| | |
Doplňující popis:
|
|
Dobrý den,
dovoluji si nabídnout k prodeji vozidlo BWM M3 E92 s motorem 4.0 V8 S65.
Základní údaje k vozidlu:
Barva: Jerez Schwarz Metallic A73
Datum výroby: 29.3.2012
Počet najetých kilometrů: 913xx km (může se mírně lišit, vozidlo je sporadicky za pěkného počasí provozováno)
VIN: na vyžádání poskytnu
Počet klíčů: 2 s DO
Servisní historie: úplná, k dispozici v BMW online (případně poskytnu scan). Na záruku proběhla v ca. 40tis. Km výměna zadního diferenciálu v BMW. Dále probíhal pravidelný servis i mimo interval zpravidla co 5-10 tis. km. Velký servis 2023 - Ojniční ložiska, uložení, ramena, přetěsnění převodovky, svíčky, mot. olej atd. v 82 tis. km u M. Kulhavého, Následně olej dělán v 86 tis. km a teď v ca. necelých 92 tkm.
5/2025 servis motorového oleje a brzdové kapaliny
Škodní události: vozidlo je nehavarované, 1x oprava čelního skla (6.12.2012 – evidováno v systému BMW a CEBIA)
Původ: Vozidlo bylo zakoupeno nové v Německu a jako roční v roce 2013 importováno do ČR. Já ho koupil od kamaráda ze sbírky (Sakhir) protože pořizoval GT3.
Stav karoserie: 10/10
4/2025 proběhlo lakování předního nárazníku, kapoty a zadního víka kufru (původní mám k dispozici nepoškozené, ale předchozí majitel na něj namontoval křídlo z verze GTS – já chtěl vůz ve stavu OEM+. Důvodem lakování byly chyby laku způsobené provozem (ťupky od kamínků). Mám veškerý fotomateriál před, během a po lakování. Na zbytku karoserie hodnoty laku původní.
Na konci května jsem objednán na ppf: nárazník, kapota, blatníky, kryty zrcátek a střecha. Pokud se nestihne, slevím
Mechanická stránka vozu: 10/10
Jak jsem psal výše, vozidlu není co vytknout. Pro zlepšení jízdních vlastností byl nainstalován podvozek KW, stabilizátory H&R, olejový chladič Do88, přední příčná ramena s unibaly, uložení zadní nápravnice Millway, sání AFE, převodovka dostala GTS flash, zakázkový nerezový výfuk s klapkou, přední brzdy 6píst StopTech
Interiér:
Sedadla Recaro Pole Position v provedení kůže - nikoliv koženka (původní sedadla k vozu), AK Motion Display, magnetická pádla, volant přešit do alcantary a odsazen adaptérem pro ideální posez, magnetická pádla.
Ostatní exteriér:
K vozu jsou dvě sady kol – Protrack One s zánovním obutím Michelin Pilot Sport 4S (255/35, 265/35) a Competition kovaná M359 vyrobena na zakázku (nikoliv Flowform) s custom ET a šírkou – 10 a 11J s novými pneu Michelin Pilot Sport 4S (265/30, 295/30)
Ve voze je nainstalován pevný antiradar s rušičkou Genovo PRO.
Vůz nachystaný na to dělat radost. Naprosto pevné, spolehlivé, nezničené a hlavně nezbastlené auto s božským zvukem. Dovolím si tvrdit, že se jedná o jednu z nejhezčích M3 v ČR.
Úpravy jsou zapsané v technickém průkazu.
Vážným zájemcům poskytnu odkaz na složku s veškerým fotomateriálem a servisní historií, vč. Výpisu CEBIA.
|
| | |