| | |
Doplňující popis:
|
|
Prodám Honda Civic Type R, EP3, sedmé generace.
Rok výroby 2005. Celkem vyrobeno 3516 kusů v této Milano Red barvě.
Původ ČR. Najeto 144tisíc.
Auto vlastním 7 let. Jsem celkově asi čtvrtý majitel. Za tu dobu jsem do něj zainvestoval dost peněz.
Sloužilo hlavně jako víkendovka ke svezení. Každý rok měněný olej nehledě na nájezd. V zimě za mého vlastnictví neježděno, parkováno vždy v garáži.
Na autě se najde kosmetika – kapota od kamínků, lízátka od parkování, maska atd. Je přeci jen 20 let staré. Pravý zadní lem má zalakovanou rýhu. Měl jsem v plánu ji nechat opravit ale nakonec na to nedošlo.
Veškerý servis jsem si dělal sám – brzdy, oleje, filtry, seřizování ventilových vůli atd.
K úpravám:
Motor série K20A2, Olej Motul 5w40 300v, polyurethanová výplň zadního silentu motoru
Převodovka: 2024 MTF3, v roce 2019 u danyho z TypeR.cz - spojka Exedy Stage 1, Samosvor tuším od Helicalu, Preventivně spojkové ložisko, synchrony, ozubená kolečka – fakturu mám
Spojková kapalina Motul RBF 660
Sání série + KN vložka
Pneu Goodyear Eage F1 Assymetrical 5 205/45 na seriových 17“ Enkei.
Výfuk série s no name středovým dílem
Brzdy série: Kapalina Motul RBF 660, Přední kotouče Pagid, Destičky DS2500, Zadní kotouče Brembo, Destičky DS2500
Podvozek XYZ Supersport, vzpěra v motoráku.
Od Acuity Hall effect TPS na škrtící klapce, Shifter bushings na převodovce.
Asi rok stará autobaterie.
Letos nový palivový filtr a vyčištěn ventil volnoběhu.
Je to srdcovka, co musí z domu pryč. Nikdy jsem ji zbytečně nehuntoval, žádné zbytečné burnouty na místě atd. Auto bylo vždy před jízdou řádně zahřáto. Mechanicky si troufám říct, že v top stavu, bez koroze. Do budoucna by byla potřeba akorát udělat geometrie.
Mám navíc hromady náhradních dílů. Jmenovitě další sadu dveří, tyčky řízení, tyčky stabilizátoru.
|
| | |