbava klasická RS + celokožené sedačky s předním výhřevem, SoundSystem 12x repro, navigace Amundsen+ s poslední aktualizací map V12 (Western Europe), multifunkční volant z O4 RS s výhřevem a pádly, interiér přesvícen viz foto, full led interiér/exteriér, nezávislé topení Webasto s dálkovým ovládáním, zadní parkovací senzory, automatická dvouzónová klimatizace. Drobná kosmetika úměrná stáří se najde. Úplná servisní historie se záznamy z Rakouska, nikdy nehavarováno, v ČR servisováno mnou a vždy dostal víc než bylo třeba. Olejový interval 5tis, DSG 30tis...technická do 12/2026 Vůz má pár úprav:
Software:
Aktuálně Digitun Stage 3 ECU+TCU, lze přeladit/upravit na přání nového majitele.
K vozu je na VIN zakoupen i APR Stage K04 software ECU+TCU pro případ, že by majitel jezdil s K04 turbodmychadlem.
Hardware:
Hybridní turbodmychadlo "TTE480+" pro TSI s GFB DV+. Turboback BCS Powervalve (3,5" DeCat Downpipe + 3" WRC catback). K vozu přidám i původní downpipe s katalyzátory.
100% karbonové sání HG Motorsport Gen. 2 plus spolu s vedením vzduchu HG 100% carbon i hliník.
Intercooler Do88 pro TFSI/TSI, Boost pipes (turbo-cooler-klapka) CTS Turbo.
Oil Catch tank CTS turbo.
HPFP Loba Motorsport, LPFP Bar-Tek, vstřikovače OEM 7R, přídavný chladič oleje s termostatem Bar-Tek, Samosvorný diferenciál LSD Wavetrac, nové OEM spojky v DSG a Sachs setrvačník.
Ve 170tis stavba motoru - spodek Mahle motorsport písty, FCP ojnice, ACL ložiska, blok brus 83mm, hlava Supertech, OEM komplet rozvody včetně vodní pumpy atd...
Podvozek stavitelný výška/tuhost ST XA suspensions, stabilizátory přední/zadní ST suspensions, hlavní silentbloky Powerflex/Superpro.
Přední brzdy 4píst z Porsche Macan + kotouče Clubsport S, destičky Ferodo Racing DS2500 vpředu i vzadu, zadní 310mm s mechanickou ruční brzdou Cupra R. Pancéřové hadice vpředu i vzadu.
Momentálně na 18" kolech Neptune 18" na pneu Michelin Pilot Alpin 5.
19" APR Hypersilver Flow Form a pneu Continental Sportcontact 7 možné přidat k vozu.
02/2025 výměna mechatroniky DSG + údržba a prevence DSG skříně.
Na mnoho věcí jsem určitě zapomněl a rád s dotyčným prodiskutuji podrobněji, rovněž k vozu přidám ostatní nezmíněné věci v inzerátu, které po prodeji nevyužiji (semislicky na alu, další brzdy apodobně...)
Téměr veškeré úpravy vozu prováděny firmou Autowerks.
Ve voze je za 8 let mého vlastnictví proinvestováno statisíce, chápu že se to nikdy nevrátí a inzerát bude zajímavý pro jednoho člověka z tisíce, ale vzhledem že i dnes se dá seriový stav najít za 10tis EUR poprosím aby mě lidé s nabídkami pod 350tis Kč nekontaktovali. Dodnes umí vykouzlit úsměv na tváři a potrápit kdejaký novější supersport.
Více info/foto po SZ nebo po domluvě po telefonu.
|
| | |