| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
Corvette C7.R, která je původně postavená ze sériově základní verze Corvette C7 LT1 mohla vzniknout jen díky spolupráci týmu lidí, kteří na voze dlouze pracovali a vložili do projektu své dlouholeté zkušenosti v tomto oboru…
Motor GM 6.2 l V8 Small Block LT1.R Chevrolet Corvette. Upraveno v APP Racing Engines.
Převodovka manuální 7 stupňů ZF.
Výfuky Kooks/M&M Exhaust GmbH.
Kola a ráfky:
Přední pneu Michelin – 30/68 R18 – ráfky ATS 18×11
Zadní pneu Michelin – 31/71 R18 – ráfky ATS 18×13.
Podvozek a karoserie:
Lukamotorsport/Autoreale – body kit
Bezpečnostní rám splňující homologaci FIA – VND
Tlumiče Bilstein MSD 2 – čestný
Lukamotorsport/Had – ramena / těhlice / uniball.
Brzdy:
Přední – Brembo 6-píst brzdové destičky PAGID – kotouče Brembo
Zadní – Brembo 4-píst brzdové destičky PAGID – kotouče AP Racing.
Telemetrie:
AiM 6″ TFT Dash Display with Road Icons fofr PDM08/PDM32.
Hmotnost:
1350 kg.
Rok výroby 2022.
Corvette C.7R postavená v Lukamotorsport je nyní na prodej!
9.5.2025
Odjeto: 4× Track day v roce 2024 (cca 20 hodin | 2000 km)
Cena: 150 000 EUR
K vozu je k dispozici vlek, 3× sada kol a základní náhradní díly. Servis je zajištěn přímo u nás v Lukamotorsport. Corvette nemá sportovní průkaz. Čas na kolo v Mostě při testech s profesionálním jezdcem: 1:38.50.
Motor od APP Racing!
Vůz nemá TP ani SPZ – ideální na Track day, Pisten Club, závody na okruhu (např. Carbonia Cup) a závody do vrchu. Corvette stavěl tým odborníků na závodní Corvette GT3 s mnohaletými zkušenostmi pro VIP klienta.
Důvod prodeje: klient nemá čas na závody.
Úplně nově postavený vůž, vysoká míra bezpečnosti na okruhu, vysoká provozní výdrž na okruhu, nízké provozní náklady, dostupnost náhradních dílů, servis v ČR, kit auta/přívěs/kola přímo na okruh – nic není potřeba řešit, jen jezdit…
Po přibližně dvou letech práce jsme představili výsledek projektu Corvette C7.R Lukamotorsport pod hlavní značkou Enzo Bencini.
Corvette C.7R je projektem Lukamotorsport. Po ne až tak dlouhém domlouvání se uskutečnil další projekt stavby Corvette, který je jeden z dalších životních příběhů majitele Lukamotorsport – Lukáše Karhana. A také jeho kolegů Jakuba Havlíčka, Lukáše Kvasničky a Petra Hadasčoka.
|
| | |
Doplňující popis:
|
|
V Corvette tento výkon přenáší manuální 7st. převodovkou ZF.
Motor je doplněn výfukem Kooks od hlav motoru až po zadní tlumiče, které jsou dodané
a přímo vyrobené od partnerské firmy M&M Exhaust GmbH, která zároveň svody
Kooks a X-pipe potáhla svojí speciální tepelně odolnou izolací.
Kola na C7.R jsou od ověřeného výrobce značky ATS o rozměrech – přední 18×11, zadní 18×13 palců na kterých jsou nazuté pneumatiky Michelin slick o rozměrech – přední 30/68R18 a zadní 31/71R18.
Podvozek je komplet ze série Corvette C7, přepracovaný ve spolupráci s Ing. Petrem Hadasčokem. (Partnerem z dob působení v Callaway Competition Corvette Racing).
Do vozu byl namontován bezpečnostní rám dle specifikace FIA – od partnerské firmy VND. Podvozek je osazen tlumičem Bilstein MSD 2. včetně pružin Eibach.
Kompletní body kit karoserie byl vyroben ve spolupráci s partnerskou firmou Auto Reale v čele s panem Mirkem Moravčíkem a Josefem Říhou (také partnerem z dob působení v Callaway Competition Corvette Racing).
O kompletní návrh a grafický design v barvách ENZO BENCINI se postaral Jiří Hadaščok. Realizaci polepu na Corvette C7.R provedla do finální podoby partnerská firma ACLivery. Jan a Lucie Kopečkovi.
Brzdy na voze nesou jméno výrobce BREMBO a AP Racing. Brzdy jsou také osazené brzdovýmidestičkami PAGID.
O kontrolu nad vozem se stará Telemetrie Aim 6 TFT Dash Display with Road Icons for PDM08/PDM32. Dodaná od partnerské firmy Memotec Messtechnik.
|
| | |